David Krokett ry

  • 49 497
  • 462
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Keskusteltuani valmentajani Olkkun kanssa asiasta, oli hän sitä mieltä että Krokettsin värväys toiminta voidaan aloittaa. Elikkä ilmoitan tässä ja nyt että Krokkets alkaa hakemaan näillä hetkillä pelaavaa koostumusta riveihinsä.

Joukkueen kuuluttaja valmentajana tulee toimimaan Olkku Nakkilasta (kenkää Olkulle, avaan myöhemmin, no en avaa).

Haemme hyökkääjiä sekä puolustaja pelaajia riveihimme, palkkojen suhteen voi olla varma ettei niitä tule kuulumaan. Lisäksi ottaisimme ehdotuksia ketjukokoonpanoista tälle palstalle, laji voi olla mikä hyvänsä tarvitaan. Krokettsista sanoisin sen verran että tulemme panostamaan viihteellisen puoleen erittäin määrätietoisesti ja syvästi, elikkä siitä voi olla varma ettei joukkueemme tanssivia tyttösiä tulla koskaan erottamaan.

Meillä on pulaa kaikista osaajista ja kokoajan. Elikkä tervetuloa ilmoittautumaan ja ehdottelemaan joukkueen kokoonpanosta sekä toiminnasta .Tämä joukkue tullaan kokoamaan Nakkilan tai Harjavallan ottelua varten !

Terveisin veini, JA Krokkets.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Haluaisin julkituoda, että Harjavallan Kuparikiekon junnut ovat erittäin innostuneita asiastamme. He ovat valmiita hoitamaan oluen, makkaran ym myynnin, sekä pelaamaan yhdistetyllä Harjavallan joukkueella meitä vastaan kiekkoa. Tämä yhdistetty joukkue tarkoittaa kaikkia, jotka ovat Harjavallasta aikanaan pelitaitonsa hankkineet, eli myös Olkku jr tulisi kysymykseen. No sille on tuttua olla isän vastustajana:) Myös Kari Makkonen on Kukin kasvatti ja aion olla häneen yhteydessä arkeen päästyäni.
 

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Hmm! Voisin olla vaikka se taitava tuulennopea ykkösketjun sentteri. Toisaalta! Kaaduttuani kerran selälleni jäällä välilevyjen mentyä paikoiltaan, niin en enää kovin helposti jäälle mene varsinkin, kun olen päässyt noista kroonisista kivuista yli vihdoinkin :D.

Voin tietysti alkaa myymään Veinikretskin ja Turenkin poikien nimikirjoituksia katsomossa, jos ei muuten osteta niitä niin pelosta, jonka massiivinen olemukseni herättää.
 
Viimeksi muokattu:

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Vautsi!

Olen lefti ja osaan smirklata vasemmalle enkä luistele takaperin = oikea laitahyökkääjä. Tai suostun mä kyllä pakiksikin. Aina mä yhden Makkosen pitelen.

Jos pelataan höntsypipolätkää niin olen mukana jos vaan aikataulu sopii ja kyydit järjestyvät. En omista muita varusteita kuin luistimet, mailan (Aki Heinon nimmarilla) ja kiekon. Kypärän ehkä voisin jostain saada lainaksi vaikka mulla onkin helvetin iso pää. Jos pelataan jääkiekkoa niin en ole mukana paitsi aitiossa/katsomossa. Turenkilaisista löytyy siihen lajiin ihan osaajiakin jopa maalivahdin paikkaa myöten.

PS. En ole ikinä ennen luistellut muilla kuin avojäillä (siis kattamattomilla), eli olenko avojään pommittaja?
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Metsästäjä kirjoitti:
Hmm! Voisin olla vaikka se taitava tuulennopea ykkösketjun sentteri. Toisaalta! Kaaduttuani kerran selälleni jäällä välilevyjen mentyä paikoiltaan, niin en enää kovin helposti jäälle mene varsinkin, kun olen päässyt noista kroonisista kivuista yli vihdoinkin :D.

Voin tietysti alkaa myymään Veinikretskin ja Turenkin poikien nimikirjoituksia katsomossa, jos ei muuten osteta niitä niin pelosta, jonka massiivinen olemukseni herättää.

Perskatti, ajattelin että olisi voitu lähteä kovimmalla mahdollisella vitjalla liikkeelle. elikkä: Borgie Metsästäjä Sv veini. Pakistoon olisin juntannut Krobben ja Fläppiksen siinä olisi minusta selkeä ykkösvitja. Löytyy osaamista nou hauta ja viihdettä. elikkä kaikki osa-alueet olisi kunnossa. Poliisin paikka olisi ilman muuta vielä kasottava.

No katsotaan, taitokenttä sanoisin.
 

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olkku kirjoitti:
Haluaisin julkituoda, että Harjavallan Kuparikiekon junnut ovat erittäin innostuneita asiastamme. He ovat valmiita hoitamaan oluen, makkaran ym myynnin, sekä pelaamaan yhdistetyllä Harjavallan joukkueella meitä vastaan kiekkoa. Tämä yhdistetty joukkue tarkoittaa kaikkia, jotka ovat Harjavallasta aikanaan pelitaitonsa hankkineet, eli myös Olkku jr tulisi kysymykseen. No sille on tuttua olla isän vastustajana:) Myös Kari Makkonen on Kukin kasvatti ja aion olla häneen yhteydessä arkeen päästyäni.

Tuo kuulostaa todella hienolta. Tosin mieleeni hiipi ajatus, että tilaisuutta pitää siirtää hiukkasen tuonne keskipäivän suuntaan. Mulle ainakin hiipii mieleen kamala ajatus "120 kiloa lihaa jalossa muodossa kiitämässä 10 oluen jälkeen" kohti Harjavallan tulevaisuuden toivoja. Selvinpäinkin tuo ajatus tuntuu aika kamalalta. Kannatan tennarilla peliä luistimien kanssa. Pysähtyy ainakin nopeammin.

Hiukkasen epäilyttää Makon pelaaminen, kun se on Tukka-Jukan kanssa niin kauan pörrännyt. Ei kai sille ole pahoja tapoja siitä matkaan tarttunut? Muutenkin tuntuu, että mieleen tulis ekana nimmari pyytää.

Mä saattaisin saada jonkin verran pelivälineitä mukaan. Ainakin xxx-jäykkiä leftin mailoja on puntti tuolla ulkovarastossa. Niillä voi ampua rannareitakin. :) Kypäriä on myös muutamia ja hanskoja. Noh, hanskat varmaan putoo kuitenkin. . .

Tapahtumaa odotellessa,


-duud-

ps. nyt vaihteeksi paariin. on meinaan nesteytys käynnissä jo tällä hetkellä.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Tässä hommassa käy, kuten Tallinnassa. Homman piti olla pienimuotoinen tapahtuma, mutta näyttää taas paisuvan suuriin mittoihin. Ei haittaa, pääasia on että meillä on kivaa ja bonuksena voimme auttaa pienen, mutta legendaarisen seuran junioreita. Kuten mainitsin aiemmin, Kuparikiekon puolella ollaan erittäin kiinnostuneita ja ovat valmiina auttamaan tapahtuman järjästelyissa kaikin tavoin.

Kuten on esille tuotu vastustajanamme on yhdistynyt Harjavallan joukkue ja aion hommata pari legendaarista jääkiekkotuomaria jakamaan oikeutta, vaikka pallolla pelataankin. Pyydän myöskin paikallista aviisia mainostamaan tapahtumaa, jotta itse otteluun, saisimme katsojia, porukkaa tuntien kyllä saamme.

Jatkoaika.com kroketit, vastaan Harjavalta. Hyvältä kuulostaa.

Lauantai 12.11 olisi oiva päivä. Liigassa ei pelata ja Harjavallan hallissa ei ole ottelua.

edit. lisätty mahdollinen tapahtuma päivämäärä.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Twite kirjoitti:
Olen lefti ja osaan smirklata vasemmalle enkä luistele takaperin = oikea laitahyökkääjä. Tai suostun mä kyllä pakiksikin. Aina mä yhden Makkosen pitelen.

Jos pelataan höntsypipolätkää niin olen mukana jos vaan aikataulu sopii ja kyydit järjestyvät. En omista muita varusteita kuin luistimet, mailan (Aki Heinon nimmarilla) ja kiekon. Kypärän ehkä voisin jostain saada lainaksi vaikka mulla onkin helvetin iso pää. Jos pelataan jääkiekkoa niin en ole mukana paitsi aitiossa/katsomossa. Turenkilaisista löytyy siihen lajiin ihan osaajiakin jopa maalivahdin paikkaa myöten.

PS. En ole ikinä ennen luistellut muilla kuin avojäillä (siis kattamattomilla), eli olenko avojään pommittaja?

Itse lähtisin myös ilman luistimia liikkeelle, Makkosen Karin kanssa olen muuten entisiä ketjukavereita, Ketolan Vellu voitaisiin muuten myös saada jengeihin hän kun on myöskin veinin entisiä ketjukavereita. Kaupparia voisi myös kysäistä voisi hyvinkin lähteä, on myöskin pelannut höntsyä maalissa, ihan hyvin muuten pelasi . Vauhti ei nouse ilman luistimia pelattavassa matsissa liian suureksi ja silti kaikilla olisi hauskaa, ollaan kokeiltu. Ja tunnetaan niitä muitakin, mutta ensin täytyisi tietää paljonko meidän tiimistä Kroketsista jengiä pelaamaan lähtee, ennen kuin aloitetaan värväystoiminta ulkoa. Ja esimerkiksi Makkoa ja Vellua en ole nähnyt jäällä vähään aikaan löytyykö herroilta edes tehoja, Mölli muuten olisi mahdollisuus saada myös mukaan tarvittaessa.

Tunnen noita tyyppejä, kun on tullut pelattua noita hyväntekeväisyys matseja aikanaan. Ja muutenkin oltua yhteydessä jollakin tavalla. Legendaalinen ketju Keinonen Peitsamo Ketola oli aikanaan veinin luomus.:)

No mukana ollaan, Olkku lähdetään ilman luistimia, saadaan paremmin jengi mukaan se on syvä ja kokemuksen rinta-äänellä toivottu asia !
Mukana kuitenkin olen joka tavalla, lämyt ei kyllä taida nousta edes pallolla.

Edit. Kiireeksi muuten vetää tuo 12.11, minulle kyllä sopii. Nyt täytyy sitten pistää tapahtumaan että saadaan jengi kasaan, Paljonkos sitä jengiä Turengista olisi mahdollisuus höntsyä saada lätkimään.

Terveisin Tiikeri veini !
 
Viimeksi muokattu:

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Sopii kyllä ilman luistimia ja varmasti vastustelijallekkin sopii, hehän taloudellisen hyödyn keräävät. Täytyy olla vielä yhteydessä ravintolapäällikköön, että tietävät varautua kyseisenä päivänä (12.11) yleisö ryntäykseen.

Lähdetään liikkeelle siitä, että päivämäärä on La.12.11-05 kellonajasta voidaan myös soviskella matkanvarrella.

Edes pääyhteistyö kumppanilamme KuKi C-91 joukkueella ei ole kyseisenä päivänä ottelua, eli kaikki tähdet olisi kohdallaan.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Tennareilla jäähallin kaukalossa? Itse olen sitä mieltä että ilman muuta luistimet jalassa, mutta ilman lätkäkamoja. Tennarilätkä liukkaalla jäällä on paljon vaarallisempaa kuin luistimilla.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Twite kirjoitti:
Tennareilla jäähallin kaukalossa? Itse olen sitä mieltä että ilman muuta luistimet jalassa, mutta ilman lätkäkamoja. Tennarilätkä liukkaalla jäällä on paljon vaarallisempaa kuin luistimilla.

Tuen lämpimästi loistavana luistelijana Twiten ehdotusta, ja siitä ilmeisesti myös lähdetään. Olkun kanssa keskusteltuani hän oli myös samaa mieltä kuin Twite. Päivämäärä sopii myös erittäin hyvin, jouluun on vielä aikaa ja pukit tulevat ensin tutustumaan Harjavallan rajuun yöelämään jo ennen joulua. Elikkä 12.11, ja kello viisi. Nyt täytyy sitten vaan alkaa lyömään pelaavaa kokoonpanoa kasaan, jos lähdetään ensin Tallinnassa olleista ja kysellään ketkä kaikki mukaan lähtee.

Siitä lähdetään että kaikki pelaa, bozik on uutena miehenä piireissä ja toivottavasti monet muut. Voisitko Twite hieman funtsata millaisia ketjuja voitaisiin lyödä kasaan ? Itse pelaan vasenta laitaa, tosin kaikki muut paikat kelpaavat paitsi maalivahtina en mielellään seisoisi, en saa mitään kiinni.

Krokettsin fanit voivat alkaa suunnittelemaan vastaanottoa, historian kovin jengi saapuu Harjavaltaan.

Terveisin tiikeri veini
 
Viimeksi muokattu:

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Olkku kirjoitti:
Lauantai 12.11 olisi oiva päivä. Liigassa ei pelata ja Harjavallan hallissa ei ole ottelua.

Eih, tämä ei voi olla totta. Miksi kaikki järjestävät jotain mielenkiintoista juuri tuona päivänä? Juuri silloin, kun minulla on töitten puolesta menoa Suomen rajojen ulkopuolella. Miksi?

Pitäkää tapaamisenne jne...
 

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sv veinikretski kirjoitti:
Siitä lähdetään että kaikki pelaa

Ei edes lähdetä. Luistimet ovat viimeksi olleet jalassa pidempään 1996, ja hetken aattoyönä 04:00 jouluna 2002. Tuo on todettu sopivaksi frekvessiksi, joten 2008 seuraavan kerran.

Silloin on näköjään taas selvänä luistelemisen vuoro.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
OneBigRed kirjoitti:
Ei edes lähdetä. Luistimet ovat viimeksi olleet jalassa pidempään 1996, ja hetken aattoyönä 04:00 jouluna 2002. Tuo on todettu sopivaksi frekvessiksi, joten 2008 seuraavan kerran.

Silloin on näköjään taas selvänä luistelemisen vuoro.

Ei se mitään, voin tuoda sinulle Pena-peruukin Tallinnasta, me tarvitsemme penkin taakse todella kattavan ryhmän, ja valtava Helsinkiläistieto penkin takana ei varmasti ole haitaksi. Muille sanoisin että jos vanha veini vetää hokkarit jalkaan, niin voi sen muutkin tehdä. Kaksi ketjua me ainakin tarvitaan ja molke.

Ja jossei sitä tältä foorumilta saada niin johan on perkele. Itse korostaisin juuri huoltoa, tämä asia tulee nousemaan ottelun voittamisessa ratkaisevaksi tekijäksi, (pelin jälkeen otetaan, ei ennen) elikkä tarkoitan laastareita ja tukisukkahousuja, nilkkojen teippaukseen tulen itse panostamaan valtavasti :)
 

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Sv veinikretski kirjoitti:
Itse korostaisin juuri huoltoa, tämä asia tulee nousemaan ottelun voittamisessa ratkaisevaksi tekijäksi, (pelin jälkeen otetaan, ei ennen) elikkä tarkoitan laastareita ja tukisukkahousuja, nilkkojen teippaukseen tulen itse panostamaan valtavasti :)

Mikäli pystyisin karkeloon osallistumaan, eli jos se järjestettäisiin jonain toisena lauantaina, niin oikein mielelläni voisin toimia huoltojoukoissa ensiapuvastaavana. Puhallustyöt ovat tuttuja, eivätkä graavitkaan vammat minua peljästytä. (Suosin niihin hoitona suolaa, sitähän graavikalaankin laitetaan.) Valkoista mekkoa en kyllä suostu laittamaan päälleni.
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Sv veinikretski kirjoitti:
Perskatti, ajattelin että olisi voitu lähteä kovimmalla mahdollisella vitjalla liikkeelle. elikkä: Borgie Metsästäjä Sv veini. Pakistoon olisin juntannut Krobben ja Fläppiksen siinä olisi minusta selkeä ykkösvitja. Löytyy osaamista nou hauta ja viihdettä. elikkä kaikki osa-alueet olisi kunnossa. Poliisin paikka olisi ilman muuta vielä kasottava.

Kuulostaa legendaariselta, luistimilla taikka ilman. Ja mitä tulee poliisin hommiin, niin jättäkää ne suosiolla Borgien vastuulle, 170/70 raavas varsi luo sellaisen pelonilmapiirin vastustajille, että herkemmillä on täysi työ pitää sulkijalihas supussa. Jos tämä ei auta, niin lainaan Al Bundyn tekniikkaa, eli vilautan anopin kuvaa, jos ei muu auta. Tätä sopiikin pelätä, sillä poikamiehenä pitää vilautella ex-anoppien kuvia... ;o)

Olkku, satakuntalaisena voin auttaa mahdollisuuksien mukaan järjestelyissä. Mahdollisuuksien mukaan siksi, että nyt on töissä aika hektinen tilanne.
 

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jaahans, että tällaiseksi tämäkin tapahtuma on paisunut, kun on päivän poissa koneelta.

