Discovery+ – KHL-kiekkoa kohtuuhinnalla

  • 63 510
  • 310

Hockey#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei pitäisi olla mun mielestä ajoista, tavoista tai asioiden oikeista nimistä kyse, ettei 32 vuotias nainen ole kimittävä tyttö.

Juurikin näin. Asian voisi tuoda esille huomattavasti fiksummin ja oman kantansa saa silti selväksi.

Eihän tuo Rajahuhdan korkea ääni kyllä omasta mielestänikään ole mitään musiikkia korville ja se ääni on kuitenkin studioemännällä aika isossa roolissa.
 

HokiTero87

Jäsen
Suosikkijoukkue
JOKERIT,FPS,NHL
Jostain syystä omassa Nvidia Shieldissä Discovery+:n Android TV -sovellus toimii, mutta porukoilla Canal Digitalin Android TV -boksissa ei toimi ollenkaan. Nykii ja pätkii.

Nvidia Shieldissä lienee sitten jokin uudempi versio Discovery+:n sovelluksesta. Muuta syytä en keksi.

Laittakaahan Discovery+:lle palautetta, että koodaavat TV-sovelluksensa toimivaksi kaikilla laitteilla. Vastaavaa ongelmaa en ole huomannut ainakaan Ruudussa, C Moressa jne.

Aspaspa apua kyselin niin käskettiin äppi poistamaan ja asentamaan uudelleen. Äsken ainakin live lähetyksenä tullut pyöräily pelas pätkimättä.
 

tonz@

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, NHL:n suomalaiset
Tv APP:issa (vuoden vanha Samsung) tulee peli tasan minuutin jäljessä ja puhelinsovelluksella 30sek jäljessä jos vertaa esim vedonlyöntisivujen liveveto-kelloon. Ei mitään mahdollisuutta pysyä livevedoissa mukana. Laitoin palautetta D+:lle ja vastauksena sain että kukaan ei ole antanut samaa palautetta eivätkä tiedä mistä johtuu. Veikkailivat että netti huono tms.

Onko muilla samoja kokemuksia? Mikä avuksi? Televisioon tulee netti wifillä ja sillä tulee katsottua kaikki, ei viitsisi kännykän ruudusta katella 30 sekunnin etuoikeuden takia.
 

Stadin kundi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mulla sama setti kun sulla....Samsung tv app jne ja ongelma on sama eli kuva tulee jälkijunassa. Pitänyt ottaa kännykästä maaliilmoitus -äänet pois jotta ei häiritse tv:n kattelua :(
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Mulla sama setti kun sulla....Samsung tv app jne ja ongelma on sama eli kuva tulee jälkijunassa. Pitänyt ottaa kännykästä maaliilmoitus -äänet pois jotta ei häiritse tv:n kattelua :(
Mulla oli tätä jo Viaplayn kanssa. Viasatin lähetys tuli aina hyvän matkaa edeltä. Jos Viaplaystä katseli, niin Jokerien Twitter ilmoitti maalit ennen, kuin ne ruudulla syntyivät.
 

Catch22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kävin tos toisen erän aikana koiran kanssa ulkona. Sillä välin tuli 2 maalia.

Siis mitä helvettiä, eikö tosiaan tätä lähetystä pysty kelaamaan taaksepäin?!
 
Tv APP:issa (vuoden vanha Samsung) tulee peli tasan minuutin jäljessä ja puhelinsovelluksella 30sek jäljessä jos vertaa esim vedonlyöntisivujen liveveto-kelloon. Ei mitään mahdollisuutta pysyä livevedoissa mukana. Laitoin palautetta D+:lle ja vastauksena sain että kukaan ei ole antanut samaa palautetta eivätkä tiedä mistä johtuu. Veikkailivat että netti huono tms.

Onko muilla samoja kokemuksia? Mikä avuksi? Televisioon tulee netti wifillä ja sillä tulee katsottua kaikki, ei viitsisi kännykän ruudusta katella 30 sekunnin etuoikeuden takia.

Toi on ihan paskaa mitä aspa sanoo. Aina nettilähetykset on 30-60s perässä. Harmittaa kun ei nytkä saa tv-kanavaa näille peleille.
 

Buster

Jäsen
Mitähän helvettiä tää sitte on? Mulla AppleTV 4K, ja pelkkää liveä työntää tuutista, ilman mitään mahdollisuutta vaikuttaa lähetykseen mihinkään. Paitsi pauselle pystyy laittaa, jonka jälkeen playllä hyppää taas sit suoraan liveen.
Sama itsellä Chromecastilla. Puhelimen apilla saa kelattua taaksepäin, mutta heti kun castaan Chromecastiin, niin en pysty tuota castauksen aloittamishetkeä kauemmas taaksepäin enää kelaamaan.

Lähetin tänään viestiä aspaa, että mitä vittua, kun en enää tiedä mitä kokeilla. Toistaiseksi läppärillä mennään nämä, jolloin livelähetykseen hyppään myöhässä mukaan.
 

Catch22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sama itsellä Chromecastilla. Puhelimen apilla saa kelattua taaksepäin, mutta heti kun castaan Chromecastiin, niin en pysty tuota castauksen aloittamishetkeä kauemmas taaksepäin enää kelaamaan.

Lähetin tänään viestiä aspaa, että mitä vittua, kun en enää tiedä mitä kokeilla. Toistaiseksi läppärillä mennään nämä, jolloin livelähetykseen hyppään myöhässä mukaan.
Joo on kyllä mystistä sekoilua. Pistä viestiä jos sieltä aspasta jotain vastausta saat.

Jotenki luulis vuonna 2021, että lähetystä pystyis kelailemaan.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Joo on kyllä mystistä sekoilua. Pistä viestiä jos sieltä aspasta jotain vastausta saat.

Jotenki luulis vuonna 2021, että lähetystä pystyis kelailemaan.
Kun ajattelee että ihminen kävi kuussa kääntymässä vuonna 1969. Olisi kyllä että näistä kelaamis ongelmista olisi päästy ohi
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mulla aikaisemmin Viasat (maksu-tv kortilla katsottuna) eli ei siis ViaPlay) ja TV-kuva 5-10 sekuntia esim. vedonlyöntiyhtiöiden Live vetoja perässä.

Mietin joskus, että miten helvetissä, eikös noi signaalit kulje valonnopeutta ja ei esim. Pietarista nyt niin pitkä matka kotiin ole. Jonkun kuvan "puskuroinnin" eli ehkä sekunnin mä voisin hyväksyä mutta mun mielestä toi oli TV:n livelähetyksessä aika pitkä viive. Ei ollut mikään yksittäistapaus vaan toistui käytännössä siis aina.
 

Hugotron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kävin tos toisen erän aikana koiran kanssa ulkona. Sillä välin tuli 2 maalia.

Siis mitä helvettiä, eikö tosiaan tätä lähetystä pysty kelaamaan taaksepäin?!
Itse ensimmäisessä pelissä kehuin, kun kesken kaiken hyppäsi mukaan, sovellus kysyi "aloitetaanko alusta". Nyt sitten tuota ei tullutkaan, että ei pystynyt aloittamaan alusta ja chromeen yhdistettynä ei pystynyt kelaamaan ollenkaan lähetystä. Odottelin sitten, kunnes vaimo ilmoitti, että peli loppunut...
 

Ice raven

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & Liverpool
Tuli tilailtua ja eilen homma toimi lukuunottamatta pelillisiä ongelmia oikein hyvin. Kokoonpanona Lenovo Yoga Smart Tab + Chromecast2.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös