Discovery+ – KHL-kiekkoa kohtuuhinnalla

  • 50 280
  • 312

Matson78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Laitoin 19.31 aspaan vihaisen viestin, että olen kohta puolet pelistä katsonut äänettömällä. Siitä 10min ja alkoi äänet pelaamaan, eivät muka tienneet ongelmasta.
 

Nadchal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eikö Discovery enää julkaise koosteita otteluista? ZSKA pelin koostetta ei löydy, Lokomotiv vielä löytyy mutta Vitjaz peliä taas ei.
 

Stadin kundi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Katosko muilla ohjelmistopäivityksen myötä mahdollisuus katsoa kanavaa TVn kautta? Ilmeisesti ainut mahdollisuus on enään katosoa Chromecastin kautta ellei omista suht uutta Samasung telkkaria. Halvalla ei saa hyvää näemmä tässäkään tapauksessa.
 

Artyukhin

Jäsen
Katosko muilla ohjelmistopäivityksen myötä mahdollisuus katsoa kanavaa TVn kautta? Ilmeisesti ainut mahdollisuus on enään katosoa Chromecastin kautta ellei omista suht uutta Samasung telkkaria. Halvalla ei saa hyvää näemmä tässäkään tapauksessa.
Tutulla viime vuoden malli, 2020 ostettu Samsungin tonnin telkkari, ei aukene enää Discoveryn appi siinä kuulemma.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Katosko muilla ohjelmistopäivityksen myötä mahdollisuus katsoa kanavaa TVn kautta? Ilmeisesti ainut mahdollisuus on enään katosoa Chromecastin kautta ellei omista suht uutta Samasung telkkaria. Halvalla ei saa hyvää näemmä tässäkään tapauksessa.
Meillä on joku 2017-2018 vuoden Samsung ja toistaseks on vielä toiminu toi Discoveryn appi.
 

Stadin kundi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
nettisivun perusteella v 2017 ja uudemmilla Samsung telkkareilla pitäisi toimia. Muut telkkarit onkin sitten jo esihistorialliselta kaudelta tai väärän merkkisiä joten niitä ei tarvitse sitten enään tukea. Hyvä hyvä Discovery, erinomaista palvelua....not.
 

Quaser

Jäsen
Suosikkijoukkue
O'Neill, KiVa
Itellä ainoa oikea LG:n Oled, eikä Discovery tollaseen pikkuvalmistajan telkkariin ole vaivautunut tekemään appia. Ja PC:llä selaimen kautta katsottava on päivityksen jälkeen vanhaakin huonompi jos mahdollista.
 

Ikuri

Jäsen
TCL:n telkkarissa Discovery+ -sovellus taas tuntuu ensipuraisun perusteella toimivan päivityksen myötä paremmin. Kuvanlaatu on nyt jopa erinomainen, eikä mitään ongelmia ole enää ilmennyt. Pidän paljon siitä (itsestäänselvyydestä), että matsia pystyy nyt katselemaan alusta, vaikka ottelutapahtuma olisi vielä kesken.
 

Vauhti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Palloilu
Itellä ainoa oikea LG:n Oled, eikä Discovery tollaseen pikkuvalmistajan telkkariin ole vaivautunut tekemään appia. Ja PC:llä selaimen kautta katsottava on päivityksen jälkeen vanhaakin huonompi jos mahdollista.
On se kuulemma tulossa, ei vaan ehtinyt tähän isompaan alustauudistukseen.
 

Lätkäkala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KHL:n ja NHL:n suomalaiset sekä Leijonat.
Onko jollain tällaista ongelmaa, että peli nykii ihan jokusen sekunnin välein ja aina jätättää livetilasta?
Sama ongelma kahdella läppärillä, niin Chromella kuin Edgellä.. Yritin noiden sivuilta lukea enkä kyllä sieltäkään keksinyt syytä. Kaikki päivitykset pitäisi kyllä olla ajan tasalla.
 

Otacon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko jollain tällaista ongelmaa, että peli nykii ihan jokusen sekunnin välein ja aina jätättää livetilasta?
Sama ongelma kahdella läppärillä, niin Chromella kuin Edgellä.. Yritin noiden sivuilta lukea enkä kyllä sieltäkään keksinyt syytä. Kaikki päivitykset pitäisi kyllä olla ajan tasalla.
Juu sama ongelma täällä. Kattelen striimistä kun toimii sulavammin. Se kertokoon Discovery palvelusta kaiken.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Täällä on toiminut koko kauden täydellisesti. Käytössä joko tabletin appi tai sitten Apple TV. Molemmilla pelaa kuin junan vessa jatkuvasti.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wesa, CAR, HIFK (salaa)
Onko jollain tällaista ongelmaa, että peli nykii ihan jokusen sekunnin välein ja aina jätättää livetilasta?
Sama ongelma kahdella läppärillä, niin Chromella kuin Edgellä.. Yritin noiden sivuilta lukea enkä kyllä sieltäkään keksinyt syytä. Kaikki päivitykset pitäisi kyllä olla ajan tasalla.
Läppärillä tekee tuota.
Padi+chromecast ei ongelmaa.
 

Alligator

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko jollain tällaista ongelmaa, että peli nykii ihan jokusen sekunnin välein ja aina jätättää livetilasta?
Sama ongelma kahdella läppärillä, niin Chromella kuin Edgellä.. Yritin noiden sivuilta lukea enkä kyllä sieltäkään keksinyt syytä. Kaikki päivitykset pitäisi kyllä olla ajan tasalla.
Joo on samaa ongelmaa. Mielestäni tuo tuli ilmi kun Discovery päivitti sivustoaan ja tämän jälkeen nykii silloin tällöin.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit

Stadin kundi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuo live -pätkiminen on mullakin mutta kun katsoo ottelua "jälkilähetyksenä" ja kelaa siellä melkein livekohtaan niin nykimistä ei ole ja näkee lähes livenä.
 

Lätkäkala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KHL:n ja NHL:n suomalaiset sekä Leijonat.
"Huh" sinäänsä, luulin jo että olen ainoa. Kuten joku tuossa mainitsi niin itselläkin pätkiminen alkoi päivityksien jälkeen eli hetki on kärvistelty. Eilen oli jo ihan pakko lopettaa peli, mulla ei ole mikään rullailu auttanut yhtään. Täytyy laittaa aspaan viestiä jos se sitten toimii tai muuten saa kyllä oikeasti jäädä.
 

Hapsiainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & Kiekko-Vantaa
Itellä tekee firefoxilla katsellessa sitä, että kerran erässä tilttaa ja joutuu päivittää sivun ja painaa playtä uudestaan. Perus puginen paska tuotu uutena päivityksenä. Siellä on taas pikku hiprakassa joku nörttikoodaillut sivuja ja kukaan ei ole tarkistanut mitä se on säätänyt! Laadun valinta häipyi ja live näppäin on vain koristeena!

This is Discovery+, sanoisi eräs palstaveli!!
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mulla teki tota samaa sivustopäivityksen jälkeen. Laitoin palautetta asiakastukeen ja vika korjaantui.

Miten vika korjaattiin/korjaantui? Mulla nykii koko ajan android tabletilla ja mikään heidän ehdottama toimenpide ei ole korjannut ongelmaa. Tabletti on pari kuukautta vanha Huawei ja kuulemma tabletista johtuu toimimattomuus. Noh, ennen sovelluksen päivittämistä toimi moitteetta. Tv:stä Chromecastin kautta ja puhelimella (android) toimii hyvin, mutta käytännön syistä joudun useimmiten katsomaan tabletista, ja nyt sekin on katselukelvoton.

Alla aspan antamia vastauksia ongelmaan:

- Erittäin harmittavaa kuulla, että nimenomaan tahtomissasi jääkiekko live lähetyksissä tuo ongelma ilmenee. Tämä on kuitenkin yleistä, sillä nuo vievät valtavan määrän enemmän tehoja.

- Valitettavasti tuo kuvanlaadun manuaali säätö nappi poistettiin päivityksen yhteydessä. Joissain laitteissa virkistystaajuutta voi kuitenkin vielä säätää laitteen omista asetuksista.

Huomoithan myös, että Huawei merkki ei ole tuettujen laitteidemme listalla, vaikka sovelluksemme voitkin laitteellesi ladata. Ongelmat saattavat myös johtua tuosta.

On mahdollista, että sitä mukaan kun parantelemme palveluamme, sovellus alkaa toimimaan paremmin. Kehottaisin siis aika ajoin päivittämään discovery+ sovellusta, josko se alkaisi pelaamaan.

- Huomioithan, että vaikka sinulla toimii kaikki muu sisältö laitteillasi, uusien parannuksiemme myötä live urheilu vaatii enemmän tehoja kuin muu sisältömme.
On monia syitä sille miksi yhteys ei mahdollisesti pelaa haluamallasi tavalla.

- Huomioithan, että päivityksen mukana tulleiden uusien ominaisuuksien ja parannusten johdosta järjestelmävaatimukset myös muuttuivat. Etenkin jos kyseessä on live lähetykset, ne vaativat suuremman määrän tehoja pyöriäkseen sujuvasti.

Tässä muutama vinkki, mitä tahtoisin sinun ensisijaisesti kokeilevan:

- Mikäli katsot discovery+ sisältöä sovelluksen kautta, kokeile uudelleenasenna sovellus. Teemme jatkuvasti parannuksia ja korjauksia, joten asentamalla uusimman version saattavat ongelmat korjaantua.
- Mikäi katsot selaimen kautta, päivitäthän selaimesi. Suosittelen myös kokeilemaan toista selainta, esimerkiksi Chromea.
- Asenna uusin käyttöjärjestelmäpäivitys kaikille käytössäsi oleville laitteellesi. Usein uusien päivityksien tullessa, vanhat versiot eivät ole enään tuettuja ja ongelmia saattaa ilmetä tuosta johtuen.

Mikäli sinulla on käytössä Avast virustorjuntaohjelma, heidän palvelunsa päivittyi uuteen versioon, jonka mukana tuli uudistun koskien VPN:ää sekä lisäksi palomuuria tehostettiin huomattavasti. Tämä saattaa myös olla osasyy pätkimisen aiheutumiselle.

Huomioithan myös, että kaikki laitteet eivät kykene pyörittämään sovellusta ilman katkoksia, ja tästä syystä emme voi niitä suositella discovery+ palvelun käyttöön. Tarkistathan siis, että laitteesi ja ohjelmistosi täyttävät minimi järjestelmävaatimuksemme. Löydät nuo tiedot täältä.

Tässä muutama vinkki, jotka saattavat auttaa tuon ongelman korjaamisessa:
- Tyhjennäthän laitteesi turhista isoista tiedostoista.
- Sulje välilehdet
- Tyhjennä välimuisti sekä poista evästeet.
- Uudelleenkäynnistä modeemi

Tein siis KAIKKI edellämainitut toimet, eikä vika korjaantunut. Selaimen kautta toimi, mutta sieltä katsottuna kuvanlaatu on puuroa, ja tietenkin se kuvanlaadun itsevalinta on nyt poistettu. Eli päivitys pilasi täysin ainakin oman katsojakokemukseni tabletilla...
 
Viimeksi muokattu:

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Miten vika korjaattiin/korjaantui? Mulla nykii koko ajan android tabletilla ja mikään heidän ehdottama toimenpide ei ole korjannut ongelmaa. Tabletti on pari kuukautta vanha Huawei ja kuulemma tabletista johtuu toimimattomuus. Noh, ennen sovelluksen päivittämistä toimi moitteetta. Tv:ssä ja puhelimessa toimii hyvin, mutta käytännön syistä joudun useimmiten katsomaan tabletista, ja nyt sekin on katselukelvoton.

En tiedä, mitä tekivät, mutta miun käyttäjätilin kautta ne jotain fiksas. Sen jälkeen on toiminu moitteetta. Ite käytän läppäriä (tai androidluuria) +chromecastia katsomiseen.
 

Stadin kundi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tyypillista asiakaspalvelua tuo. Tehdään ohjelmistoon päivitys jonka jälkeen käytettävyys huonenee oleelisesti ja vastuu siitä pistetään asiakkaalle..".käytä meidän tukemiamme laitteita". Tuettuja laitteita on vain asiakkailla todella vähän käytössä joten mitenköhän ne luulevat saavansa uusia asiakkaita palveluunsa.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tyypillista asiakaspalvelua tuo. Tehdään ohjelmistoon päivitys jonka jälkeen käytettävyys huonenee oleelisesti ja vastuu siitä pistetään asiakkaalle..".käytä meidän tukemiamme laitteita". Tuettuja laitteita on vain asiakkailla todella vähän käytössä joten mitenköhän ne luulevat saavansa uusia asiakkaita palveluunsa.
Ei toimi edes laite joka löytyy tuettujen laitteiden listalta. Miten meni?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös