Eddie Larsson HIFK:ssa

  • 42 420
  • 242

Incognito

Jäsen
…Jotta kannua nosteltaisiin keväällä. Rehellisesti, uskooko tähän enää ylsikään palstatoveri?

IFK:n tämän kauden maksimisuoritus on hyvin tutuksi tullut menneiden kausien "mukaurhoollinen" tsemppaus sarjan 1-2:sta vastaan puolivälierissä säälien jälkeen. 4-1 ja hyvällä möyrimisellä 4-2 kesälomille.

Mikäli mitään muuta voisi odottaa tapahtuvan, niin sillä n. 2 pisteen pistekeskiarvolla pitäisi alkaa painamaan menemään huomisesta eteenpäin. Kuinka moni uskoo tähän, kun joukkuetta ei edes ole vahvistettu hyökkäyksen tai etenkään sentteriosaston osalta eikä punaista lankaa Sveitsistäkään tainnut löytyä.
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En ole missään vaiheessa oikein saanut kiinni Larssonista että mikä mies, mutta katsokaapa tuo Eddien viimeinen AV-vaihto 5vs3 tilanteessa.

Suhteellisen seksikästä pelaamista Larssonilta siinä, ja lähestulkoon yksin piti Sportin pois maalintekopaikkoilta.
 

Bulilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kurra hockey
En ole missään vaiheessa oikein saanut kiinni Larssonista että mikä mies, mutta katsokaapa tuo Eddien viimeinen AV-vaihto 5vs3 tilanteessa.

Suhteellisen seksikästä pelaamista Larssonilta siinä, ja lähestulkoon yksin piti Sportin pois maalintekopaikkoilta.
Oppisi vielä kohottamaan kiekkoa, niin purutkin lähtis :D

Hyvä peli!!!
 

Joe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset joukkueet (jokerit on venäläinen)
Pitkään olen miettinyt, että haluaisinko Larssonin jatkoa ja aina miettinyt, että ei koska parempiakin tuon profiilin pelaajia on tarjolla niin turha tyytyä häneen vaikka ihan hyvin onkin roolinsa hoitanut. Nyt viimeajat olen kyllä pitänyt erittäin paljon tämän miehen edesottamuksista. Pelaa suurella sydämellä ja antaa aina kaikkensa joukkueella. Ymmärtää roolinsa ja pelaa sen mukaan. Upea pelaaja ja ehdottomasti jatkoa.
 

Theosaurus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pitkään olen miettinyt, että haluaisinko Larssonin jatkoa ja aina miettinyt, että ei koska parempiakin tuon profiilin pelaajia on tarjolla niin turha tyytyä häneen vaikka ihan hyvin onkin roolinsa hoitanut. Nyt viimeajat olen kyllä pitänyt erittäin paljon tämän miehen edesottamuksista. Pelaa suurella sydämellä ja antaa aina kaikkensa joukkueella. Ymmärtää roolinsa ja pelaa sen mukaan. Upea pelaaja ja ehdottomasti jatkoa.
Vähän kun vielä treenais vetoja siniviivalta, niin hyvä peruspakki jatkoon
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä oon aina ollut heikkona näihin ”mitä vittua tää meillä tekee ja on varmasti kalliimpi kuin kukaan muu”-pelaajiin, jotka eivät todellakaan loista pisteiden valossa, mutta tekevät juuri sitä, miksi on meille hankittukin. Perusvarmaa peliä illasta toiseen ja pyyteetöntä duunia jengille. Ja kun hyväksyy sen, että kaikille tulee myös virheitä, näitä larssoneita on varsin helppo rakastaa. Arvon huomaa, kun ovat poissa. Mutta kun eiväthän ne ole poissakaan, kun hoitavat kroppaansa ja tekevät asiat säntillisesti oikein. Tarjoaisin Larssonille jatkoa, vaikka en tiedä, onko se järkevää. Mutta paskat siitä, minäkin voin joskus vähän hullutella!
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
"Fast"-Eddie Larssonista voisi kasvaa meille toinen "Motin", ehkä kannattaisi katsoa ensi kausikin...
 

Rusty44

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
En ole missään vaiheessa oikein saanut kiinni Larssonista että mikä mies, mutta katsokaapa tuo Eddien viimeinen AV-vaihto 5vs3 tilanteessa.

Suhteellisen seksikästä pelaamista Larssonilta siinä, ja lähestulkoon yksin piti Sportin pois maalintekopaikkoilta.
Todella hyvä nosto ja huomio! Puolustajien alivoimapelaamista ja kiekon blokkaamisia nostetaan ylipäätään turhan harvoin esille.

Larssonin saman aikainen valmius ottaa kiekko korkeasta polviasennosta blokkiin ja välittömästi katkoa syöttölinja mahaltaan mailan kanssa oli tehokkaan näköistä ja varmasti ainutlaatuista sekä edistyksellistä!

Uhrautuvien puolustajien rakastaja pitää kyseisestä suorittamisesta ja toivottaa Eddie Larssonille jatkossakin näyttäviä sekä tehokkaita av-vaihtoja!
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
En olisi uskonut syksyllä tätäkään kirjoittavani, mutta on oikeasti ikävä Larssonia. Varsinkin alivoimalla. Rantakarin paikka ei ole alivoimalla, eikä myöskään Luhangan taso vielä riitä sinne. Nyt kuormitetaan Melart-Motin kaksikkoa valtavasti, kun Eddie on poissa. Toivottavasti Larsson pian mukana.
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
En olisi uskonut syksyllä tätäkään kirjoittavani, mutta on oikeasti ikävä Larssonia. Varsinkin alivoimalla. Rantakarin paikka ei ole alivoimalla, eikä myöskään Luhangan taso vielä riitä sinne. Nyt kuormitetaan Melart-Motin kaksikkoa valtavasti, kun Eddie on poissa. Toivottavasti Larsson pian mukana.
Tämä. Olen manannut Larssonin pitkin syksyä alimpaan helvettiin käsittämättömien maalinedustan nukahdukset vuoksi. Silti on suorastaan ikävä, koska parhaimmillaan hän on oikeasti todella hyvä ja varma sekä kiekon kanssa että ilman. Uskon todella, että Larsson on hyödyllinen pelaaja, kun päästään kevään tärkeimpiin peleihin.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Onko tietoa mikä sillä Larssonilla on, kun on jo aika kauan ollut pois?
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Onko tietoa mikä sillä Larssonilla on, kun on jo aika kauan ollut pois?
"Day to day" niin kuin myös Nättinen, eli mitä tahansa maan ja taivaan väliltä. Näytti kyllä ottavan pahasti osumaa törmättyään laitaan, joten en pidättelisi hengitystä, että on ihan heti takaisin mukana. Olen mielelläni väärässä. Juuri sellainen pakki, jonka suoritusvarmuutta ja rauhallisuutta kaivattaisiin keväällä.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
"Day to day" niin kuin myös Nättinen, eli mitä tahansa maan ja taivaan väliltä. Näytti kyllä ottavan pahasti osumaa törmättyään laitaan, joten en pidättelisi hengitystä, että on ihan heti takaisin mukana. Olen mielelläni väärässä.
Toisaalta Eddie oli keskiviikkona ilman mitään kokovartalokipsiä jakamassa nimikirjoituksia Royn kanssa. Toivo siis elää.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Kun katsoo Kärppien maaleja tänään niin Eddie tule jo takaisin. Sinua tarvitaan maalinedustalla isosti
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Melko karmea ilta PAPPin suhteen.
Ekassa pelaa aluetta, silmät kiekossa ja oma merkki selän takana rankaisee.
SaiPan kolmas maali, pelaa aivan holtittomasti omaa merkkiään laitaan asti, kaatuen vielä sinne, ja katselee sen kaatumisen jälkeen yläkaaren tasolta kun Otso koittaa pelastaa sen, mitä pelastettavissa on, lopputulemana Kalapudas sahaa Meskasen kanssa kiekon sisään.
Parannettava todella paljon, jos aikoo hyödyksi, tällä erikoisosaamisen alallaan olla.
Stay-at-home-pakki, joka hölmöilee omissa kun D-junnu, on jengille yhtä hyödyllinen kuin loukkaantunut ykköskorin hyökkääjä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: WPK

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Toivottavasti Eddie on kunnossa ja kokoonpanossa heti lauantaista lähtien. Heittäydyn positiivariksi ja haluan uskoa, että Larssonin pitkä kokemus pudotuspeleistä SHLssä näkyy rutiinina myös Liigassa. Melart ja Motin huhkivat nyt aivan liikaa alivoimalla ja johdon puolustamisen parissa, joten siinäkin tarvitaan Eddietä. Rantakarin paikka ei ole alivoimalla.
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Nostetaas ketjua. Ei paljon loukkaantuminen näkynyt Eddien pelissä eilen. Todella tärkeä palanen puolustuksessa, jämäkkää ja näkymätöntä kovaa duunia.

On kyllä huikea kaveri, eilenkin vedettiin viidellä pakilla ja pelin jälkeen taas miettii että "Oliko se Larsson siellä", mutta jos oikein olen ymmärtänyt niin juuri tuohon rooliin mies hankittiin. Ei loista mutta ennen kaikkea ei mokaile. Tykkään kyllä.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen digannut Larssonista alusta asti ja hiffannut, miksi hänet hankittiin. Pisteitä en odottanut Larssonilta, vaan juurikin sitä näkymättömyyttä ja rauhallisuutta. Rauhallisuutta siksi, että ennen kauden alkua meidän pakisto oli:
- Motin (poissa pelikiellon takia)
- Melart (nähtiin eilen, mitä se olisi voinut olla vaikka koko kauden)
- Lyytinen (hyvän ja huonon päivän ero iso, näyttäviä virheitä)
- Rantakari (ks. Lyytinen ja alkukausi)
- Kotkansalo (nuori kaveri, hyvän ja huonon pelin eri iso)
- Salin (junnu, hyökkäävä pakki)
- Luhanka, Lehmus

Kyllä mäkin olisin ottanut tohon pakistoon Larssonin tai hänen kaltaisensa pelaajan ihan vaikka vain tasapainottomaan tilannetta. Larssonilla toki kesti aika pitkään päästä jyvälle Liigan pelityylistä. Mutta väliäkös silläkään enää on…

Vähän toivoisin Eddielle rohkeutta lisää yrittää maalia. Eilenkin nousi hienosti maalille ja olisi vain rohkeasti ja kerrankin itsekkäästi yrittänyt maalia. Olisi voinut vaikka mennäkin.

Mä olisin kyllä halukas pitämään Eddien ensi kaudellakin. Varsinkin, kun on nuoria pakkeja tulossa.
 

Bulilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kurra hockey
Larssonille myös hyvää kotimatkaa pronssimatsin jälkeen. Parempaa tarvitaan kokeneeseen osastoon mikäli halutaan aidosti taistella mestaruudesta. Ei vaan riitä.
Jep, samalla rahalla saa parempaa. Komea pillun nuuhkijan parta ja kiva etunimi, siinä oikeastaan posit. Jää omaan historiaani seuran paskimpana laukojana ja täällä on melkoista tuhnua ja hernepyssyä käynyt roiskimassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös