Tuota itsekin olen naureskellut. Persut ovat ilmastoasioissa ainut EU-myönteinen puolue.Toi persujen ilmastopolitiikan demonisointi on kyllä sikäli huvittavaa, kun persujen hiilineutraalisuustavoite on linjattu samalle tasolle kuin verrokki EU-maat.
Marin haluaa säädöksillä sähköautojen hinnat niin alas, että pienipalkkaisella duunarillakin on niihin varaa.Eiköhän Ihqu-Sanna, jos jatkaa pääministerinä, ratkaise tämänkin ongelman ottamalla tätä varten muutaman miljardin lisää velkaa. Kyllä Sanna hoitaa.
Marin haluaa säädöksillä sähköautojen hinnat niin alas, että pienipalkkaisella duunarillakin on niihin varaa.
Tesloitetaan Suomi.
Marin haluaa säädöksillä sähköautojen hinnat niin alas, että pienipalkkaisella duunarillakin on niihin varaa.
Tesloitetaan Suomi.
Vapputesla!No nyt. Sannalle jatkoa niin saa hakea kesäksi Teslan puoleen hintaan. Mä oon mukana.
Tesloitetaan Suomi.
Suomi on EU:n periferia. Tavoite täällä pitää olla korkeampi, jos haluamme saada kilpailuetua verrokkimaihin. Persujen politiikka sementoi Suomen yhä pysyvämmäksi periferiaksi.Toi persujen ilmastopolitiikan demonisointi on kyllä sikäli huvittavaa, kun persujen hiilineutraalisuustavoite on linjattu samalle tasolle kuin verrokki EU-maat.
Onko TV5 aloittanut jälleen uusinnat?Ei jaksa enää, pakko siirtyä katsomaan Al Bundya.
Viaplay näyttää.Onko TV5 aloittanut jälleen uusinnat?
Sääli ettei Frasier tule enää Nelosen myöhäisillassa.Ei jaksa enää, pakko siirtyä katsomaan Al Bundya.
Tesloitetaan Suomi.
Ratkaisut pöytään."Ei tää oo mitään rakettitiedettä hei!" Ohisalo vähän ojentaa.
Kuulostaa vähän samalta kuin sokea neuvoisi kuuroa."Ei tää oo mitään rakettitiedettä hei!" Ohisalo vähän ojentaa.
NASA:lta se tuli. Että saattaa olla rakettitiedettä."Ei tää oo mitään rakettitiedettä hei!" Ohisalo vähän ojentaa.
Ja jatkaa. Kyllä sinäkin Riikka ymmärrät."Ei tää oo mitään rakettitiedettä hei!" Ohisalo vähän ojentaa.
Kyllä ja kyllä.Pointtiahan siinä on, mut onneksi on sentään muitakin kuin tesloja.