DENNIS ENDRAS FanClub ja DE:n jatkopahvin vaatijat kokoontuvat täällä!

  • 51 923
  • 248

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No sen vosu, en mä tiennyt onko virallisesti naimisissa. Miksei se voi olla niinkuin muutkin lätkäpelaajat? Missi kainaloon, kämppä Töölöstä ja lätkää talvisin. Kaikilla olisi kivaa!

Niin just. Suski+yksi treenikausi päälle ja Kanisteri oli meidän!

Sakemanni antaa naisen viedä. Kruunaa tän kauden täydellisesti.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sakemanni antaa naisen viedä. Kruunaa tän kauden täydellisesti.

Avot! Minulle on annettu kertoa, että mikäli olisi ns. tosimies ja ymmärtäisi passittaa Fräuleinin takaisin kotikonnuilleen, huolto pelaisi tarvittaessa myös suomalaisnaisvoimin. Hukkaan menee tämänkin hokiteron taidot Saksanmaalla. Kunnianhimo, missä pelaa?
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Vaikka olenkin allekirjoittanut tämän ketjun, niin en kuitenkaan osaa olla kovin pahollani, ettei Endras IFK:ssa jatka. Hän pelasi huikean runkosarjan ja oli playoffeissakin parempi kuin muu joukkue, mutta ei noin snadi ukko ole SM-liigaan se paras mahdollinen vaihtoehto.

Pelkäisin, että Endras floppaisi ensi kaudella, viimeistään playoffeissa. Niin teki Stathoskin, jonka ura IFK:ssa oli ensimmäisen kauden osalta täysin Endrasin kaltainen.

Tarkki olisi kyllä loistava haku, jollei se onnistu niin Riksman-Norja tademilla.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Tarkki olisi kyllä loistava haku, jollei se onnistu niin Riksman-Norja tademilla.

Juuso on 35-vuotias eikä ole pelannut peliäkään yli puoleen vuoteen. Ihanko vakavissasi lähtisit kauteen Juuso ykkösenä?
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Kyllä kait se Adlerin diili on ollut jo pitkään selviö. Siihen on tuskin vaikuttanut yksikään "vosu".

(Ja jos on, niin panoviiksi ei ole meidän miehiä ja saa mennä minne huvittaa. Voi kysyä vielä Järventien Maralta suuntimaa...)


Kovasti mielelläni pitäisin kuitenkin äijän meillä! :D
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Jäädytän oman klubijäsenyyteni sinne saakka, kunnes lopullisesti HIFK:n office tiedottaa jatkaako Endras HIFK:ssa vai ei. Endras ei ollut kevään 2012 kiekkolegenda HIFK:ssa, mutta ei myös mikään "stathos". Endras oli tavaliinen hyvä mv, johon yksin ei kaaduttu, mutta hän ei myös kyennyt nousemaan yksittäiseksi sankariksi Jokerit-ottelusarjassa, jota ei ole kielletty keneltäkään.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Juuso on 35-vuotias eikä ole pelannut peliäkään yli puoleen vuoteen. Ihanko vakavissasi lähtisit kauteen Juuso ykkösenä?

Henkilökohtaiseen kokemukseen perustuen tiedän, että 35-vee mies on vielä nuori ja tuskin puolen vuoden pelaamattomuus on tuolla kokemuksella ihan maailmanloppu.

Riksmanille 35 peliä, Norjalle 25 ja playoffeissa kuumempi pelaa. Kaikki on tietysti kiinni Riksmanin fyysisestä kunnosta, kannattaako hänen kanssa tehdä sopimusta vaiko ei.

Kyllä minustakin Endras on Stathosta monta astetta parempi veskari, mutta oli Stathoksenkin ensimmäinen runkosarja IFK:ssa lähes maaginen.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
No miksei 35-vuotias Riksman kelpaisi, kun 146-vuotias Lunkkakin "kehittyi koko ajan" : D. Siis eihän se oikeasti ikää katso, saako äijä koppeja vai ei. Mutta jos on tasavahvat vaihtoehdot oikeastaan mille pelipaikalle tahansa, kannattaa ottaa se nuorempi. Ihan biologiaa ja todennäköisyyksiä: loukkaantumisriski ja varsinkin loukkaantumisista toipuminen kasvavat iän myötä. Voisin silti elää Riksmanin kanssa vielä yhden kauden, jos sille vaihtoehtona on joku epämääräinen kokeilu. Toisin sanoen jos ei Tarkkia saada, niin Riksman olisi järkevä vaihtoehto. Muistetaan, että backuppina on kuitenkin Norja, joka ei ole pelannut vielä yhtäkään huonoa ottelua HIFK:ssa! Blueskin vetää jonkun Antti Oreen kanssa nyt välierissä. Nimi ei ratkaise, kopit oikeissa otteluissa määrittävät veskarin iskukyvyn.

Kyllä HIFK halusi jatkaa Endrasin kanssa, eikä miehen vuokraaminen vielä yhdeksi kaudeksi Adlerista olisi ollut poissuljettua. Mutta niin se vain meni, että "ulkopelilliset syyt" tulivat esteeksi ja sakemannin naisystävä oli aika merkittävä tällainen. Masentavaa, eikö Dennis olekaan aito sakemanni? Muija kun lähtee, niin seuraava tulee yhtä nopeasti kuin seiskan ratikka. Vai osasiko juuri tämä Evabraun sanoa silleen oikealla soundilla: "Jaa, ich komme! Mehr! Mehr! Wunderbar!" Suski tai joku muu olisi opetellut saman. Mulle Endras olisi kelvannut loistavasti, äijä veti sekä runkosarjan että pleijarit yli 90% / alle 3,00 -statseilla ja mun ihanneveskarihan on väritön virkamies, joka ei kenties ole liigan paras maalivahti, vaan sen sijaan top femmassa vakaasti pysyvä äärimmäisen harvoin romahtava sälli.
 

Nickelback

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL yleisesti
mun ihanneveskarihan on väritön virkamies, joka ei kenties ole liigan paras maalivahti, vaan sen sijaan top femmassa vakaasti pysyvä äärimmäisen harvoin romahtava sälli.

Sitähän Iiro Tarkki juuri parhaimmillaan on. Tasainen ja hyvä suorittaja jonka hyvän ja huonon matsin ero on aika pieni. Tällaista ainakin itse kaipaisin joukkueeseen. Toki Riksman oli sitä 2010-2011, mutta lähtisin silti kauteen jollain muulla veskalla, koska Riksmanin ongelma on loukkaantumisherkkyys.
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin just. Suski+yksi treenikausi päälle ja Kanisteri oli meidän!

Sakemanni antaa naisen viedä. Kruunaa tän kauden täydellisesti.

No kyllä sakemannista vähän löytyy "äijää".
Uusimmassa Veikkaajassa oli juttu joka käsitteli HIFK-Jokerit välieräsarjaa, ja kolmannen ottelun jälkeen artikkeli kertoi kuinka Endrasin puoliso odotteli miestään hävityn ottelun jälkeen ja kun Dennis tuli näkyville, puoliso ryntäsi itkien hänen kaulaansa. Dennis ei tätä oikein mitenkään noteerannut, ei halauksin ym. ja siitä sitten puoliso otti kiukut ja veti pipon päähänsä ja lähti menemään. Eli tälläista Seiska-juttua tähän väliin :)

-S
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Juuri niin, Riksmanilla on eräs erittäin kova näyttö, eli mestaruuden voittaminen IFK:ssa.

Endraksen ja värittömän virkamiehen mainitseminen samassa lauseessa on ihan hyvä saavutus, vaikka tuskin tätä niin tarkoitit :)? Minä haluaisin IFK:n maaliin mielummin sellaisen ison, rauhallisen prosentti-peittäjän kuin pienen kumiukon, joka vetää spagaatin 5 kertaa matsissa.

Jollei Tarkkia saada, niin potenttiaaliset vaihtoehdot saattavat olla aika vähissä. Yhtään ulkkaria en haluaisi (koska pomminvarmat pelaavat NHL:ssä) enkä myöskään "potentiaalista suomalaista" - tyyliin Pitkämäki. IFK:n veskarin pitää olla kotimainen kärkiveskari.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Eikös tällaisia ole Onnelat sun muut pullollaan:
http://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=dennis%20endras%20lisa&source=web&cd=1&ved=0CCMQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.transalpine-run.com%2Fpdf2%2Fberichte%2FTAR_PDA-07092010-AZAL-019_SPO.pdf&ei=5kl9T5mNGOqg4gTw8rzvDA&usg=AFQjCNG8_E551cKM0DWVafeWBVTgoTDz4A&cad=rja
(linkki juttuun jossa Dennis ja tyttöystävä-Lisa)

Mutta vakavasti, olisihan tuo ollut kiva nähdä HIFK:ssa vastaisuudessakin... Täytynee avata ketju ensi kauden veskareille niin päästään spekuloimaan?
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Henkilökohtaiseen kokemukseen perustuen tiedän, että 35-vee mies on vielä nuori ja tuskin puolen vuoden pelaamattomuus on tuolla kokemuksella ihan maailmanloppu.

35-vuotias ammattiurheilija ei enää ole nuori ammattiinsa - vaan pikemminkin uransa loppupuolella - ja puoli vuotta on todella pitkä aika.

No miksei 35-vuotias Riksman kelpaisi, kun 146-vuotias Lunkkakin "kehittyi koko ajan" : D

Sä olet väsyneempi kuin puhkisoitettu ysärin Euroviisubiisi firman pikkujoulujen jatkoilla.

Juuson liksa rasittaa kassaa niin paljon, että ehjänä pysymisen ja koppien tarttumisen pitäisi olla paljon varmempaa kuin mitä se noin pitkän loukkaantumisen jälkeen on. Jos Juuso sainataan ja homma menee vituiksi, ei välttämättä ole varaa uuteen ykkösveskaan. Ja sitten ollaankin nesteessä.

Jannea on ihan turha vetää tähän, koska Janne ei koskaan tienannut niin paljoa, että olisi estänyt uuden mv:n hankkimisen. Toisekseen, Janne ei koskaan ollut puolta vuotta loukkaantuneena.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Arvon Kuningatar on ilmeisesti aika kärkkäällä tuulella, mutta olen kyllä kanssasi samaa mieltä siitä, että Riksmanin pitäisi tajuta tulla palkassa vastaan. Toisaalta uskoisin sen hoituvan markkinoiden kautta aika luonnollisesti, koska tuskin Juuson pöytä tänä keväänä täyttyy kuusinumeroisista tarjouksista.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Arvon Kuningatar on ilmeisesti aika kärkkäällä tuulella, mutta olen kyllä kanssasi samaa mieltä siitä, että Riksmanin pitäisi tajuta tulla palkassa vastaan.

Juu, eihän kaikki jutut ole aina niin haudanvakavia. Kausi meni jo. Samaa mieltä olen tuosta, että ilman muuta Riksmanin pitää olla palkkapyynnössään realisti. Yleisesti ottaen ikä ja palkka ovat eri asia. Se ei ole peruste palkata iäkkäämpää kiekkoilijaa, että "hänellä ei ole iso palkka". Ikäriski on biologinen, mutta nimenomaan veskareissa on vielä pirusti hyviä yli kolmevitosia. Lunkka torjui kauden 10/11 reilusti yli 90% / alle 3,00 -lukemilla ja Riksman vielä paremmilla. Ilman mitään värilaseja tai vittuiluja voidaan sanoa, että Riksman-Lundell -kaksikko kaudella 10/11 on HIFK:n historian kautta aikojen paras mv-pari. Lundell-Askey -spekulaatiot voidaan unohtaa. Ja molemmat olivat siis kaudella 10/11 reilusti kolmenkympin paremmalla puolella.

Iiro Tarkki kelpaisi, mutta Riksman olisi seuraavaksi järkevin IMHO. Kokonaan uusi veskari HIFK:hon on aina pelottava ajatus. Sitäpaitsi Norjalle pitäisi antaa kasvupaikkaa ensi kaudella, eller hur?
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Iiro Tarkki kelpaisi, mutta Riksman olisi seuraavaksi järkevin IMHO. Kokonaan uusi veskari HIFK:hon on aina pelottava ajatus. Sitäpaitsi Norjalle pitäisi antaa kasvupaikkaa ensi kaudella, eller hur?

Niin, mun mielestäni muutoksella pitää saavuttaa parannusta aiempaa, muuten sitä ei pidä tehdä! Vähän sama kuin busineksen puolella => "if it doesn't make money, it doesn't make sence"!!

Eli sikäli kun pomminvarmasti parempaa vaihtoehtoa ei ole niin Niks-Naks-Poks-Riksmanilla ja Turskalla ensi kauteen (sikäli kun Juuso kuntoutuu lähtökohtaisesti terveeksi). Toki on muistettava, että uran mahdollisesti vielä jatkuessa Juuso itse halunnee "eläkesopparin" a.k.a. 2+1 tms.? Tällaista en henk.koht. kyllä lähtisi antamaan, mutta minähän olenkin vain tällainen harrastelija...
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kokonaan uusi veskari HIFK:hon on aina pelottava ajatus.

Mutta oi, silti niin kutkuttavan herkullinen. Ajatteles jos isketäänkin kiinni kultasuoneen? Joku 25v timanttihaku p-amerikassa, kuuluu uskonlahkoon jossa ei paneskella-> ei vinkuvaavosua, ihastuu Nordiksen 'tunnelmaan'-> haluaa ekan täydellisen kauden jälkeen 3v lapun, on yli 190cm pitkä ja leveä kuin ladonovi minkä lisäksi suuttuu herkästi ja antaa hyökkääjille isän kädestä jos hyppivät liikaa silmille? Häh?! Eikö kelpaa mitäh?!

Nojoo, herätään taas. Juusolle 1+1 lappu kouraan seuran optiolla jos ei saada selkeää uutta ykköstä(selkeä = todistanut tasonsa) JA herra on seitsemän eri lekurin todistamana kondiksessa. Norjalle on käsittääkseni ainakin jätetty tarjous? Rohkeaa tandem-pelutusta runkosarjassa ja pleijareissa sitten kuumempi hoitakoon. Juuson optio siksi että jos se todella pääseekin elämänsä kondikseen(hanlon-kausi+viime kevät) niin sellaisia ei heitetä pois.

Jotenkin kyllä kutkuttaisi X-Norja kaksikolla lähteä. Olis niin kotoisaa tällaisen paskafiaskon jälkeen kun syksyllä tulis uus veska Nordikselle.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Niin, mun mielestäni muutoksella pitää saavuttaa parannusta aiempaa, muuten sitä ei pidä tehdä! Vähän sama kuin busineksen puolella => "if it doesn't make money, it doesn't make sence"!!

And if ain't broken, don't fix it. Riksmanhan on mulle myös ihan järjen sanelema kakkosvaihtoehto Tarkille tässä kohtaa. Ei mikään riemu katossa -kuvio, mutta ottaisin Riksman-Norjan ennemmin kuin X-Norjan, varsinkin jos Äxää ei ole nähty a) koskaan tai b) aikoihin SM-liigassa.

Ajatteles jos isketäänkin kiinni kultasuoneen?

Eikös Norjassa ole vähän aineksia jo kultasuoneen?? Melko viiltäviä otteita esittänyt kaveri ja lisää pelejä vaan ensi kaudella.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Nyt sitten tämä on virallisesti varmaa, että Endras pelaa ensi kaudella Saksassa.

Ei tainnut paska maistua Dennisille... Oli fanit kuinka hyviä tahansa ja rakasti sua kuinkapaljon hyvänsä, niin ei se muuta paskaa kullaksi... Harmi sinänsä, torjuihan Endras Jokereille voiton kevään playoff sarjassa ;)

Kaikkien IFK fanien puolesta olen kyllä vilpittömästi pahoillani.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Viihdyttävä maalivahti oli, mutta onneksi saatiin nyt kumminkin nuori ja nälkäinen maalivahti joukkueeseen joten ei haittaa niin paljoo...
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Kaikkien IFK fanien puolesta olen kyllä vilpittömästi pahoillani.

Minä taasen olen pahoillani koko liigan puolesta => tällaisia värikkäitä persoonia liiga juuri kaipaisi, jotta hallit saataisiin täyteen myös tammikuussa... HIFK:n puolesta ei kannata olla pahoillaan, nuori ja nälkäinen tulevaisuuden huippuveskarihan sinne saatiin Dennaria korvaamaan.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Iso menetys koko SM-liigalle. Mulla ei ole yhtään mitään Joni Ortiota vastaan, mutta olihan DE jotain ihan muuta kuin mihin ollaan tässä liigassa totuttu.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Huomasin juuri, että tulevana perjantaina on mahdollista nähdä Dennis Endras taas jäällä, kun HIFK pelaa Adler Mannheimia vastaan Tikkurilan jäähallissa. Mahtavaa!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös