Discovery+ – KHL-kiekkoa kohtuuhinnalla

  • 63 158
  • 310
Selostajissa ainakin menty valovuoden eteenpäin Viaplaysta, kun Vihtilä ja Salminen korvanneet Mäkisen ja Kainulaisen.
Tämä Salminen on myös todella hyvä selostaja! Erittäin hyvin lajia tunteva, innostuu pelistä, seurannut Jokereiden välipäivien matka-aikataulut ja kuulumiset, miellyttävä ääni.

edit. Lisätään vielä että tässä äänessä ja tavassa selostaa on sellaista vanhan ajan RadioSuomen kiekkokierroksen tuntua. Se on plussaa!
 
Viimeksi muokattu:

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
e. väärä ketju
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Paljon haukuttuja maalikoosteita on ainakin eilisestä matsista pidennetty huomattavasti. Näytti olevan nyt 12 min. Olisiko saman verran kuin erätauoilla näytettävissä koosteissa. Tästä kyllä iso plussa!
Mulla on sellainen fiilis, että kun Discoverylle vaan jaksaa laittaa palautetta, niin siellä oikeasti yrittävät kehittää hommaa palautteen perusteella. Viaplayn kanssa tilanne ei välttämättä ollut ihan sama.
 

Ikuri

Jäsen
Asiakaspalvelu toimii hienosti oman kokemukseni kautta. Katsoin sekä perjantaina että lauantaina ennen jääkiekko-otteluiden (pe Lukko-Tappara ja la Jokerit-Sotshi) alkua Discovery -appin kautta muuta ohjelmaa. Hämmästys oli melkoinen, kun yrittäessäni käynnistää ottelulähetystä sovellus ilmoittaa, että minun pitäisi päivittää tilaukseni (joka on total-paketti). Pelkkä sovelluksen sammuttaminen ei riittänyt nollaamaan/korjaamaan tilannetta, vaan perjantaina oikein latasin sovelluksen uudelleen - ei toiminut vieläkään. Televisiosta virta pois ja uudelleen päälle ja jo alkoi pelittää - taululla Lukon johto 2-0 ja tunne, että matsihan on jo ohitse.

Lauantaina laitoin palautetta, johon asiakaspakvelija vastasi todella asiallisesti:
(Ongelma taitaa juurikin johtua tuosta TCL television sovelluksesta. Meillä ei valitettavasti ole heidän kanssaan yhteistyötä tällä hetkellä Euroopan markkinoilla.
Suora sovellus television kanssa on täysin tuettu vain Samsung televisioiden kanssa tällä hetkellä.

Suosittelen jotain välilaitetta, esim Chromecast, jotta lähetykset toimivat paremmin.

Olen todella pahoillani tilanteesta.)

Tuossa siis vinkkejä tännekin, jos jollain vastaavia ongelmia ilmaantuu.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Taidettiin juhlia liian aikaisin. Eilisestä saatiin kasaan 2 min pätkä.
Voihan se olla, että tuo pidempi pätkä on lopetettu kesken ja on todettu, että kiinnostavampi sisältö suurelle massalle on tiivis paketti.
 

Letkuspede

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Pens
Tänään oli eka himamatsi kotoa katseltuna ja täytyy sanoo että en kaivannut Antti Mäkistä tippaakaan.q
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Onko muilla samaa ongelmaa, ettei Discoveryn päässä lähde videosisällöt pyörimään? Ottelukoostetta olisi sumuisen illan jälkeen kiva vielä fiilistellä.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Samaa robleemaa oli viikonloppun mutt ny pelittää...syy ?

Mitä probleemaa oli?

Mulla kuvanlaatu tänään tokasta erästä eteenpäin vähän ”rakeinen”.

Pädillä näytti ihan hyvältä mutta kun striimasin Sonyn televisioon niin kuvanlaatu heikkeni selvästi.

Mä oon pädillä tota ennen siirtoa Chromecastin kautta töllöön käyttänyt Discovery+ sovellusta.

Sitten ihan netin kautta sama palvelu niin miksei siitä pysty kuvaa siirtämään televisioon? Tai siis mulla ei selaimen kautta näy sitä ”Cast” kuvaketta vai mikä se on?
 

#Pelikirja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Voittavat
No nyt pelittelöö.hain hullujen porojen päiviltä powerista Samsungin töllön niin ainaki sovellus toimii. Ja Salmisen selostus kyllä kelpaa, ei OOO huono vihtiläkää...vähä alko Mäkine viime kaudel tökkäsee
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Noh, Antti olis vetänyt tyyliin David ””*uckin’” Sklenickaaaaa…..!!!!!!!! :-)

Korreloikohan yleisömäärät TV tuotannon kanssa? Viasat takas ja jengiä taas se +9500 joka pelissä :-)
 
Viimeksi muokattu:

DonTirri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadilaiset jengit sarjasta ja lajista riippumatta
Noh, Antti olis vetänyt tyyliin David ””*uckin’” Sklenickaaaaa…..!!!!!!!! :-)

Korreloikohan yleisömäärät TV tuotannon kanssa? Viasat takas ja jengiä taas se +9500 joka pelissä :-)
Siirretään C-morelle ni tupa on täys joka ilta.

Muutaman IFK-pelin katsonut/kuunnellut puolison myötä ja voi luoja Saukkonen sekä Mertaranta ovat RASITTAVIA.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olisihan se ihan nostalgista saada Mäkinen jossain vaiheessa studioon vieraaksi. Kertomaan miten näki/koki tuon matkan Jokereiden mukana, uskoiko millä(än) kaudella Jokereiden Gagarin voittoon jne.

Ellei muuta niin ainakin pari NHL siirtouutista livenä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös