Eduskuntavaalit 2023

  • 359 932
  • 4 401

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Realistinen. Eihän nämä idealistit sitä ymmärrä. Millään rahoilla ei tavallinen tallaaja pysty kaikkiin noihin.
Eiköhän Ihqu-Sanna, jos jatkaa pääministerinä, ratkaise tämänkin ongelman ottamalla tätä varten muutaman miljardin lisää velkaa. Kyllä Sanna hoitaa.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Viimeinen lause oli kyllä suoraa vittuilua Purran suuntaan.
 

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
Toi persujen ilmastopolitiikan demonisointi on kyllä sikäli huvittavaa, kun persujen hiilineutraalisuustavoite on linjattu samalle tasolle kuin verrokki EU-maat.
Tuota itsekin olen naureskellut. Persut ovat ilmastoasioissa ainut EU-myönteinen puolue.
 

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Marin haluaa säädöksillä sähköautojen hinnat niin alas, että pienipalkkaisella duunarillakin on niihin varaa.
Tesloitetaan Suomi.

No nyt. Sannalle jatkoa niin saa hakea kesäksi Teslan puoleen hintaan. Mä oon mukana.
 

Styge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pens, änärin suomalaiset
Marin haluaa säädöksillä sähköautojen hinnat niin alas, että pienipalkkaisella duunarillakin on niihin varaa.
Tesloitetaan Suomi.

Tottahan se puhui. Mutta toteutus taitaa olla väärä. Markkinoiden pitäisi antaa tpimia ja tuoda ne eduliliset sähköautot markkinoille ja tarpeeksi edulliset käytety autot. Mutta tavoite taitaa olla kurittaa sitä köyhää bensa-autoilijaa tässä välissä kovomman mukaan.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Toi persujen ilmastopolitiikan demonisointi on kyllä sikäli huvittavaa, kun persujen hiilineutraalisuustavoite on linjattu samalle tasolle kuin verrokki EU-maat.
Suomi on EU:n periferia. Tavoite täällä pitää olla korkeampi, jos haluamme saada kilpailuetua verrokkimaihin. Persujen politiikka sementoi Suomen yhä pysyvämmäksi periferiaksi.

Mutta kiva jos tämä huvittaa.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Purran olemus on kyllä varsin vittumainen. Ihan ok-suoritus kuitenkin tänään.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
"Ei tää oo mitään rakettitiedettä hei!" Ohisalo vähän ojentaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös