David Krokett ry

  • 49 270
  • 462
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
bozik kirjoitti:
Jep, mullakin on flunssa, vain rommi ja guinness puuttuu. Yhden siiderin tuosta vielä tempaisen ja jos ei kolise sopivasti niin "Aspirine a la France" vesilasiin. Ainakin se tekee poreita.

ps. Poreita=hyvää

Siideriä asperiinia rommia ja guinesia, herroissa on kieltämättä molemissa ry ainesta, no duudista sen tiesin jo entuudestaan. Hyvä meininki. :)

Ps. Poreallas ja pari typyä enää puuttuu !
 

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
bozik kirjoitti:
Jep, mullakin on flunssa, vain rommi ja guinness puuttuu. Yhden siiderin tuosta vielä tempaisen ja jos ei kolise sopivasti niin "Aspirine a la France" vesilasiin. Ainakin se tekee poreita.

ps. Poreita=hyvää

Noh, tuntuu kuin meidän jengilläkin olisi syysflunssa päällä. Auttaiskohan tää mun kuuri pelinkin avautumiseen? Rentoutta tulisi varmaan joka tapauksessa.

Tuo "Aspirine a la France" alkoi mietityttää jonkin verran, kun itsekin olen jonkin verran Ranskan maalla duunihommissa häröillyt. Onko se: "Vedä samarin-tabu kuivana suuhusi ja kaada tuopillinen sampanjaa perään"? Siitä tuli kaverille poreita. Uskoisin sen olevan kuitenkin jotain fiksumpaa toimintaa.

-duud-

ps. flunssa ei katoa millään vaalealla juomalla. mitä tuimempi juoma, sitä parempi vaikutus. koita punaviiniä edes.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Sellainen nimimerkki kun Krobbe käväisi Tallinnassa ja ensinnäkin haluan herraa kiittää maistuvasta ankasta sekä jegerin ja oluen tarjoiluista sekä hirveästä kankaisesta, no niin teen nyt sitten tämän kutsun joka eilen illalla sovittiin, elikkä kutsun herra Krobben Turengin MM-turnaukseen virallisesti osallistumaan ! Lisäksi mainitsisin ettei ole mikään eilisen teeren poika tämä Kroppe, niin ettei kannata lähteä kokeilemaan ihan joka poika viinan juontia, voi tulla sohva vastaan, niin kuin meikäläisellä. Mutta oma.

Ps. Tappara on terästä, ja Krobbe on kanssa.

Edit, nimi moneen kertaan, olisiko hieman eilisillalla vaikutusta :)

Lisätään tähän vielä että tänään on saatu kontakti yhteys Amerikan Yhdysvaltojen joukkueen johtajaan, ovat varmasti mukana ensikesän MM-kisoissa. Miltäs kuulostaa USA-Venäjä matsi. Ja tapahtuma-paikkana Turenki 2006.
 
Viimeksi muokattu:

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ilmoitusluonteinen asia. Ajelin tuossa hetki sitten töistä kotiin ja radiossa puhuttiin jostakin pihakroketin MM-kisoista, jotka järjestetään tänä viikonloppuna Tampereella. Onko Davidilla kilpailija vai mistä on kyse ?
 

krobbe

Jäsen
Sv veinikretski kirjoitti:
Sellainen nimimerkki kun Krobbe käväisi Tallinnassa ja ensinnäkin haluan herraa kiittää maistuvasta ankasta sekä jegerin ja oluen tarjoiluista sekä hirveästä kankaisesta, no niin teen nyt sitten tämän kutsun joka eilen illalla sovittiin, elikkä kutsun herra Krobben Turengin MM-turnaukseen virallisesti osallistumaan ! Lisäksi mainitsisin ettei ole mikään eilisen teeren poika tämä Kroppe, niin ettei kannata lähteä kokeilemaan ihan joka poika viinan juontia, voi tulla sohva vastaan, niin kuin meikäläisellä. Mutta oma.

Ps. Tappara on terästä, ja Krobbe on kanssa.

Edit, nimi moneen kertaan, olisiko hieman eilisillalla vaikutusta :)

Lisätään tähän vielä että tänään on saatu kontakti yhteys Amerikan Yhdysvaltojen joukkueen johtajaan, ovat varmasti mukana ensikesän MM-kisoissa. Miltäs kuulostaa USA-Venäjä matsi. Ja tapahtuma-paikkana Turenki 2006.

Is9 on vieläkin henngossa. Vrini rlä,ä on laiffia
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
bozik kirjoitti:
Ilmoitusluonteinen asia. Ajelin tuossa hetki sitten töistä kotiin ja radiossa puhuttiin jostakin pihakroketin MM-kisoista, jotka järjestetään tänä viikonloppuna Tampereella. Onko Davidilla kilpailija vai mistä on kyse ?
Kroketti on krokettia. Pihakroketti on harrastelijoiden puuhastelua.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Noniiin. Viikko suht pulkassa, voisi ottaa osaa tärkeään keskusteluun. Alan kartoittamaan omaa ehdotustani (jäähalli+sauna+ravintola) hinnan suhteen ja infoan sitten. Myöskin otan selvää majoitus kapasiteetista/hinnoista. Sitten kun näiden hinnasto on selvillä, voidaan alkaa suunnittelemaan ajankohtaa, mikäli enää kiinnostuneita on. Myös muita variaatioita voidan suunnitella, aina rosvonpaistia myöden, mutta talvi, ajankohtana voi olla haitaksia tälle idealle.

Mielelläni ottaisin myöskin apuvoimia ideointiin ja varsinkin käytännön toteutukseen. Lähinnä tulisi mieleen Rauma/Pori/Eura seudulla asuvat krokettifanit. Itse saan järjästymään rajallisen määrän sponsoritukea, johtuu vähistä kontakteista, mutta eiköhän tälläseudulla joku sponssieksperttikin jatkoaikaan kirjoittele, eli messiin vaan. Tuo mahdollinen jäähalli hommeli voi olla alehintainen minun suhteilla, siihen melkein jää Olkun hyötysuhteet.

Lähtekääpä nyt Satakuntalaiset kirjoittelijat joukolla mukaan hyvään hankkeeseen, ette tule katumaan. Kerran on porukka yhdessä ollut ja takaan, että tässä porukassa viihtyy, eikä tarvitse ujostella. Ei edes sellaisen, joka ajattelee, "mä en tunne sieltä ketään". Illan jälkeen sinulla on kymmeniä uusia ystäviä ja hyvämieli.

Let's osallistumaan.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
krobbe kirjoitti:
Is9 on vieläkin henngossa. Vrini rlä,ä on laiffia

Joo-o, olen Krobben kanssa tästä asiasta aivan samaa mieltä. ;) Selvää ry ainesta voit liittyä seurakuntaan. Mitä tulee Olkun pyyntöön avusta niin valitettavasti epäilen sitä jonkun verran, itse sitä on vaan painettava uskoisin niin, kyllä sitten muutkin mukaan tulevat aikanaan. Anteeksi kyynisyyteni, mutta näin se aika pitkälti vain on. Mitä tulee rosvopaistiin, niin sen voi myöskin tehdä uunissa ja karkean suolan sisällä, voimme myöskin mikäli saisimme jonkun keittiön lainaksi (polttaa sen) järjestää yhdesssä pienet ruanlaittotalkoot, esimerkiksi Alko voisi ottaa asiantuntijansa ja pitää meille pienen luennon viineistä rommeista tai mistä hyvänsä. Elikkä vaihtoetoja on monia, yleisöluistelutkin kiinnostaa tai sitten jatkoajan viralliset taitoluistelu-kilpailut. Jotakin älytöntä !

Mitä tulee Tampereen piha-kroketin MM-kisoihin niin aika hauskalta ne kuulostaa, annetaan krokkareille kaikki tuki ja kutsutaan Turenkiin katsomaan oikeita kisoja jossa kasainvälisyys kohtaa, no tuki kuitenkin Tampereelle, samaa porukkaa ollaan ja meitä on satojatuhansia.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Takuuvarmoja ilmoittautumisia on tullut. sv.veinikretski (puolustaa vapautta kokoontua ja kirjoittaa mistä tahansa). bozik (puolustaa polvihousumiehiä). Turenki (puolustaa vapaata rällästämistä). ja Olkku (puolustaa veiniä tarvittaessa).

Nämä ovat siis varmoja, todennäköisesti ja varmastikkin Tallinnankävijät ovat kaikki mukana (puolustavat Tallinnan kävijöitä). Nyt porukkaan kaikki kiinnostuneet, ei ikärajaa.

Ps. veinitär & Olkutar ovat todennäköisesti paikalla, jolleivat ole poissa. Olivat kuitenkin ensitapaamisessa ja pitivät tapahtumasta niin, että totesivat, "ei näin kivoja tapahtumia montaa jaksa".
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sv veinikretski kirjoitti:
Mitä tulee Tampereen piha-kroketin MM-kisoihin niin aika hauskalta ne kuulostaa, annetaan krokkareille kaikki tuki ja kutsutaan Turenkiin katsomaan oikeita kisoja jossa kasainvälisyys kohtaa, no tuki kuitenkin Tampereelle, samaa porukkaa ollaan ja meitä on satojatuhansia.
Tähän täytyy sen verran palata, että taisi olla sävelradio tai radio suomi, joka asiasta informoi. Joka tapauksessa juontajana oli Pertti "ruuhka-riihelän seuraaja" Salovaara, joka asialla leikitteli. Twite kuitenkin jo kerkesi paljastamaan, että tämä pihakrokettihan on harrastelijoiden puuhaa, kunnon grogetti on äijien laji.

Olkulle vahvistan ilmoittautumisen ja samalla kyselen polvihousumiesten puolustamisesta. Saanko vedellä driverillä vai onko esim. rautaseiska max ?
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Jollei muuten ala kuulumaan ilmoittautumisia niin aletaan kutsumaan sitten jengiä kisoihin, esimerkiksi Kroppe lupasi tulla jos kutsutaan, nyt on kutsuttu ja tulee. No aikaa on niin pirusti ettei niillä ilmoittautumisilla ainakaan Turenkiin ole mitään kiirettä, sen sain tosiaankin nyt jo selville että jenkit ovat myös mukana. Heillä on täällä oma Pr-firma ja asuvat täällä, kai niitä suomestakkin löytyy tarpeeksi ja tarvittaessa.

Minä kutsun Paitselon ajanottajaksi, ja vastauksen voi antaa juhannukseen mennessä, muistakaa kun lupaatte että nämä jutut eivät sitten unohdu ihan äkkiä. JanJ on myöskin luvannut tulla, edellinen oli vain ikävä sattuma, mutta nyt kuulemma varmasti mukana, paita on muuten tulossa kun vain ehdin postiin. Onhan Evenuel ja duudkin ilmoitaneet tulostaan ja Tuuski. Kyllä jengiä riittää , ei siinä mitään. Tietäisi vaan milloin ja missä ? Bozikille tiedoksi että vastaisin kysymykseen jos tietäisin niistä asioista ja mailoista jotakin:)
 

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nooh, perskele mää ainakin katton itteni kutuksi. Emmää ajatellukkaa niinsanotusti itteeni kuhtua mihnekkää. Molin sitä miältä, notta meijjät Tallinnan kävijät katottaasiin ihan ittestäänselevästi kisohiin kuuluviksi. Painiksi ei saatu pantua tuossa vaiheessa, ku oltiin niin kainoja poikia muutenki. Ne venäläiset malli-tytöt totta kai hämäs myös. Ehkäpä länsirannikolta painikaverinkin sais?

Itteni näin ollen katon sinne Olokun pileisiin kutsutuksi. Ja apuna olen, jos vain mitenkään osaan olla.... Häiriöksi oon ihan varppina.... :)

-duud-

Edit:

ps. vaikka puhun pulkariaa ja savoo, mut krobbee en ala tulukkamaan. kele!
 

Taasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat
Hmm, minä siis olen ilmoittautunut. Olenkohan se Veinin 'Tuuski'??? Koko ketjua ei tässä 'tilassa' pysty uudestaan läpi lukemaan ja muisti jostain syystä hiukan pätkii.

Kisa kuin kisa, tapaaminen kuin tapaaminen = parhaani yritän!
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Taasa kirjoitti:
Hmm, minä siis olen ilmoittautunut. Olenkohan se Veinin 'Tuuski'??? Koko ketjua ei tässä 'tilassa' pysty uudestaan läpi lukemaan ja muisti jostain syystä hiukan pätkii.

Kisa kuin kisa, tapaaminen kuin tapaaminen = parhaani yritän!

Krobben jeegerit olivat kovaa tavaraa, kaikki nimet meni eilen illalla väärin, onneksi muijan nimen sentään sanoin oikein. :) Että sellaista se on meillä vanhoilla parroilla krappiksessa. Ja vähän välillä muutenkin, järjestääkö Turenki muuten meille dementiaa poteville omat numerolaput portteihin ?

Terveisin vissiin veini :)
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
krobbe kirjoitti:
Is9 on vieläkin henngossa. Vrini rlä,ä on laiffia

Nyt pisti krobbe pahan. Mä veikkaan Matti Aho. Vai pitääkö tähänkin vastata yv:llä?

Ja tästä ketjusta saa heikommin tolkkua kuin alkuperäisen kisan ketjusta. Mutta itse olen myös sitä mieltä, että ry ei sovi Deivin maineelle. Kyllä sen vähintään ky pitä olla.

Nyt mulle tais tulla puhelu.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Olen tiedustellut, ehdottamani paikan hintatasoa ja nyt pitäisi saada tietoon kuinka moneksi tunniksi paikan vuokraamme, hinta riippuu siitä. Olisiko joku talvinen Lauantai klo:17-20 sopiva, jonka jälkeen siirtyisimme, johonkin paikkakunnan lukuisista soittoruokaloista. Otan vielä siitä majoituskapasiteetista selkoa, kunhan ehdin.

Eli ehdotus olisi, jos siihen päädymme. Vuokraamme hallin ja paikallinen juniorijoukkue, myy meille talkoilla juomista, sekä pikkupurtavaa, näin hyötyisivät hekin asiasta, sekä me hallin vuokrahinnassa.

Kysymyksessä on muuten Harjavallan Puustelli areena, että satakuntalaisetkin krokkaajat tietävät innostua asiasta.

Ps. hallivuokra on listahinnanmukaan 82 €/h neuvotteluvaraa on, riippuen juuri junnujoukueiden hyödystä.
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Olkku kirjoitti:
Ps. hallivuokra on listahinnanmukaan 82 €/h neuvotteluvaraa on, riippuen juuri junnujoukueiden hyödystä.

Toihan kuullostaa todellakin kohtuulliselta hinnalta. Jos saadaan 30:ntäkin henkeä niin ei tule hirveästi maksamaan muutaman tunnit setit.

Olkku kirjoitti:
Eli ehdotus olisi, jos siihen päädymme. Vuokraamme hallin ja paikallinen juniorijoukkue, myy meille talkoilla juomista, sekä pikkupurtavaa, näin hyötyisivät hekin asiasta, sekä me hallin vuokrahinnassa.

Myöskin tämä kuullostaa hyvältä. Kuuluuko juomisiin alkoholipitoiset tärpätit vai mehulinjallako mennään?
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Fläppis kirjoitti:
Myöskin tämä kuullostaa hyvältä. Kuuluuko juomisiin alkoholipitoiset tärpätit vai mehulinjallako mennään?

Hallissa on olut oikeudet, joten sitä on myytävänä.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Majoitus vaihtoehtoja pukkaa.

http://personal.inet.fi/yritys/marilyn/hotelli.htm

Siinä hotelli Marilynin osoite. Tämän hotellin ravintolassa on tarkoitus viettää jatkoaika, halliosuuden jälkeen. Toinen Harjavaltalainen majoitusmesta on

http://www.hotellihiittenharju.com/html/elamykset.htm

Jäähalli ja Marilyn ovat aivan kaupungin keskustassa, Hiittenharjusta on keskustaan n.3 km.

Kunhan ajankohta sovitaan, jokainen voi varailla itselleen majoitusta noista vaihtoehdoista, sikäli mikäli tapaaminen täällä toteutuu.

Nyt vaan ajankohtaa sopimaan, ruipelot;)

Ps.Mikä saatana vaivaa veinin puhelinta, kun aina eestin flikka sanoo, ei voi nyt helistää, kun veinillä puhelin kiinni?
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Olkku kirjoitti:
Kysymyksessä on muuten Harjavallan Puustelli areena, että satakuntalaisetkin krokkaajat tietävät innostua asiasta.

Ps. hallivuokra on listahinnanmukaan 82 €/h neuvotteluvaraa on, riippuen juuri junnujoukueiden hyödystä.

Onko meillä jää käytössä myöskin, elikkä onko tarkoitus luistella vai mitä ? Ja jos on tarkoitus niin voiko sieltä vuokrata luistimia vai otetaanko omat mukaan. Ja saako siellä ympäri hallia kulkea lasinsa kanssa (tai,mukinsa). Muuten idea on hyvä, ainoastaan hyvä teema on vielä keksittävä, mitä siellä hallissa tehdään, muuta kun juodaan. Kyselen näin palstan kautta että muutkin näkevät.

Saako halliin myös haluamansa muusikin, ja tietysti koko halliin. No siinä olikin kysymyksiä kerrakseen.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Sv veinikretski kirjoitti:
Onko meillä jää käytössä myöskin, elikkä onko tarkoitus luistella vai mitä ? Ja jos on tarkoitus niin voiko sieltä vuokrata luistimia vai otetaanko omat mukaan. Ja saako siellä ympäri hallia kulkea lasinsa kanssa (tai,mukinsa). Muuten idea on hyvä, ainoastaan hyvä teema on vielä keksittävä, mitä siellä hallissa tehdään, muuta kun juodaan. Kyselen näin palstan kautta että muutkin näkevät.

Saako halliin myös haluamansa muusikin, ja tietysti koko halliin. No siinä olikin kysymyksiä kerrakseen.

Ala keksimään teemaa. Muutkin saavat keksiä. Ainakin yksi "uusi" jäsen on remmissä varmana, nimimerkki tapani on puhelimitse lupautunut messiin. Tämä tapani on ynnämuu joukkueen kannattaja Porista, mutta muuten hieno mies.

Tuohon ohjelmaan vielä, en minä tiedä mitä te haluatte jäällä tehdä, mä vaan teen niinkun käsketään. Kairat mukaan ja pidetään pilkkikisat? Olenhan useasti pyytänyt ehdotuksia. Jos halutaan saan kyllä pari junnuporukkaa pelaamaan harkkamatsia, jos halutaan itse jäälle, menee yleisöluistelun puolelle.

Ps.omat luistimet mukaan.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Olkku kirjoitti:
Ala keksimään teemaa. Muutkin saavat keksiä. Ainakin yksi "uusi" jäsen on remmissä varmana, nimimerkki tapani on puhelimitse lupautunut messiin. Tämä tapani on ynnämuu joukkueen kannattaja Porista, mutta muuten hieno mies.

Tuohon ohjelmaan vielä, en minä tiedä mitä te haluatte jäällä tehdä, mä vaan teen niinkun käsketään. Kairat mukaan ja pidetään pilkkikisat? Olenhan useasti pyytänyt ehdotuksia. Jos halutaan saan kyllä pari junnuporukkaa pelaamaan harkkamatsia, jos halutaan itse jäälle, menee yleisöluistelun puolelle.

Ps.omat luistimet mukaan.

Eikös me yksi jääkiekko-joukkue sitten saada kasaan joka pelaisi niitä juntteja vastaan ! Olen vahvasti sitä mieltä että meiltä tulisi aika kova remmi. Pelipaidat vain lainaisit jostakin ja pelattaisiin pallolla vaikka tennarilla ja ilman luistimia tai sitten luistimilla. Jatkoaika Kroketts pystyy kyllä yhden yhdistetyn junttilauman junioireita pieksemään milloin hyvänsä, tälläisessä lajissa. 2x20 minsaa. Meillä on valmennustieto jonka lisäksi meillä on teknillinen osaaminen sekä valmennustieto olemassa, lippuja myydään ja rahat annetaan jonnekkin vaikka minulle. (lipun hinta 1erkki) ja jollei osta niin olkoon ostamatta.

Elikkä ehdotukseni on Jatkoaika Kroketts vastaan Juntit , ja omat fanit ja olutta, punaviiniä rommia viskiä ja muutama jeegeri, ja ollaan ihan tosissaan!!
Lisäksi pitäisi suunnitella sisääntulo joukkueen yleinen kuva sekä lempinimet, paljon olisi tällä teemalla tekemistä. Sisääntulo musiikki on myöskin erittäin tärkeä+ tietenkin meidän omat tanssitytöt joita vetää Evenuel. Mitäs sanotte.

Turha alkaa tuomitsemaan, minä vaan yritin ?

Itse olen muuten melkoinen hyökkääjä, ainakin loppuillasta ravintolan puolella.
Pelataan ilman luistimia on oma ehdotukseni, muuten ei pysytä ehkä perässä.

Terveisin veini ja Jatkoaika Kroketts.
 

krobbe

Jäsen
Sv veinikretski kirjoitti:
Krobben jeegerit olivat kovaa tavaraa, kaikki nimet meni eilen illalla väärin, onneksi muijan nimen sentään sanoin oikein. :) Että sellaista se on meillä vanhoilla parroilla krappiksessa. Ja vähän välillä muutenkin, järjestääkö Turenki muuten meille dementiaa poteville omat numerolaput portteihin ?

Terveisin vissiin veini :)

Olipahan riemukas tapaaminen, kaksi vanhaa jäärää ja jääkeriä, niin loppuyulos ei voi olla hirveän hyvä, ainakaan mitä tulee eilisillan kirjoiyuksen suhtee, Joku tahvo oli laittanut koneen näppylät aivan päin näkemmiyä. Nyt onneksi näyttäisi järjestys palautuneen suht normaaliksi.

Mutta vielä kiitos Tallinnan parhaalle kokille ja turistioppaalle veikeälle veinille, pakko ottaa joskus uusiksi paremmalla aikaa, tollane viikonpäivät jääkerillä terästettyä jääräilyä ei olisi ollenkaan hassumppaa.

Ps. Satans mamma mut on kova tärinä.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös