Eddie Larsson HIFK:ssa

  • 42 406
  • 242

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kokonaisuus vetää pakkasen puolelle. Joukkue piristyi loppukaudesta tosi hienosti, yleensä siinä vaiheessa osa heikosti pelanneista pelaajista nostaa kanssa tasoaan, Eddie veti aika tasapaksusti koko ajan. Ei jatkoon.
 

Spartacus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Eddie Larsson jatkaa uraansa Leksandissa. Eipä oikeastaan harmita. SHL-statuksen pelaajaksi aika tasapaksu ja mitäänsanomaton pelaaja, eikä varmasti ihan halpakaan. Ei oikeastaan erityisen hyvä missään. Laukausta ihmettelin monta kertaa, miten voi olla tuollainen tuhnu ammattimiehellä.
 

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Eddie Larsson jatkaa uraansa Leksandissa. Eipä oikeastaan harmita. SHL-statuksen pelaajaksi aika tasapaksu ja mitäänsanomaton pelaaja, eikä varmasti ihan halpakaan. Ei oikeastaan erityisen hyvä missään. Laukausta ihmettelin monta kertaa, miten voi olla tuollainen tuhnu ammattimiehellä.

Itse pidin Larssonia hyvänä peruspakkina. Ei häikäisevä, mutta ei mikään hasardi. Omisin pitänyt, tosin en tiedä minkähintaisella sopimuksella pelasi. Vähän liikaa vaihtuvuutta pakistossa mun makuun, varsinkin kun puolustus- ja maalivahtipeli toimi meillä kevätkaudella varsin mallikkaasti.
 

C2 huutelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Itse pidin Larssonia hyvänä peruspakkina. Ei häikäisevä, mutta ei mikään hasardi. Omisin pitänyt, tosin en tiedä minkähintaisella sopimuksella pelasi. Vähän liikaa vaihtuvuutta pakistossa mun makuun, varsinkin kun puolustus- ja maalivahtipeli toimi meillä kevätkaudella varsin mallikkaasti.

Olen tosi tyytis. että lähti. Ulkkari-jäbän pitää olla vahvistus ellei ole joku ECHL-kokeilu elokuussa.

Tää jäbä oli varmasti kallis kaikkine kämppineen ja saatiin keskinkertaisuutta
 

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen tosi tyytis. että lähti. Ulkkari-jäbän pitää olla vahvistus ellei ole joku ECHL-kokeilu elokuussa.

Tää jäbä oli varmasti kallis kaikkine kämppineen ja saatiin keskinkertaisuutta

Joo, eihän Eddie mikään ratkaisevan tärkeä palanen ollut, mutta tykkäsin hänen rauhallisesta tyylistä, josta tuli mieleen pelinumerokaima Mikko Kurvinen. Näitä peruspakkeja tarvitaan aina.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK

Eddie Larsson jatkaa uraansa Leksandissa. Eipä oikeastaan harmita. SHL-statuksen pelaajaksi aika tasapaksu ja mitäänsanomaton pelaaja, eikä varmasti ihan halpakaan. Ei oikeastaan erityisen hyvä missään. Laukausta ihmettelin monta kertaa, miten voi olla tuollainen tuhnu ammattimiehellä.
Yhdessä asiassa oli erityisen hyvä. Hienosti heittäytyi alivoimalla pötkölleen maalin kulnalle ja nousi reippaasti ylös.

Mutta onnea jatkoon!
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä kaipaan rakenteellista muutosta puolustukseen. Jalkanopeutta ja kiekollisuutta tarvitaan jokaiseen kolmeen pelaavaan pariin, muuten ei pysytä kärjen (Tappara) mukana. Motinin sopimuksesta ei eroon pääse, joten hyvä ratkaisu päästää Larsson muualle. Jos koko Melart–Salin–Motin–Larsson -nelikko olisi jatkanut, niin tadaa meillä olisi käytännössä sama runko kuin viime kaudella ja ainoastaan Salin heistä pelaajana odotusarvoisesti eteenpäin menossa oleva.

Passilla ei mielestäni ole mitään väliä vaan palkalla ja suunnitellulla roolilla – ja tietysti jossain määrin sillä, että miten sopii tyyppinä joukkueeseen.
 

Samart

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ruotsista saa kyllä laatukamaakin kuten tiedetään mutta tämän kaverin kiinnittämistä en ymmärrä, ellei sitten piilottele jotain outstanding- ominaisuutta ns. tärkeämpiin peleihin. Luulisi että näitä löytyis halvemmalla (oletus) ihan koto- Suomestakin.

Itse itseäni lainaten, ei ole syytä vaihtaa näkemystä vaikka hieman paransikin loppua kohden.
 

Pepper Jack

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eddie oli hyvä kolmosparin pakki, kuten ennen kauden alkua uumoiltiinkin. Ei ollut sitä mitä silloin toivottiin, eikä ole sitä mitä nyt kaivataan, mutta johonkin jengiin varsin hyvä osa.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Larssonin paras puoli oli se, että hyvän ja huonon pelin ero oli pieni. Sekin on jo arvo sinänsä ja jonain toisena vuonna ja/tai jossain toisessa jengissä, hän olisi ollut merkittävämpi pelaaja. Luulen myös, että oli joukkueelle tärkeä pelaaja kokemuksensa, rauhallisuutensa ja tasaisuutensa vuoksi ja tällaisia asioita ei tilastoilla oikein voi mitata. HIFK:n pakisto tarvitsi Larssonin kaltaista pelaajaa varsinkin silloin, kun loukkaantumisia oli paljon. Loppukaudesta taas Eddien omat loukkaantumiset näkyivät peliesityksissä ja vähän jäi parhaastaan piippuun, mutta ei hänestä jäänyt millään tavalla paskaa makua. Onnea jatkoon.
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Fast-Eddie Larsson, kiitos - tack.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Tasaista suorittamista, mutta ei suurempaa loistoa oikeastaan millään osa-alueella. Siinä suhteessa myös erittäin harvinainen pakki, että pelannut satoja matseja, mutta ei osaa laukoa, tai sanotaan niin että se vetolaukauksen ja rannevedon sekoitus oli järkyttävä tuhnu, jollaisia esittää jo nykyiset D-juniorit ympäri suomen. Hyvää jatkoa!!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös