Viestin lähetti simonkrady
Itellä meni vähän maku tosta alkuperäsestä EHM:ästä,kun vuosien myötä peli muuttui jokavuosiseksi Stanley Cup-juhlaksi.Parhaat ja nuorimmat sai helposti tradella ja kaiken kruunuksi ykköskierroksen varausoikeudenkin.Kellään tapahtunu samaa?
Nim.Colorado Avalanche Stanley Cup-mestariksi lähes joka vuosi 2010-2025.
Viestin lähetti DAF
Mestiksen ja Suomi-sarjan osalta ainakin seuraavat jengit kaipaavat vielä työapua (muihinkin saa toki tarjota):
Mestis
Ahmat
Kiekko-Vantaa
Salamat
Onko jo valituille ilmoitettu, vai aletaanko ilmoittelu vasta sitten kun jokaiseen joukkueeseen on löydetty tekijä?
Periaatteessa Mestistä seuraavana, voin scoutata näitä etelän muita joukkueita. Tosin tietopohja ei ole läheskään yhtä suurta kuin vaikkapa Afanilla. Mutta tietysti pienikin apu on tyhjää parempi. Eli ilmoittaudun tässä epävirallisesti myös scouttamaan Ahmoja, K-Vantaata ja Salamoita, mikäli tarvetta ilmenee.
masu
Viestin lähetti Pakkipari
Sellainen kysymys tuli mieleeni että voisiko tänne listata liigan ja mestiksen tutkijat? Siis joukkue kohtaisesti.
Viestin lähetti DAF
Laitoin itse tuon puuttuvien listan näkyviin oikeastaan vain siksi, että noihin ainakin lisävoimia tarvitaan; tosiaan, muihinkin joukkueisiin saa tarjoutua, eihän apuvoima pahaa tee niillekään, joilla scoutteja jo on.
Viestin lähetti wirtanen17
Ketkä Jatkoaikalaiset ovat saaneet researcherin paikan ja mihin joukkueisiin?? Itse hoidan VT-HT:ta sekä Jääkotkia. Kirjottelua tänne pelin tekovaiheesta, pliiz!! ;)
Viestin lähetti Playmaker61
Koska en jaksa käydä koko ketjun viestejä läpi, kysyisin teiltä tietäviltä, että milloinkas se FE julkaistaan? Tulee kuulemani mukaan CM3-pohjaiseksi, eikö?
Viestin lähetti Miika-90
Tarkkaa päivämäärää ei ole julkaistu, sanottu on, että vuoden viimeisellä neljäneksellä tulisi. Minun käsitykseni on, että CM4-pohjaiseksi, tämän kuvan sain siis ainakin niistä EHM:n sivujen screenshoteista.