Jäin miettimään, miksi Kyynis ei itse ilmoittaudu? Onko hän tullut niin kyyniseksi? Zum Teufel !
Boxia boxia. Ei ole tullut, vaan ON aina ollut kyynis.
Jäin miettimään, miksi Kyynis ei itse ilmoittaudu? Onko hän tullut niin kyyniseksi? Zum Teufel !
Tässäpä fanikatsomolle "chantti" peliin:
Tämä varmaan meni siihen vitsikategoriaan.
Fyrkkaa löytyy joten siitä ei jää kiinni!
Rahaa, sitä nimittäin on.
Tässäpä fanikatsomolle "chantti" peliin:
Huomiseen matsiin kaikille vaan Saksa-lippu messiin, jos saa vaan nopeesti ostettuu/tilattuu huomiseks!
Donnerwetter! Penalttiboxista suoraan tänne ilmoittautumaan listalle jossa VAADITAAN meidän suuren saksalaisen jatkopaperia! Fyrkkaa löytyy joten siitä ei jää kiinni!
Heil The Goalie!
Tissit ja massit tiskiin ja Dennikselle diili ensi kaudeksi, maksoi mitä maksoi. Rahaa, sitä nimittäin on. Ja jos ei ole niin hankitaan sitä.
Löytyy löytyy! Haluaako Herr Endras liksan euroina, dollareina, jeneinä vai pistetäänkö puntia? Kaikki järjestyy!
Minä supporttaan täällä 400 km päässä nordiksesta.
Niin ja vielä tämä: Milloin joku saa raahattua sen jäätävän kokoisen Saksan lipun fanikatsomoon?
Mulla on Baijerin lippu. Voin tuoda sen, jos tuun johonkin matsiin. Runkosarjan aikana en ehdi, mutta pleijareissa.
Outoa porukkaa, jotka vievät Saksan lippuja, kun mies on kuitenkin baijerilainen.
Sei-tan sentään. Kolmas puolivälierä, pellet vieneet otteluvoitoin 0-2, pakkovoiton paikka. Mitä tekee Saksan ihme? Päästää ensimmäisen erän viidestä kudista kaksi.
Harkitsen vakavasti tästä ketjusta irtisanoutumista.
Paskan marjat. Molemmat veskarit joukkueidensa parhaita pelaajia.Aijai, Endras suli tärkeimmällä hetkellä.