DENNIS ENDRAS FanClub ja DE:n jatkopahvin vaatijat kokoontuvat täällä!

  • 51 856
  • 248

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
P.S. Suokaa anteeksi kerettiläinen mielipiteeni, mutta Juuso on mun papereissani 2000-luvun paras IFK-veska siihen saakka, kunnes Dennis kohottaa bratwursti-kattilan suorille käsivarsilleen, mikä toivottavasti tapahtuu reilun kuukauden kuluttua.

Etwaksen verran viihdyttävämpi on tämä germaani kyllä...
Ja ihanaa, mä sain saman numeron kuin mun ikä on! Köh.
 

Hakki#20

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bayern München
Jumaleissön, Baijerista tulee muutakin hyvää kuin vehnäolut ja huippu futisjengi. Ja muitakin maagisia veskareita kuin Oliver Kahn.
Siispä ei voi olla liittymättä tähän clubiin.

Joku tuossa aiemmin ehdotteli firmoille nimikkopelaajaa. Tässä tapauksessa sellaiseen sopiva mainoshan jo löytyy Nordiksen jäästä, Dennikselle nimikkopizza kehiin ja tuotto jatkopahvin pesämunaksi.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
JHag voi todistaa tämän olleen meikäläisen mielipide jo tammikuussa ja taisin olla ekoja jotka kaveria muutenkin mainostivat tällä palstalla, joten pitäisikö tässä anoa järjestysnumeroa 0,5 (BR on luonnollisesti numero uno)?

Zum Teufel ! Kyllä se näin meni ja muistan, että läheskään kaikille Endras ei ollut mieluisa vaihtoehto. Tosin tämän tuomion saa joka ainoa HIFK:hon tyrkyllä oleva, paitsi Lunkka. No, mikäs sen hienompaa kuin positiivinen yllätys. En minäkään nykyiseen tasoon uskonut, pidin kuitenkin itsestäänselvänä, että kyseessä on vakaa ammattimies. What an understatement - äijähän on täysi meedio.

Joo, Riksrakspoksille kaikki kunnia kultamitalista, mutta miten musta tuntuukin siltä, että Endras tullaan muistamaan jälkikäteen paremmin näistä sälleistä, menee tämä kausi miten menee. Horst Tappert pudottamassa aloituskiekkoa on huikea visio!
 

-BR-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HELSINGIN IFK, DEFC #1
Suosikkijoukkue
HIFK
Juuso on 2000-luvun parhaiten menestynyt HIFK-veskari, ei ehkä kuitenkaan absoluuttisesti paras...

Sitä tullaan haastamaan riitaa, vai häh? No, mitä muutakaan voi odottaa entiseltä turenkilaiselta perunanviljelijältä!



No ei sentään. :D

No joo, mä jätän absoluuttisen totuuden metsästämisen muille, mutta niin kauan kun Juuso on viimeisin veska, joka on torjunut meille The Kanisterin, niin mies on mun papereissani ygönen. Ai niin, mä unohdin, että HIFK-osioon mahtuu vain yksi totuus kerrallaan. Turha uneksiakaan mistään mielipiteenvapaudesta... Damn!

Dennis Endras on paras koskaan ikinä missään! Dennis Endras on paras koskaan ikinä missään! Dennis Endras on paras koskaan ikinä missään!

Mä olen nähnyt niin vähän pelejä tältä baijerilaiselta ihmemieheltä, etten kykene samanlaisiin hehkutuksiin kuin muut täällä. Sen kyllä uskon, minkä gredukin tuossa ehätti toteamaan, että Enska on einbißchen viihdyttävämpi, mutta kyllähän Juusokin teki tukun tärkeitä torjuntoja viime keväänä. Eräskin läpiajo Hjartwallilla... Riita poikki ja sauerkrautia väliin: hienoja veskoja kumpikin.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins

Jumakauta numero 64! Hieno numero vailla vertaansa :D

Asiaan...onko se Endrasin siirtyminen muka varmaa jonnekkin Saksaan, meinaan luulis miehen viihtyneen Suomessa, kun on saanut hyvin peliaikaa ja hyvä tasoinen sarjakin on kyseessä? Tälle kaverille on pakko saada jatkopahvi!
 

Iris

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Yksi tuon kokoinen lippu on ainakin tulossa fanikatsomoon!
IFK-kamu lainaa sen meidän käyttöön. =)

Olisiko tuo lippu mahdollisesti jo perjantaina messissä? Itse olen myös jonkunlaisen Endras-tifon kannalla ja valmiina myös kolehdin kanssa.
 

-BR-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HELSINGIN IFK, DEFC #1
Olisiko tuo lippu mahdollisesti jo perjantaina messissä? Itse olen myös jonkunlaisen Endras-tifon kannalla ja valmiina myös kolehdin kanssa.

On jo perjantaina messissä ja itseasiassa kaksi. =) Toisen lipun koosta en tosin tiedä... ; )
 

-BR-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HELSINGIN IFK, DEFC #1
Hittolainen hei, femman pala?? Jokaisella DEFC:n jäsenellä pitää olla tuollainen!!

HAASTE:

KAIKKI DEFC:n kuuluvat hommaavat itselleen Saksan lipun ja raahaavat perseensä lippuineen hallille! Oikeastaan tämä on käsky! Muuten jäsenyyttä harkitaan todella vakavasti uudelleen... ; )
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mukana ollaan. Näin huikeaa kassaria ei olla nähty IFK:ssa, eikä ehkä koko liigassa, ikinä. Kyllä, Endras on mielestäni jopa kovempi kuin IFK-ajan Thomas. En tiedä millä ilveellä kaveri saataisiin pidettyä, mutta toivottavasti Nybarilla on ässiä hihassa vielä.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Tämä jätkä on pidettävä jengissä vaikka sitten mottipäisellä summalla, tosin sillä erotuksella takavuosien penailuihin, että sen pystymme myös maksamaan.

Paras veskari IFKssa Ikinä, Koskaan, Missään..
 

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
Tuli muuten tuosta Saksan lipusta mieleen.. Baijerilaisethan pitävät heikäläisiä omana kansanaan, eivätkä suinkaan saksalaisina, joten pitäisikö matsiin tuoda Baijerin liput?

Tässä komia kuva kyseisestä lipusta. Väritkin sointuvat kauniisti Suomen lippuun. Tietty saatavuus saattaa olla pienoinen ongelma...

Linkki vie sivulle nimeltä flaggenfritze.de.

Scholl varmasti osaa valaista paremmin tästä asiasta. Arkisempi versio on ilman vaakunaa, olisko se oikea?
 

COLHC1980

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Deutscher Fußball-Bund, NP #3
On jo perjantaina messissä ja itseasiassa kaksi. =) Toisen lipun koosta en tosin tiedä... ; )

Mä voin antaa lipun lainaan reissuille minne en lähde, mutta ehjänä takaisin! Sitä tarvitaan kesän kisoissa!
 

Avenue

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Liityn fan clubiin ja haluaisin nähdän Endrasin HIFKssa myös ensi kaudella. Ei pitäisi ainakaan rahasta olla kiinni. Maalivahti on joukkueen tärkein pelaaja, joku sanoi.
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Super!

Ganz toll! Jengi heittää täällä jo saksankieltä aivan sujuvasti ja suunnittelee Saksan fahneja katsomoon. Saksan suurlähetystö voisi jo herätä ja laittaa IFKlle rahaa Endrasin uuteen soppariin. Turhaa te niitä mihinkään Kreikan loputtomaan kaivoon syydätte. Für uns, bitte schön!
Mitä vielä? Varmaan cheerleaderit huutavat seur himamatsissa Denniksen luistellessa kentällä 'Ich komme,ich komme!'
 

Johnny K

Jäsen
Suosikkijoukkue
S-Kiekko,HIFK, Detroit Red Wings, SJK
Ehdottomasti mukana!!! Liigan paras ja viihdytävin maalivahti piiitkään aikan!
 

Ilmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Esim varustelekassa ois myynnissä Saksan lippu kauhian halvalla:
Saksan liittotasavallan lippu, 150 x 90 cm - Varusteleka

-Tinke-80

HAASTE:

KAIKKI DEFC:n kuuluvat hommaavat itselleen Saksan lipun ja raahaavat perseensä lippuineen hallille! Oikeastaan tämä on käsky! Muuten jäsenyyttä harkitaan todella vakavasti uudelleen... ; )

Hankkisin, mutta tuote on tuolta tilapäisesti loppu! No, toivottavasti kaikki lippunsa saaneet tuovat ne myös otteluihin.
 

COLHC1980

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Deutscher Fußball-Bund, NP #3
Hankkisin, mutta tuote on tuolta tilapäisesti loppu! No, toivottavasti kaikki lippunsa saaneet tuovat ne myös otteluihin.

3 oli eilen nettikaupan mukaan ja itse kävin ip yhden hakemassa pois ja toisen tiedän ainakin menneen myös fanikatsomoon.
 

COLHC1980

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Deutscher Fußball-Bund, NP #3
Kyynikko valtuuttaa

Jatkoa Dennis Endrakselle!! Kyynikolle jäsennumeroa tiskiin.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös