Eastside Hockey Manager

  • 24 264
  • 190

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Nostetaanpas tätä nyt sitten ylemmäs. Itse ilmoittauduin Sportin "scoutiksi" uuteen EHM:ään. Se olisikin pieni unelmien täyttymys.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Ja itse ilmoittauduin auttamaan Ässien rosterin kanssa (laitoin samalla että jos lukkofaneja ei löydy voin hoitaa lukonkin, mutta joku taisi jo mainita ilmoittautuneensa lukon "skoutiksi")
 

wirtanen17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kalannin Pallo -65, Jääkotkat
Koska sitten tietää että pääsikö "scoutiksi"?? Ja koska näitä "scoutin" hommia aletaan tekemään??
 
Itellä meni vähän maku tosta alkuperäsestä EHM:ästä,kun vuosien myötä peli muuttui jokavuosiseksi Stanley Cup-juhlaksi.Parhaat ja nuorimmat sai helposti tradella ja kaiken kruunuksi ykköskierroksen varausoikeudenkin.Kellään tapahtunu samaa?
Nim.Colorado Avalanche Stanley Cup-mestariksi lähes joka vuosi 2010-2025.
 

masu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Viestin lähetti simonkrady
Itellä meni vähän maku tosta alkuperäsestä EHM:ästä,kun vuosien myötä peli muuttui jokavuosiseksi Stanley Cup-juhlaksi.Parhaat ja nuorimmat sai helposti tradella ja kaiken kruunuksi ykköskierroksen varausoikeudenkin.Kellään tapahtunu samaa?
Nim.Colorado Avalanche Stanley Cup-mestariksi lähes joka vuosi 2010-2025.

Laita hieman vaikeutta siihen treidaamiseen optionseista. Esim. 180. Lisäksi siirry wizard modeen. Uskon että ne ainakin hieman hankaloittavat joukkueen kokoamista.

Riziltä piti kysymäni, että kai tietokannan kokoamiseen osallistuvat ihmiset saavat palkkioksi pelin ilmaiseksi?

Itse olen palkkiosta riippumatta ilmoittautunut innokkaaksi KJT:n pelaajien arvioijaksi. Pitää toivoa että seura saisi edes jonkinlaisen porukan ensikaudeksi kasaan, eikä mene konkaan. :)

masu
 

Satellite

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Wild
...tai sitten valitsee NHL:n pienimmän budjetin omaavan joukkueen, ja kehittää sitä ilman, että hakee huippupelaajia joukkueeseensa. Siinä tulee haastetta, ja noin vuonna 2007 Minnesotan budjetti käy niin pieneksi, että esimerkiksi Marian Gaborikin pitäminen joukkueessa on työn alla.
 

Riz

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers
Tilannetietoja EHM:FEn Researchin suhteen:

Hakemuksia on tullut siella 400 kappaleen kieppeilla ja lisaa tipahtelee koko ajan. Suomen osalta hakemuksia on tullut kiitettavasti ja SM-liigan seka Mestiksen kohdalla paatutkijat olisivat valmiina. Viela etsisimme erityisesti Suomi-sarjan Head Researcher paikasta kiinnostunutta. Lisaksi jos jolla kulla lisaksi on erityista kiinnostusta Suomen alempien sarjojen tutkimiseen niin paikka olisi avoinna.

Mainittakoon etta Head Researchereille SI maksaa korvausta vaivanpalkaksi ja luonnollisesti freebie kappaleen pelista. Bonuksena CM-paatutkijoille on jarjestetty (noin-vuosittaisia) illanviettoja taalla Lontoossa ja samaan perinteeseen pyritaan varmasti aikanaan myos EHM:n osalta.

Jos mielenkiintoa noihin paatutkijan paikkoihin loytyy niin hakemusta voi laittaa osoittessa:
http://www.sigames.com/ehmresearch.php
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Vielä researchereista

Mestiksen ja Suomi-sarjan osalta ainakin seuraavat jengit kaipaavat vielä työapua (muihinkin saa toki tarjota):


Mestis

Ahmat
FPS
Hermes
Hokki
KalPa
Kiekko-Vantaa
Salamat


Suomi-sarja

PePo HC
VG-62
Ketterä
HeKi
Titaanit
Seinäjoki HT
Koo-Vee
WarKis
Jokipojat
Kuusamon Pallokarhut
RoKi-79
Kiekko-Oulu
Raahe-Kiekko
Et-Po -72
Ahmat Haukipudas


Jos joku tai jotkut näistä tiimeistä kiinnostavat, yhteys Rizin mainitsemalla lomakkeella.
 

masu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Re: Vielä researchereista

Viestin lähetti DAF
Mestiksen ja Suomi-sarjan osalta ainakin seuraavat jengit kaipaavat vielä työapua (muihinkin saa toki tarjota):


Mestis

Ahmat
Kiekko-Vantaa
Salamat



Onko jo valituille ilmoitettu, vai aletaanko ilmoittelu vasta sitten kun jokaiseen joukkueeseen on löydetty tekijä?

Periaatteessa Mestistä seuraavana, voin scoutata näitä etelän muita joukkueita. Tosin tietopohja ei ole läheskään yhtä suurta kuin vaikkapa Afanilla. Mutta tietysti pienikin apu on tyhjää parempi. Eli ilmoittaudun tässä epävirallisesti myös scouttamaan Ahmoja, K-Vantaata ja Salamoita, mikäli tarvetta ilmenee.

masu
 

wirtanen17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kalannin Pallo -65, Jääkotkat
Head researcher

Mitä kuuluu head researcherin toimintaan??? Joko on peliin tulevat liigat päätetty?? onko mukana aasian liigoja?? entä itä-euroopan??
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Sellainen kysymys tuli mieleeni että voisiko tänne listata liigan ja mestiksen tutkijat? Siis joukkue kohtaisesti.
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Viestin lähetti Pakkipari
Sellainen kysymys tuli mieleeni että voisiko tänne listata liigan ja mestiksen tutkijat? Siis joukkue kohtaisesti.

No varmaankaan ei; miksi ne tänne pitäisi listata? Siksi minusta ei, että kaikki nämä eivät mitään jatkoaikalaisia ole, ja researchereihin otetaan muutoinkin aikanaan yhteyttä. Työ on vasta alussa. Head reseacherit (siis eri sarjojen) ovat vasta työnsä aloittaneet, muiden osalta homma alkaa myöhemmin ja kaikkiin tullaan ottamaan yhteyttä henk.koht.

Laitoin itse tuon puuttuvien listan näkyviin oikeastaan vain siksi, että noihin ainakin lisävoimia tarvitaan; tosiaan, muihinkin joukkueisiin saa tarjoutua, eihän apuvoima pahaa tee niillekään, joilla scoutteja jo on.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Viestin lähetti DAF
Laitoin itse tuon puuttuvien listan näkyviin oikeastaan vain siksi, että noihin ainakin lisävoimia tarvitaan; tosiaan, muihinkin joukkueisiin saa tarjoutua, eihän apuvoima pahaa tee niillekään, joilla scoutteja jo on.

Tätä lähinnä tarkoitin. Vähän sellaista osviittaa että kenelle apua voisi tarjota.
 

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Peli pyörii, YV ei

Minä olen nyt pelannut kolme kautta NJ:llä ja voittanut jokaisena kautena myös Stanley Cupin. Peli pyörii hyvin ja voittoja tulee lähes kokoajan, rahaa kertyy ja taas voi hankkia parempia pelaajia. Siltikin, haluaisin saada ylivoima pyörimään kunnolla, mutta prosentti on todella surkea. 40:n pelin jälkeen se on n. 15%. Ylivoimaa ovat pelaamassa Elias, Lemieux, Jagr, Rafalski ja Tverdovsky, taktiikkana passing plays. Siltikään niitä maaleja ei kovin paljoa tule, vaikka ylivoimaa saankin pelata ihan reilusti. Mikä neuvoksi?

Kohta tulee kommenttia, että miksi pelaat NJ:llä? No siksi, että tavoitteeni on tehdä siitä selkeästi NHL:n paras joukkue, lähes voittamaton ja todella rikas. Ja olen minä Atlantankin manageroinut neljänä kautena peräkkäin mestariksi.

Mikä on muuten wizard mode?
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Wizard modessa ei näy pelaajien taitoja, vaan pelaajien taso pitää päätellä tilastoista. Tarjoaa liikaa haastetta ainakin meikäläiselle (vielä).

Kokeilepa vaihtaa yv:n miehitystä ja taktiikkaa. Pelkillä taitopelaajilla homma voi mennä liian hienoksi kuten oikeassakin pelissä. Mulla ainakin ylivoima on pysynyt 20% kantturoilla kun yv-kentissä on (vaikka sitten syöttelykuviossakin) yksi likaisen työn tekijä hyökkääjänä menemässä maalin eteen ja kaivamassa irtokiekkoja.
 

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Noniin. Olen tämän lähes koko välin pelannut EHM:ää ja koittanut saada YV:tä toimimaan.

Kyllä onnistui!

Ketjukoostumuksia en vaihtanut yhtään, taktiikan vaihdoin molemmille ketjuille, se auttoi jo vähän. Mutta se tärkein, hankin uuden valmentajan, jolla oli hyvä "Hockey tactics" taito ja laitoin hänet YV:tä valmentamaan. Kyllä auttoi todella paljon. Nyt ei montaa YV:tä jää käyttämättä peleissä kyllä.
 

wirtanen17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kalannin Pallo -65, Jääkotkat
Ketkä Jatkoaikalaiset ovat saaneet researcherin paikan ja mihin joukkueisiin?? Itse hoidan VT-HT:ta sekä Jääkotkia. Kirjottelua tänne pelin tekovaiheesta, pliiz!! ;)
 

MC61

Jäsen
Suosikkijoukkue
rystylätty
Koska en jaksa käydä koko ketjun viestejä läpi, kysyisin teiltä tietäviltä, että milloinkas se FE julkaistaan? Tulee kuulemani mukaan CM3-pohjaiseksi, eikö?
 

Voittaja

Jäsen
Viestin lähetti wirtanen17
Ketkä Jatkoaikalaiset ovat saaneet researcherin paikan ja mihin joukkueisiin?? Itse hoidan VT-HT:ta sekä Jääkotkia. Kirjottelua tänne pelin tekovaiheesta, pliiz!! ;)

Minä lupasin hoidella Haukiputaan Ahmat.
 

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Playmaker61
Koska en jaksa käydä koko ketjun viestejä läpi, kysyisin teiltä tietäviltä, että milloinkas se FE julkaistaan? Tulee kuulemani mukaan CM3-pohjaiseksi, eikö?

Tarkkaa päivämäärää ei ole julkaistu, sanottu on, että vuoden viimeisellä neljäneksellä tulisi. Minun käsitykseni on, että CM4-pohjaiseksi, tämän kuvan sain siis ainakin niistä EHM:n sivujen screenshoteista.

Tarvii vieläkin mainostaa: Käykää tuolla meidän #ehmanager kanavallamme :) Kanava siis sijaitsee IRCnetissä ja on vielä suht' pieni muotoinen, kasvua kaivataan..

Minun uudesta urastani voi käydä lukemassa muuten tästä osoitteesta, jos kiinnostaa. Niin, ja tuonne meidän foorumillemme on kanssa mukava saada uusia jäseniä :)
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Viestin lähetti Miika-90
Tarkkaa päivämäärää ei ole julkaistu, sanottu on, että vuoden viimeisellä neljäneksellä tulisi. Minun käsitykseni on, että CM4-pohjaiseksi, tämän kuvan sain siis ainakin niistä EHM:n sivujen screenshoteista.

Kyllä kyseinen peli tulee olemaan CM3:m pelimoottoriin rakennettu.
 

strapat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, TB, PattU, Jokerit
Mikä on kun tulee editorissa teksti:
"run-time error '30010': invalid column value"

Entä onko uusimpia päivityksiä tehty?
 

chamberlin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tappeluista

En ole EHM:ää pelannut, joten tyhmä kysymykseni kuuluu: Onko peliin ympätty mukaan tappeluita? Jos on, niin miten ne on toteutettu? Keskeytyykö peli ja tuleeko selostukseen tappelukuvaus, vai miten homma etenee? Onhan FE-versiossa mahdolliset tappelut myös mukana??

En ihannoi kaukaloväkivaltaa en...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös