Juuso on 2000-luvun parhaiten menestynyt HIFK-veskari, ei ehkä kuitenkaan absoluuttisesti paras...
Sitä tullaan haastamaan riitaa, vai häh? No, mitä muutakaan voi odottaa entiseltä turenkilaiselta perunanviljelijältä!
No ei sentään. :D
No joo, mä jätän absoluuttisen totuuden metsästämisen muille, mutta niin kauan kun Juuso on viimeisin veska, joka on torjunut meille The Kanisterin, niin mies on mun papereissani ygönen. Ai niin, mä unohdin, että HIFK-osioon mahtuu vain yksi totuus kerrallaan. Turha uneksiakaan mistään mielipiteenvapaudesta... Damn!
Dennis Endras on paras koskaan ikinä missään! Dennis Endras on paras koskaan ikinä missään! Dennis Endras on paras koskaan ikinä missään!
Mä olen nähnyt niin vähän pelejä tältä baijerilaiselta ihmemieheltä, etten kykene samanlaisiin hehkutuksiin kuin muut täällä. Sen kyllä uskon, minkä gredukin tuossa ehätti toteamaan, että Enska on einbißchen viihdyttävämpi, mutta kyllähän Juusokin teki tukun tärkeitä torjuntoja viime keväänä. Eräskin läpiajo Hjartwallilla... Riita poikki ja sauerkrautia väliin: hienoja veskoja kumpikin.