PokerJoker
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit, Red Wings
Minkä takia junantuoman Eero Kilpeläisen kritisoiminen on jokerikannattajille tabu?
Ei se paska pöyhimällä parane.
Minkä takia junantuoman Eero Kilpeläisen kritisoiminen on jokerikannattajille tabu?
Auta armias minkä ristiinnaulitsemisen Kilpeläinen olisi kokenut jos äijä pelaisi HIFK:ssa...
Se on ihan teidän ongelmanne, että olette SM-liigan oma Philadelphia Flyers mitä tulee maalivahtipeliin.
Jos haparointi jatkuu torstaina, niin laittaisin Zoltanin maaliin Porissa. Kenties vaikka voitto tulisikin ettei kuorma kasva liian suureksi.
Syön hatullisen paskaa ja katoan jatkoajasta jos Jokerit ottaa tänään kolme pistettä. Viimeksi kolme pistettä vieraista 14.1.2012.
Syön hatullisen paskaa ja katoan jatkoajasta jos Jokerit ottaa tänään kolme pistettä. Viimeksi kolme pistettä vieraista 14.1.2012.
Kyllä laski odotukset kun Kilpeläinen pelaa tänäänkin ja paikkana vielä Pori jossa Kilpeläinen suli tällä kaudella jo kerran.
Tämä oli sitten lupaus!
Joo, eihän täällä Jokeripuolella olekkaan ollut montaa kirjoittajaa joka ei olisi antanut palautetta kirjoituksistasi. Aika moni muu (minä mukaanlukien) on siis säälittävä kun sinä olet taas asiakirjoittaja. Miksi kirjoitat tänne mielipiteitäsi kun suurinta osaa (lue = kaikkia) vain häiritsee kirjoituksesi? Miksi et voi vain lopettaa kirjoittelua kun suurin osa ei sinua tänne halua! Tee palvelus ja lopeta kirjoittaminen!Olisihan minun poistuminen todella iso menetys, koska olen asiakirjoittaja ja tämän jokeripalstan sielu. Ihmiset jotka laittavat muita käyttäjiä jollekin ihmeen ignorelistalle ovat todella säälittäviä, eivätkä he kestä kun joku toinen laittaa faktat tiskiin ja puhuu asiaa. He elävät pilvissä sen oman joukkueensa suhteen ja ovat henkisesti todella heikkoja. Itse en koskaan ryhtyisi moiseen.
Et vastannut kysymykseeni, joka näkyy edellisessä viestissäni. Miksi loisto-ottelun pelannutta maalivahtia pitäisi vaihtaa?En minä mitään paskaa tänään syö, vaan kyllä se on Kilpeläinen joka paskoo housuunsa Porin illassa. Tämä on minun mielipiteeni, eikä se tee minusta huonoa fania.
Onko nämä jotkut nimimerkit edes "oikeita" kannattajia/faneja vaan ihan omaksi huvikseen pyörivät täällä provosoimassa muita "omituisilla" jutuillaan.
Olisihan minun poistuminen todella iso menetys, koska olen asiakirjoittaja ja tämän jokeripalstan sielu. Ihmiset jotka laittavat muita käyttäjiä jollekin ihmeen ignorelistalle ovat todella säälittäviä, eivätkä he kestä kun joku toinen laittaa faktat tiskiin ja puhuu asiaa. He elävät pilvissä sen oman joukkueensa suhteen ja ovat henkisesti todella heikkoja. Itse en koskaan ryhtyisi moiseen.
Kilpeläinen ja Jokerit pelasivat huonosti. Maukka onneksi jatkaa täällä.
Otetaan nyt vielä kantaa tähän aiheeseen, kun selvästi myös minuun viitattiin. Jokereita olen kannattanut vuodesta 1981. Hallilla olen ollut kun oltiin pieni ja köyhä seura, divarissakin oli ihan hyviä pelejä. Hallille menen kun muu elämä antaa myöten niin useasti kuin vain pääsen. En minä sieltä pois pysty olemaan. En pidä itseäni huonona kannattajana vaikka kritisoinkin välillä kohtuu rankasti. Koen omaavani oikeuden siihen, kun omia rahojani olen tuohon jengiin suht kauan syytänyt.Ja niin moni muu on haukkunut/haukkuu Kilpeläisen vaikka kuinka hyvin mies pelaa. Tuomitseminen alkoi joidenkin osalla ennen jo ennen ensimäistäkään peliä.