Asiakaspalvelu toimii hienosti oman kokemukseni kautta. Katsoin sekä perjantaina että lauantaina ennen jääkiekko-otteluiden (pe Lukko-Tappara ja la Jokerit-Sotshi) alkua Discovery -appin kautta muuta ohjelmaa. Hämmästys oli melkoinen, kun yrittäessäni käynnistää ottelulähetystä sovellus ilmoittaa, että minun pitäisi päivittää tilaukseni (joka on total-paketti). Pelkkä sovelluksen sammuttaminen ei riittänyt nollaamaan/korjaamaan tilannetta, vaan perjantaina oikein latasin sovelluksen uudelleen - ei toiminut vieläkään. Televisiosta virta pois ja uudelleen päälle ja jo alkoi pelittää - taululla Lukon johto 2-0 ja tunne, että matsihan on jo ohitse.
Lauantaina laitoin palautetta, johon asiakaspakvelija vastasi todella asiallisesti:
(Ongelma taitaa juurikin johtua tuosta TCL television sovelluksesta. Meillä ei valitettavasti ole heidän kanssaan yhteistyötä tällä hetkellä Euroopan markkinoilla.
Suora sovellus television kanssa on täysin tuettu vain Samsung televisioiden kanssa tällä hetkellä.
Suosittelen jotain välilaitetta, esim Chromecast, jotta lähetykset toimivat paremmin.
Olen todella pahoillani tilanteesta.)
Tuossa siis vinkkejä tännekin, jos jollain vastaavia ongelmia ilmaantuu.