Niin, kuten sanottua "ei pitkään aikaan muuttunut", joka tarkoittaa eri asiaa kuin "ei ole pitkään aikaan muuttunut".
Niinpäs onkin. Tuli luettua liian pikaisesti.
Niin, kuten sanottua "ei pitkään aikaan muuttunut", joka tarkoittaa eri asiaa kuin "ei ole pitkään aikaan muuttunut".
Jos sport-kanavat joskus saadaan kohtuulliselle hintatasolle, harkitsen uudestaan.
Satuitko kysymään minkä takia antennitalouteen on tuo 19€/kk tarjous, mutta ei kaapelitalouksiin? Antennihinnalla voisin jo tilatakin Sport-kanavat, mutta kun asun kaapelitaloudessa, niin jää Canal+:lta nekin rahat saamatta.Ei ole tapahtumassa ilmeisesti vähään aikaan. Ihmettelin asiakaspalvelulleen tuota hinnoittelua ja sain seuraavan viestin vastaukseksi:
Satuitko kysymään minkä takia antennitalouteen on tuo 19€/kk tarjous, mutta ei kaapelitalouksiin?
Vastaavaa tarjouste ei tule kaapeliin. Johtuu yksinkertaisesti siitä että Canal+ itse lähettää ilmassa kun taas kaapeliyhtiö on vain välikätenä. Siitä syystä kaapeliyhtiöillä ei ole varaa tehdä tarjouksia.Satuitko kysymään minkä takia antennitalouteen on tuo 19€/kk tarjous, mutta ei kaapelitalouksiin? Antennihinnalla voisin jo tilatakin Sport-kanavat, mutta kun asun kaapelitaloudessa, niin jää Canal+:lta nekin rahat saamatta.
Olemme pohjoismainen yhtiö, ja kanavien hinnoittelusta päätetään pohjoismaisena yhteistyönä.
Hanki digiboksi, maksaa yhden autotankillisen verran. Ei tää voi olla noin vaikeaa.Minkähän vitun takia Yle ei voi näyttää lentopallomatseja ykköseltä tai kakkoselta? Omassa kaapeliverkossani ei siis näy Yle Ekstra ilman digiboksia, joten jää tämäkin huvi näkemättä. Kiitos KOPU ja kiitos YLE. :keskari:
Ostan sitten, kun rahat riittää sen tankillisen ostoon eikä tölsyä enää näe ilman. Jos nyt samaa logiikkaa noudatetaan, niin miksei esim. Jääkiekon MM-kisoja näytetty kokonaisuudessaan YLE 24:lla?Hanki digiboksi, maksaa yhden autotankillisen verran. Ei tää voi olla noin vaikeaa.
Koska ei oltu vielä siirrytty digiaikaan. Nyt analogipuoii näkyy ainoastaan kaapelissa.Jos nyt samaa logiikkaa noudatetaan, niin miksei esim. Jääkiekon MM-kisoja näytetty kokonaisuudessaan YLE 24:lla?
Ostan sitten, kun rahat riittää sen tankillisen ostoon eikä tölsyä enää näe ilman.
Hahah, laatuläppää. Keksitkö itse vai kertoiko perämies?Eikös sossusta saa rahua digiboksiin? Vai onko kyse nyt sittenkin vain valinnasta, ja nyt sitten tehty väärä valinta vähän harmittaa?
Onko jollain palstalaisella kokemusta noista ProCasterin tallentavista digiboxeista? Itse olen nimittäin ostamassa tallentavaa boxia kaapeliverkkoon ja tuli nyt katseltua tuolta Verkkokaupasta erilaisia vaihtoehtoja. Ainakin näyttävät olevan halvempia kuin nuo Topfieldin vastaavat boksit. Lähinnä tätä nyt on tullut katseltua hieman enemmän: http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=0654
Itselläni on ollut 6200C viime joulusta asti ja hyvin on pelittänyt. Ohjelmistopäivityksiähän tuohon tullut jo useampia ja tämä viimeisin tuntuisi olevan paras tähän mennessä. Alkuperäiseen verrattuna on käytettävyys parantunut, etenkin EPG:n osalta, ja alkuperäisessä oli myös ongelmia neljän kanavan tallennuksen kanssa, mutta sekin on korjattu uusimpiin päivityksiin.Onko jollain palstalaisella kokemusta noista ProCasterin tallentavista digiboxeista? Itse olen nimittäin ostamassa tallentavaa boxia kaapeliverkkoon ja tuli nyt katseltua tuolta Verkkokaupasta erilaisia vaihtoehtoja. Ainakin näyttävät olevan halvempia kuin nuo Topfieldin vastaavat boksit. Lähinnä tätä nyt on tullut katseltua hieman enemmän: http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=0654
Sitten vielä sellainen kysymys, että onko tuossa ProCasterissa ja Topfieldissä paljonkin joitain merkittäviä eroja?
Löytyykö kaapeliverkkoon 80 GB tallentavia digibokseja? Näin Turussa Wiklundilla sellaisia viime keskiviikkona mutta en nähnyt olivatko ne antenniin vai kaapeliin.
Löytyy. Ainakin divisionin 80 GB:n malli Markantalossa ja Gigantissa hintaan 189 euroa. Antenniverkon mallin nimi on VDT2022PVR. Vieressä lukee "saatavana myös kaapeliverkkoon."
Muista merkeistä ei ole tietoa.