Omia ehdotuksia:

- ehdottomasti luistimet jalkaan
- peli kiekolla ja harrastesrajan säännöillä eli ei taklauksia , ei lämäreitä
- suositelen laittamaan varusteita päälle, jos pelataan kiekolla
- ehdottomasti aikaisempi ottelunalkamisaika. Ei ole varmaan suotavaa olla 2 romillen kännissä ja pelata juniorijoukkuetta vastaan, niin kuin varmaan tulisi tapahtumaan, jos ottelu alkaa klo 17. Eli ottelu alkaisi esim. kello 12-14 ja siinä ottelun lomassa olisi samalla mahdollisuus ottaa hartsporttia ja tästä jatkaa päivä/illan viettoa.

Pelipaikkana mielellään hyökääjä. Kokemusta löytyy toistakymmentä vuotta eri sarjatasoilta, joten molempiin suuntiin sirklaus onnistuu, niin etu- kuin takaperinkin. Jos pelataan tossuilla, niin passaan ihan oman turvallisuuteni takia.

Kuinkas monelta löytyy lätkävehkeitä? Tai ainakin hanskat, alasuojat, polvarit, ja housut. Varmaan nuo junioritkin pelaisivat mielummin kiekolla ja se on huomattavasti helpommin hallittava kuin pallo.
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Evenuel kirjoitti:
Mikäli pystyisin karkeloon osallistumaan, eli jos se järjestettäisiin jonain toisena lauantaina, niin oikein mielelläni voisin toimia huoltojoukoissa ensiapuvastaavana. Puhallustyöt ovat tuttuja, eivätkä graavitkaan vammat minua peljästytä. (Suosin niihin hoitona suolaa, sitähän graavikalaankin laitetaan.) Valkoista mekkoa en kyllä suostu laittamaan päälleni.

Evenuel antaa suusta suuhun hoitoa ilman mekkoa? Pakko kokeilla! Jätkät, meikäläinen hanskaa sitten ensimmäisenä, ja otan takuuvarmasti pataan... loppupelin olenkin E:n hellässä huomassa, joten alappas Veini kaivaa minulle jo stunttia ykkösvitjan laitaan lopuksi peliksi, ja kakkospoliisi voisi myöskin ilmoittautua, että ei tarvitse vetää loppupeliä ilman :D

Edit: virjoitukirheet
 
Viimeksi muokattu:

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Tuntematta vielä omaa aikatauluani sen tarkemmin, olen ehdottomasti Jompan ehdotuksen takana. Tuota on joskus tullut kokeiltua ja pirun hauskaa oli. Ketään ei sattunut ja maalejakin tuli enemmän kuin Kerhon päätyyn liigamatseissa. Siis ihan monikoksi asti. Kamat löytyy itseltä, paitsi harttarit (ei oo löytynyt tarpeeksi leveitä mistään). Mukana, jos kalenteri sallii!
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Vai oikein jääkiekkotapahtumaa järjestetään? Vai ei ole Harjavalta vielä ilmestynyt monen palstalaisen maailmankartalle tietoisuuden muodossa. Satakuntalaista aluettahan se on Porin ja Rauman välimaastossa.

Allekirjoittaneen luistelutaidolla kieltämättä kilpaillaan komeasti ja vahvasti Twiten kanssa tapahtuman huonoimman luistelijan tittelistä mikäli joku allekirjoittaneen kentälle saa. Ongelmat saattavat ilmetä itselläni käytännön tasolla nopeiden käännöksien aikana yllättävästi "ns. keilailmiössä, että kaatuuko vai eikö kaadu", liekö sitten harjoituksen puutetta. Takaperinkin osaan luistella, mutta siinä vauhdissa kyllä Eepi Hämäläinenkin on luistellut kaksi kertaa takaperin kentän päästä päähän kuin allekirjoittanut kerran, mikäli en satu yllättäen kaatumaan luistimiennauhoihini. Lisäksi osaan mallikkaasti pelata leftin puolelta, tosin tutumpi maila kädessäni on ollut sählymaila kuin jääkiekkomaila.

Olen suorittanut maalinsiirtelyharjoituksia kirjekurssina erään J. Jalosen avustuksella ja valvonnassa, lisäksi olen opiskellut peilin edessä itsekseni Tikishowta ja olen saanut jopa itseni hämmentyneeksi, joten osaan kuiskia harjavaltaistähtipelaajienkin korviin ällistyttäviä asioita, lisäksi osaan olla aina siellä missä ei pitäisi olla ja olen perkeleellinen kahvaaja.

Tämä Varsinais-Suomalainen kiekkokenttien lahja (tai pitäisikö sanoa kauhu)Krokett-teamille, kun ilmestyy Harjavaltaan, niin siinä onkin valmentajaryhmillä ihmettelemistä (taitavat itse mennä minut nähdessään mielluummin kentälle pelaamaan kuin yrittää tehdä kaltaisistani jääkiekon pelaajia).

Niin tai näin! jospa vuokrataan joku kuntosali ala´1000 katsojan mesta ja hävitetään ne märkäkorvat paremmin ainakin itselleni tutuksi tulleessa elementissä koivet ja tossut maankamaralla.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Hyvinhän tämä käynnistyy. Päivä on lyöty LUKKOON 12.11-05, kellon ajasta otan selkoa, koska sitä halutaan aikaistaa. Tapahtuma areenasta löytyy netistä kuva, http://www.harjavalta.fi/palvelut/vapaa-aika/jaahalli.htm noin 400 katsojaa vetävä 2v vanha halli, joten puitteet ovat, etten sanoisi loistavat. Tuohon kiekolla pelaamiseen sen verran, jos porukalla on riittävästi varusteita, sen kun, mutta ilmottautukaa kellä varusteita on.

Tapahtumaa odotellessa

Olkku

Ps. bozik, onko sullakin puhelimessa vikaa;)
 

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Borgie kirjoitti:
Evenuel antaa suusta suuhun hoitoa ilman mekkoa? Pakko kokeilla! Jätkät, meikäläinen hanskaa sitten ensimmäisenä, ja otan takuuvarmasti pataan... loppupelin olenkin E:n hellässä huomassa, joten alappas Veini kaivaa minulle jo stunttia ykkösvitjan laitaan lopuksi peliksi, ja kakkospoliisi voisi myöskin ilmoittautua, että ei tarvitse vetää loppupeliä ilman :D

Edit: virjoitukirheet

Täh! Mitä tekemistä Evenuellilla ja mekottomuudella on sen kanssa, jos E antaa sulle hoitoa? Heh, ja vielä kakkospoliisi.

Gimme head 'n' shoulders... How to give shoulder? ;)

-duud-
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Jomppa kirjoitti:
Jaahans, että tällaiseksi tämäkin tapahtuma on paisunut, kun on päivän poissa koneelta.

Omia ehdotuksia:

- ehdottomasti luistimet jalkaan
- peli kiekolla ja harrastesrajan säännöillä eli ei taklauksia , ei lämäreitä
- suositelen laittamaan varusteita päälle, jos pelataan kiekolla
- ehdottomasti aikaisempi ottelunalkamisaika. Ei ole varmaan suotavaa olla 2 romillen kännissä ja pelata juniorijoukkuetta vastaan, niin kuin varmaan tulisi tapahtumaan, jos ottelu alkaa klo 17. Eli ottelu alkaisi esim. kello 12-14 ja siinä ottelun lomassa olisi samalla mahdollisuus ottaa hartsporttia ja tästä jatkaa päivä/illan viettoa.

kuinkas monelta löytyy lätkävehkeitä? Tai ainakin hanskat, alasuojat, polvarit, ja housut. Varmaan nuo junioritkin pelaisivat mielummin kiekolla ja se on huomattavasti helpommin hallittava kuin pallo.

Jompalla alkaa olemaan ote asiaan , kuulostaa hyvältä. Vehkeitäkin pitäisi tuolla alakerrassa vielä olemaan, olen lätkinyt harrastuskiekkoa ja osaan luistella etuperin ja takaperin, ja Lukon junnuissakin on tullut aikanaan väännettyä. Luistimia ja hanskoja ei taida olla, ne hävisivät eräässä ystävyys ottelussa Kotkassa aikanaan. Elikkä housut alasuojat ja polvarit löytyy. Ja loput täytyy sitten lainata jostakin.

Kyllä minä lähtisin aika pitkälle Länsirannikolta olevalla ykkösvitjalla, kakkoseen voitaisiin lyödä from Turenki ? Kolmosketju on kyllä tarpeellinen, kellon aika voisi kyllä olla hieman aikaisempi, muuten voi tulla noutaja, kello kaksi voisi olla paikallaan ?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös