Keitä näkemyksesi mukaan ovat nämä (myös joukkueensa kapteenina toimineet) yli 400 pääsarjapeliä pelanneet, vastaavan taitotason suomalaiset puolustajat, jotka olisivat pelanneet halvemmalla? Itse näkisin, että HIFK ei ole ostanut Larssonilta taitoa, vaan kokemusta, johtajuutta, rauhallisuutta ja tasaisuutta.
Ottaen huomioon, että HIFK:lla on soinut omissa viime peleissä vähän turhankin iloisesti, Larsson on edelleen tehotilastossa vain -1. Larsson on ollut 10 kertaa kentällä tasaviisikoin, kun omissa on soinut. Mun mielestä se ei ole ihan paska suoritus ja sanoisin, että Larsson ei todellakaan ole tämän jengin ongelma. Vertailun vuoksi Melartilla on -23 (toki plussiakin on enemmän), toki tässä on mukana näitä ylivoimalla päästettyjä vastustajan tekemiä alivoimamaalejakin. Niistä voisi mun puolesta antaa vaikka kaksi miinusta. Tai mieluumminkin sakkoa.
Larssonin hintalapusta mulla ei ole mitään tietoa, mutta menisikö syyskausi jopa 6kk säännön mukaan, jolloin verotuskin on pienempi? Ja jos hän pelaa vain yhden kauden täällä, ehkä jopa kevätkin? Tällöin voi olla jopa yllättävänkin edullinen pelaaja HIFK:lle, vaikka asunto ja auto maksetaankin. Lapaseen voi jäädä Suomesta käytännössä yhtä paljon kuin Ruotsissakin, mutta saa kokemuksen elää ja pelata ulkomailla.