Noniiin. Viikko suht pulkassa, voisi ottaa osaa tärkeään keskusteluun. Alan kartoittamaan omaa ehdotustani (jäähalli+sauna+ravintola) hinnan suhteen ja infoan sitten. Myöskin otan selvää majoitus kapasiteetista/hinnoista. Sitten kun näiden hinnasto on selvillä, voidaan alkaa suunnittelemaan ajankohtaa, mikäli enää kiinnostuneita on. Myös muita variaatioita voidan suunnitella, aina rosvonpaistia myöden, mutta talvi, ajankohtana voi olla haitaksia tälle idealle.
Mielelläni ottaisin myöskin apuvoimia ideointiin ja varsinkin käytännön toteutukseen. Lähinnä tulisi mieleen Rauma/Pori/Eura seudulla asuvat krokettifanit. Itse saan järjästymään rajallisen määrän sponsoritukea, johtuu vähistä kontakteista, mutta eiköhän tälläseudulla joku sponssieksperttikin jatkoaikaan kirjoittele, eli messiin vaan. Tuo mahdollinen jäähalli hommeli voi olla alehintainen minun suhteilla, siihen melkein jää Olkun hyötysuhteet.
Lähtekääpä nyt Satakuntalaiset kirjoittelijat joukolla mukaan hyvään hankkeeseen, ette tule katumaan. Kerran on porukka yhdessä ollut ja takaan, että tässä porukassa viihtyy, eikä tarvitse ujostella. Ei edes sellaisen, joka ajattelee, "mä en tunne sieltä ketään". Illan jälkeen sinulla on kymmeniä uusia ystäviä ja hyvämieli.
Let's osallistumaan.