David Krokett ry

  • 49 526
  • 462

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Sv veinikretski kirjoitti:
lisäksi haluaisin kysäistä Olkulta, onko mahdollisuus saada vaihtoaitioihin entisajan sylkykupit.

Maalivahtia huutaa..

Ensimmäisen johdosta nousi ainakin heti pinnalle kysymys että, kuka kantaa nuo kuumat mehut pukukoppeihin? Vai eikö muka nykyään enää kanneta :). Itselle ainakin oleellinen kysymys, koska saatan Nahkaparturin tavoin olla mehulinjalla?

Borgiehan suorastan halusi maaliin, joten ei kait sen suhteen ole ongelmaa. Alkulämmittelyssähän kisaillaan perinteisesti vain kuka osuu kassaria ensin kuuppaan(kassarin onneksi ilmeisesti pelataan pallolla?).

Metsästäjä kirjoitti:
Kas! Tästä onkin tulossa mielenkiintoinen ilta Harjavallan hallissa. Mielelläni tarjoan tämän minulle jo luvatun ykkösketjun sentterin paikan L4E:lle.

Meinaatko jotain paineita asettaa jo ennakkoon. Että oikein kaivattu Herra_X :))).
 

Nahkaparturi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiseeraan TuToa
Sv veinikretski kirjoitti:
Maalivahtia huutaa vielä sekä tietysti lisää pelaajia, Olkku varmaan ilmoittelee tarkan ajan kunhan saa sen selville.Sellainen 40-50 runko olisi meidän tapauksessamme paras mahdollinen.

Jos ei moltsua löydy omasta porukasta, niin saattaisin löytää miehen tolppien väliin muualta. Tänne ohjeita vaikka yv:llä.

Itse olen pelannut oikeaa laitaa rightin Titan tai Koho 221 mailalla, taitaa olla yksi Cooperkin varaston ylisillä. Ertsat niihin pitää kyllä vaihtaa !
 

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
L4E kirjoitti
Meinaatko jotain paineita asettaa jo ennakkoon. Että oikein kaivattu Herra_X :))).
Heh! Aihe on kieltämättä ajankohtainen raumalaisissa ympyröissä ja on ollut runsaasti tapetilla. En ihan Herra X:stä tiedä, mutta kiva se on nähdä L4E:n ja Veininkin rusettiluistelua kentänlaidalta (edit: kuten muidenkin palstaveljien).

Muuten! Tämmöisissä suurissa jääkiekko-otteluissahan aloitetaan aina Maamme-laululla. Muuten voisin ilmoittautua virkaan, mutta ääneni pilaantuu ulostullessaan. Joko selostuskoppi on alkanut harjoitella sen laulamista 11.12. olevaa tapahtumaa varten?

Itse voisin alkaa lämmittämään mehua L4E:tä ja Nahkaparturia varten jo nyt, jotta asia on järjestyksessä otteluun mennessä.
 
Viimeksi muokattu:

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Sv Veinikretski kirjoitti
toinen asia joka tulee mieleeni että tulen itse vetämään sellaisia 7-8 sekunnin tiiviitä vaihtoja
Hmm! Ajatellen tuota aikaa omaan luistelutaitooni, niin ehkä ehtisin nipinnapin hypätä laidanyli kentälle ja murahtamaan lähimmän märkäkorvan perään, kun olisi aika tulla jo vaihtoon.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Meikäläinen lähtee kanssa mukaan.

Pelataan sitten Jompan ehdotuksen mukaan harrastesäännöillä ja kiekolla, niin silloin on kivempaa.

Mutta vaadin sopimukseen maininnan kakkossentterin paikasta, enkä muuten sitten tule vaihtoon kun kerran jäälle pääsen.

Jomppa voisi taas ruveta järkkäilemään jonkinlaista yhteiskuljetusta tuonne, kun kerran tavaraakin on sitten varusteiden muodossa tulossa mukaan.

Että silleen...
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Itse olen kyllä krokettiparini Fläppiksen kanssa samaa mieltä siitä, että järkevämpää olisi pelailla ilman mitään lätkävermeitä koska niitä tuskin kaikilta halukkailta tarpeeksi löytyy. Ja vaikka harrastekiekko nyt ei mitään kovin totista touhua olekaan, niin kyllähän mukavampi olisi pelailla ihan vaan rennosti pallolla.

Jos kuitenkin päätetään pelata niin kuin wilcokin tuossa kertoi, niin sitten pelataan. Kyllä minä olen ihan valmis tekemään kaikkeni isänmaan ja Jatkoaika.com'in puolesta.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
12.11. on erittäin alustavasti SM-Liiga Fan Clubit ry:n salibandyturnaus Espoossa, jonka järjestämisessä olen vierailevana konsulttina mukana.
 

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hotelli Marilyn on näköjään jo aika tukossa, toivottavasti tämän tapahtuman osallistujista. Meille duudin kanssa oli tarjolla enää kolmen hengen huone. Tämän itsekkäästi varasimme. Joten siltä osin reissu on varmistettu.

Havaitsin liian myöhään että olisi ollut oppivelvollisuuksia samana päivänä, mutta tänne lupasin lähteä jo, joten sanoja ei mies syö.
 

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
OneBigRed kirjoitti:
Hotelli Marilyn on näköjään jo aika tukossa, toivottavasti tämän tapahtuman osallistujista.

Juuri äsken varasin viimeisen huoneen (wilco, Rontti ja Jomppa) Hotelli Marilynista eli ainakaan tällä hetkellä siellä ei ole tilaa. Samassa hotellissa majoittuu myös solisti- ja lauluyhtye Popeda, jolla on lauantaina keikka Kokemäellä. Kuulemma huoneita on aika paljon varattuna bändinjätkille.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Riita puoliksi?

Tennispallo lentelee aivan minne sattuu, kiekko taas sattuu. Kohotuskiellolla kiekolla?

Lätkävarusteita ei ole, enkä hanki. Elämäni ekat lätkähanskat tosin ajattelin tänä syksynä ostaa. Onpahan sitten jotain jäähän (tai tiskiin) heitettävää.

PS. Me ollaan hävitty tää peli.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Sv veinikretski kirjoitti:
Voisitko Twite hieman funtsata millaisia ketjuja voitaisiin lyödä kasaan?
Kieltäydyn kunniasta, jätän sen jollekin joka ei pelaa itse. Mieluusti ei Krobbe, se laittaa mut kuitenkin vilttiin ennenkuin peli on edes alkanut.

PS. Huone hommattu. Huonekaverit tosin melko pelottavia hörhöjä (ei Popeda). Kiitos asianosaisille ja anteeksi etukäteen.
 

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Twite kirjoitti:
Kieltäydyn kunniasta, jätän sen jollekin joka ei pelaa itse. Mieluusti ei Krobbe, se laittaa mut kuitenkin vilttiin ennenkuin peli on edes alkanut.

PS. Huone hommattu. Huonekaverit tosin melko pelottavia hörhöjä (ei Popeda). Kiitos asianosaisille ja anteeksi etukäteen.

Minä en pelaa, osaan syödä purkkaa, ja ehdin kasvattaa takatukan tohon mennessä. Joten voisin koutsata.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Twite kirjoitti:
Tennispallo lentelee aivan minne sattuu, kiekko taas sattuu. Kohotuskiellolla kiekolla?

Lätkävarusteita ei ole, enkä hanki. Elämäni ekat lätkähanskat tosin ajattelin tänä syksynä ostaa. Onpahan sitten jotain jäähän (tai tiskiin) heitettävää.

Ei se satu, kun ei mene eteen. Kiekolla on minun mielipide.

Otetaan ylimääräisiä varusteita mukaan kenellä on. Ja jos vaikka Olkku saisi lainaan sieltä junnuporukalta ja muilta joitain. Se on mukavampaa, kun ei satu sääriluuhun kun siihen tulee kohotuskieltokiekko. Kun ei ole varsinaista kohotuskieltoa, saa parempia kikkoja, aivan kuin nyt jotain osaisin. Vaan pyritään sopimaan välttämistä silloin, kun on muita kuin maalivahti edessä.

Maalivahdit molempiin päihin varmaan saisi sieltä junnuporukalta, jos meidän porukasta ei löydy. Vai miten on, Olkku.

Pirusti ihmeellistä tekstiä tuli, mutta tahdoin vain kertoa, että vähän enemmän varusteita tekee pelistä hauskempaa. Ja sitten illallakin on kivempaa, kun käytti niitä munareita eikä jätkät vittuile korkeasta äänialasta.

Että silleen...
 

krobbe

Jäsen
Twite kirjoitti:
Kieltäydyn kunniasta, jätän sen jollekin joka ei pelaa itse. Mieluusti ei Krobbe, se laittaa mut kuitenkin vilttiin ennenkuin peli on edes alkanut.

Mitäs se Twite oikein hourii? Vai vielä vilttiin, ei kai nyt sentään, ajattelin ihan lähettää kroketin VI divisioonaan hankkimaan pelituntumaa.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
krobbe kirjoitti:
Mitäs se Twite oikein hourii? Vai vielä vilttiin, ei kai nyt sentään, ajattelin ihan lähettää kroketin VI divisioonaan hankkimaan pelituntumaa.
En mä kyllä HIFKiin mee!

PS. Sopivan rennosti kiekolla saa vankkumattoman puoltoääneni. Taklata ei voi kuitenkaan sillä 'jos ajat, et ota'.
 

JanJ

Jäsen
Minähän tuollaiseen tulen mielelläni mukaan. Viime krokettireissu meni letkua niellessä sairaalassa mutta nyt vois olla terveempi. Tosin pari polvileikkausta takana, heh... Multa muuten löytyy ikivanhat ruskeat molarin polkkarit, kilpi ja räpsä ja taitaapa rintapanssarikin olla jossain. Luonnollisesti myös kypärä.

Porista Harjavaltaan on matkaa amerikkalaistermein 15 minuuttia, joten majoituskapasiteettia ja baaritarjontaa voi myös sieltäkin suunnasta katsella.

Niin ja tiedossa voisi olla maalivahtikin.

Itse olen nykypolvilla surkea luistelija mutta aloitukset onnistuu paremmin kuin kellään SM-liigassa! (tähän en laske kenttäpelaajia, maalivahteja, valmentajia enkä muita toimihenkilöitä sekä katsojia mukaan)
 

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Niin, allekirjoittanut ei osaa sanoa lainkaan varmaksi saapumistansa. Syitä tähän on monia, mutta tapanani ei ole selitellä. Jos tulen, tulen ex tempore.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Pöytä hakusessa

Niin, itse päädyn toteamaan, että tulen mukaan, ellen joudu hakemaan Rengosta pöytää.

Täältä tähän
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
No perskeles, jengiä on tulossa pilvin pimein ! Taitaa käydä samalla tavalla kun aktiiviurallani, etten pääse kentälle ollenkaan. Mietiskelin tuossa vastustajan pelitaktiikkaa, mikäli he pelaavat voimakasta karvasta-kiekkoa ja fyysinen pelaaminen ja taklaukset ovat voimakkaita ja mikäli vielä selvästi harrastetaan avojäänpommeja, niin minä lähden kotiin !

Hieman tuota taktiikkaa ja kenttäkoostumuksia mietityäni tulin siihen tulokseen, että ne kannattaisi varmaan laittaa pelaamaan pakkia jotka osaa luistella takaperin, vai onko huono idis ?

Tervetuloa vaan kaikki ilmoittautuneet minunkin puolestani, Krokketts alkaa olemaan kauhea tiimi, ervan kanssa voisin pelata pakki-parina mikäli ehdin opetella tuon takaperin luistelun. Hyökkääjiä on jo niin paljon, toisaalta voitaisiin hyökätä kaikki, ainakin illalla baariin !
 

krobbe

Jäsen
Sv veinikretski kirjoitti:
ervan kanssa voisin pelata pakki-parina mikäli ehdin opetella tuon takaperin luistelun. !

Mielestäni ervaa olisi syytä harkita maalituomarin virkaan, koska muistan jostain lukeneeni, että hän on rillipää ja tehostettu näköaisti varmaan auttaa kyseisessä tehtävässä.

Ps, Onhan minullakin toki rillit, mutta ne ovat vain ulkonäön vuoksi.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
krobbe kirjoitti:
Mielestäni ervaa olisi syytä harkita maalituomarin virkaan, koska muistan jostain lukeneeni, että hän on rillipää ja tehostettu näköaisti varmaan auttaa kyseisessä tehtävässä.

Ps, Onhan minullakin toki rillit, mutta ne ovat vain ulkonäön vuoksi.

Maaleista tuli mieleen että, veikkaan ottelun päättyvän peliajasta riippumatta 4-9 ja meille. Maaliveikkauksen panokseksi laittaisin 1 litran Viru-Valkeeta. Tuon tullessani. Samaa ottelutulosta ei saa veikata kahta kertaa. Ja tasa-tulos sallitaan. Elikkä mikäli joku veikkaa 4-4 sitä ei enää saa veikata jne....(normaalilla peliajalla, ei rankkareita ym).

Terveisin veini, liittäkää kirjoituksenne perään veikkaus. Veikkaus-ketjuun en tohi pistää. Veikkaus päättyy 10.11. 2005 kello 00. Perjantain ja lauantain välisenä yönä.
 
Viimeksi muokattu:

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Luistimet, kiekko ja herrasmiessäännöt, asia sovittu. Kypärä olis hyvä olla. Olin yhteydessä Harjavaltaan jää on varattuna 1,5 tunniksi, kotetaan saada alkamaan klo 14, jos onnistuu. Oli puhetta, että halli olisi näinollen myyntipisteineen käytössä 13-17, sitten jatkoille. Sopiiko ihmisille?

Maalivahdin lupailivat lainaksi, jos palautetaan ehjänä.

Kiitettävästi on taas väkeä tulossa, siitä isokäsi teille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös