David Krokett ry

  • 49 270
  • 462

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Järjestö- ym. yhdistystoiminnasta kun on jo muutenkin kertynyt kokemusta, niin tottakai tällaisessa haluaa olla mukana!

Mihin voi lähettää jäsenhakemuksen? Millainen jäsenmaksu? Mitä etuja ja velvollisuuksia?
Yhdistyksen järjestämistä tapaamisista minut löytää noin 99,9%:n varmuudella. Pääsin sitten jäseneksi tai en.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Sv veinikretski kirjoitti:
Mielestäni tulevaan Nakkilan tapaamiseen pitäisi liittää vapaaehtoinen jää-kroketti turnaus, ensinnäkin jo sen takia että haluaisin voittaa Rontin kyseisissä kisoissa, ja tämän ympärille possu juhlat. .
Niin, en ole vielä lyönyt lopullisesti kiinni ensi kauden kilpailukalenteriani, joten eiköhän tällainen tapahtuma hyvinkin saada sille mahdutettua. Ja possukin maistuu. Eli siis hieman lyhyemmin: mukana!

Mihinkään yhdistykseen minun ei käsittääkseni tarvitse liittyä enkä liity, mutta kuten kaikki muutkin ovat jo sanoneet, niin edut kyllä kelpaavat.
 

Taasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat
Mukana olen ellei ylitsepääsemätön este sitten kampita minua pois.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Evenuel kirjoitti:
Järjestö- ym. yhdistystoiminnasta kun on jo muutenkin kertynyt kokemusta, niin tottakai tällaisessa haluaa olla mukana!

Mihin voi lähettää jäsenhakemuksen? Millainen jäsenmaksu? Mitä etuja ja velvollisuuksia?
Yhdistyksen järjestämistä tapaamisista minut löytää noin 99,9%:n varmuudella. Pääsin sitten jäseneksi tai en.

Jäsemaksun voi lähettää Tallinnaan antamaani Hansa-pankin tilinumerolle (yv) jäsen hakemuksen täyttäminen on jo tapahtunut voit liittää sen samaan tapaan suosikkijoukkueesi perään kuin minulla ja Olkulla on. Samoin halutessaan Taasa. Turenkin jenkiä ei tulla hyväksymään viralliseksi jäseneksi syynä tähän on erinevät ry,toiminnassa olevat tausta-hämäryydet joista ei tässä voi julkisesti keskustella, siksi he eivät myöskään sitä julkisesti ano. Edut heille kuitenkin on myönnettävä. Päätös asiasta tuli jo ajat sitten Belgiasta.

No nyt sitten vain odotellaan Olkun ehdotusta kisapaikasta ja muusta toiminnasta, elikkä hyvältä näyttää jälleen kerran, JanJ, n ilmoittautumista tässä odotellaan, ja monen monen muun.....

Ps. Ehdottaisin että aina turnauksen alussa laulettaisiin "työn orjat sorron yöstä nouskaa" antaisi yhdistystoiminnalle uskottavuutta..lisäksi toivon paperiliitolle kaikkea hyvää. :) Mä nauran kuutamoon.
 

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Täältäkin tulee kokoontumiselle jyrkkä kyllä. Myös kaikenlainen oheisaktiviteettikin käy. On kokoontuminen sitten missä tahansa, niin minen aja.

Tehdäänkö virallinen kokoontumisceedee?
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Jomppa kirjoitti:
Tehdäänkö virallinen kokoontumisceedee?

No totta munassa!

Itsekkin tyydyn toivottamaan kaikki, jotka eivät olleet Tallinnan reissulla (mukana olijat tulee kuitenkin ;) mukaan pirskeisiin. Takaan, että tylsää ei tule!
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Jomppa kirjoitti:
Täältäkin tulee kokoontumiselle jyrkkä kyllä. Myös kaikenlainen oheisaktiviteettikin käy. On kokoontuminen sitten missä tahansa, niin minen aja.

Tehdäänkö virallinen kokoontumisceedee?

Alahan Olkku (Ruoska, valmennus lempinimi) naputtelemaan päivämääriä ekraanille että saadaan keskustelu auki, missä ja milloin ja mitä ?

Ps. Master Godin taustat on tutkittu ja hän voi halutessaan liityä ry,n jäseneksi muilla ei ole mitään asiaa, ainakaan näillä näkymillä.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sv veinikretski kirjoitti:
Ps. Master Godin taustat on tutkittu ja hän voi halutessaan liityä ry,n jäseneksi muilla ei ole mitään asiaa, ainakaan näillä näkymillä.
Täällä sitä meininkiä riittää. Olette jo kerenneet perustaa rekisteröimättömän rekisteröidyn yhdistyksen. Vei tu Go !

Minäkin voisin ilmoittautua uhriksi osallistumaan, mikäli taifuuni tai jokin muu tuulenpuuska ei vie minua sitä ennen. Sitä en pysty viran puolesta käsittämään, kuinka rekisteröimättömään rekisteröityyn yhdistykseen voisi liittyä ? Lähettämällä eroanomuksen ?
 

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
bozik kirjoitti:
Minäkin voisin ilmoittautua uhriksi osallistumaan, mikäli taifuuni tai jokin muu tuulenpuuska ei vie minua sitä ennen. Sitä en pysty viran puolesta käsittämään, kuinka rekisteröimättömään rekisteröityyn yhdistykseen voisi liittyä ? Lähettämällä eroanomuksen ?

Sepä siinä tavarits bozik onkin kaunista, että tähän yhdistykseen ei liitytä, vaan tähän kuulutaan. Suomeksi sanottuna; tavallisten turakaisten rekisteröimätön yhdistys, jossa saa olla ihan oma tylsä itsensä.

-duud-

ps. suorittaa ei tarvitse mitään.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
duud kirjoitti:
Sepä siinä tavarits bozik onkin kaunista, että tähän yhdistykseen ei liitytä, vaan tähän kuulutaan.
No jep, tässä nyt ruveta hiuksia halkomaan vaan käynnistetään yhden kysymyksen trivial pursuit.

- Mihin jokaisen suomalaisen on kuuluttava tai oltava "jäsen" ?
3p vinkki, ei ole David Krokett ry
 

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Bozikin kysymykseen:
Tuossa aikanani asuessani ulkomailla ainoa pakollinen yhteys oli suomalaisuuteni kanssa passia hakiessa. Kyllä kai vastaus bozikin kysymykseen liittyy viranomaisiin. Mihinkään muuhun ei tarvitse kuulua ollakseen suomalainen. 5 vuoden ulkomailla asumisen jälkeen ne jopa lopettaa veroilmoituskyselyjensä lähettämisen. Aina vastasin kyllä viimeiselle sivulle lisätietoja kohtaan aikanani, etten tienaa mitään tänä enkä ensi vuonnakaan, mutta silti ne veroilmoituskyselynsä aina lähetti täytettäväksi...

Asiaan Täällähän on mukana jo väkeä kuin pienessä kylässä. Taitaa Nakkilan hotellit täyttyä ääriään myöden väen saapuessa saunailtaan. Tosin telttailua en ehdota ainakaan sydäntalvella kenellekään. Tukeeko yhdistys mitenkään näissä matkakuluissa? Onko tiedossa minkälaista päivärahaa? Joko on järjestetty sponsoreita tämän pienen ongelman ratkaisemiseksi? Vaihtoehtoisesti joko ollaan pyydetty Hartwallia sponsoroimaan tilaisuuksia? Tarvitsee ensimmäisenä selvittää tämä yhdistyksen rahallinen puoli.
 

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
bozik kirjoitti:
- Mihin jokaisen suomalaisen on kuuluttava tai oltava "jäsen" ?
3p vinkki, ei ole David Krokett ry

Ei kai se ole tämä: "Myöhempien aikojen pyhat"? Veronmaksajiahan me taidetaan olla kuitenkin lopun ikämme anyway.

Pahan heitit bozik.

-duud-
 

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
bozik kirjoitti:
Väärin.
2 pojoa. Janakkala on sellainen, Turenki ei.

Dodiih, hiukka se hakemisessa oli, mutta kai meitin jokaisen pitää olla jostakin kotoisin? Voit olla Janakkalasta, mut et Turenkista?

Ihan hukassa taas?

-duud-

Edit:

ps. kamala huomata, jos Turenki onkin Janakkalassa. bozik, sä rikoit illusion.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
duud kirjoitti:
Dodiih, hiukka se hakemisessa oli, mutta kai meitin jokaisen pitää olla jostakin kotoisin? Voit olla Janakkalasta, mut et Turenkista?

Ihan hukassa taas?

-duud-

Edit:

ps. kamala huomata, jos Turenki onkin Janakkalassa. bozik, sä rikoit illusion.
Mä pelastan sut.
1p vihje, näitä on suomessa liikaa ja niiden yhdistymistä tuetaan.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
bozik kirjoitti:
Täällä sitä meininkiä riittää. Olette jo kerenneet perustaa rekisteröimättömän rekisteröidyn yhdistyksen. Vei tu Go !

Minäkin voisin ilmoittautua uhriksi osallistumaan, mikäli taifuuni tai jokin muu tuulenpuuska ei vie minua sitä ennen. Sitä en pysty viran puolesta käsittämään, kuinka rekisteröimättömään rekisteröityyn yhdistykseen voisi liittyä ? Lähettämällä eroanomuksen ?

Ota polvihousut pois, niin helppoa se on. Ja sitten vaan pelailemaan, oletko muuten tarkistanut ettemme ole yhdistystä rekisteröineet, mielestäni Olkku on jättänyt paperit sisään jo aikoja sitten, voi olla ettei byrogratian rattaat ole vielä sylkäisseet asiaa ulos yhdistys koneesta. Mielenkiintoinen laite muuten, painaa kuulemma 7809 kiloa ja on vähän kuin paperikone, telamiehiäkin on ainakin kahdeksan yhdessä vuorossa. ;)
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Metsästäjä kirjoitti:
bozik tarkoittaa yhdistyksiä :D
Väärin. Sano nyt sv veini mitä mä tarkoitan. Vihjeet yllä.

Pakko sen verran vielä helpottaa, että Metsästäjä olisi tämän varmasti keksinytkin, jos olisin ollut alkuperäisessä kysymyksessäni täysin täsmällinen. Siis täsmennetään, velvollisuus ei koske ulkomailla kirjoilla olevia suomalaisia.
 

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
bozik kirjoitti:
Mä pelastan sut.
1p vihje, näitä on suomessa liikaa ja niiden yhdistymistä tuetaan.

No mulla on ankkurinappikin jo hukassa. Mut tarkoitatkos ry:n tukemista? Mä olen ihan hukassa. No shit, I quit! :)

-duud-

ps. kerro, mitä tarkotat....
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
duud kirjoitti:
ps. kerro, mitä tarkotat....
Jep, vastaus on kunta. Kukaan Suomessa asuva suomalainen ei voi olla kuulumatta asukkaana/jäsenenä johonkin kuntaan. Kaikki muu Suomessa on vapaata, mukaanlukien yhdistymisvapaus, mutta johonkin kuntaan on kuuluttava. Turenki ei ole kunta, Janakkala on. Suomessa on kuntia liikaa ja sitä rataa.

Ne joita ei voida "sijoittaa" mihinkään suomalaiseen kuntaan, ne rekisteröidään Helsingin maistraattiin ja sitä kautta "helsinkiläisiksi". Muutama sata näitä lienee, mutta jokaisella Suomessa asuvalla suomalaisella on kotikunta.

Edit. Lisätään nyt ps. kun veinikin olisi veikannut väärin ;) Metsästäjä olisi tämän todennäköisesti keksinyt, jos olisin sanonut, ettei se koske ulkomailla asuvia suomalaisia. Kirkkoon ei ole pakko kuulua, ei liioin mihinkään yhdistykseen, järjestöön, liittoon tms. mutta johonkin kuntaan on Suomessa asuvan suomalaisen kuuluttava.

Tämähän oli itse asiassa vain lyhyt johdatus siihen, jos ryhdytään keskustelemaan Turengin asemasta ;)
 
Viimeksi muokattu:

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
bozik kirjoitti:
Jep, vastaus on kunta. Kukaan Suomessa asuva suomalainen ei voi olla kuulumatta asukkaana/jäsenenä johonkin kuntaan. Kaikki muu Suomessa on vapaata, mukaanlukien yhdistymisvapaus, mutta johonkin kuntaan on kuuluttava. Turenki ei ole kunta, Janakkala on. Suomessa on kuntia liikaa ja sitä rataa.

Ne joita ei voida "sijoittaa" mihinkään suomalaiseen kuntaan, ne rekisteröidään Helsingin maistraattiin ja sitä kautta "helsinkiläisiksi". Muutama sata näitä lienee, mutta jokaisella Suomessa asuvalla suomalaisella on kotikunta.

Edit. Lisätään nyt ps. kun veinikin olisi veikannut väärin ;) Metsästäjä olisi tämän todennäköisesti keksinyt, jos olisin sanonut, ettei se koske ulkomailla asuvia suomalaisia. Kirkkoon ei ole pakko kuulua, ei liioin mihinkään yhdistykseen, järjestöön, liittoon tms. mutta johonkin kuntaan on Suomessa asuvan suomalaisen kuuluttava.

Tämähän oli itse asiassa vain lyhyt johdatus siihen, jos ryhdytään keskustelemaan Turengin asemasta ;)

No, olinhan mä tuossa hajulla jo aikaisemminkin. Mun oli ihan pakko tarkistaa karttapalveluista tuo asia Turengin ja Janakkalan suhteen. Kauhukseni huomasin , että eihän Turenki ole mistään kotoisin, korkaintaan Janakkalasta.

Mulle tosin Turenki ei ole paikka, vaan mielentila, ihan kuin Woodstock tai Roskilde. Ei mitään maallista, vaan mielentila tahi ajatustenvirta.

Näillä karttamerkeillä on varmaankin aivan turhaa alkaa keskustella Turengin asemasta. Ennemminkin alan funtsia koko Turengin olemassa oloa. Onko koko Turenki se Eldorado, jota me jokainen tavoittelemme? Onko se ihana nainen, jonka viime viikonlopuna melkein tapasin? Onko se vain unelmaa, vai onko Turenki ihan totta???

-duud-
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
bozik kirjoitti:
.

Edit. Lisätään nyt ps. kun veinikin olisi veikannut väärin ;) Metsästäjä olisi tämän todennäköisesti keksinyt, jos olisin sanonut, ettei se koske ulkomailla asuvia suomalaisia. Kirkkoon ei ole pakko kuulua, ei liioin mihinkään yhdistykseen, järjestöön, liittoon tms. mutta johonkin kuntaan on Suomessa asuvan suomalaisen kuuluttava.

Tämähän oli itse asiassa vain lyhyt johdatus siihen, jos ryhdytään keskustelemaan Turengin asemasta ;)

Niin on täälläkin, itse kuulun Harjumaan maakuntaan, ja itseasiassa kaikki Tallinnassa elävät kuuluvat siihen.Turengin kunnanjohtajan kanssa käymissäni keskusteluissa heidän on ilmeisesti tarkoitus irrottautua Janakalasta aivan näillä hetkillä. Ilmeisesti MM-kisat ovat hieman nousseet hattuun.

Ps." Milloin tankkaat täällä sä taas.....täällä rasseli jussina odotan milloin käydään kaura haas"
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
duud kirjoitti:
Näillä karttamerkeillä on varmaankin aivan turhaa alkaa keskustella Turengin asemasta. Ennemminkin alan funtsia koko Turengin olemassa oloa. Onko koko Turenki se Eldorado, jota me jokainen tavoittelemme? Onko se ihana nainen, jonka viime viikonlopuna melkein tapasin? Onko se vain unelmaa, vai onko Turenki ihan totta???
Veli hyvä, anna mulle samaa mitä sä vedät! Mä diggaan, on vain pohdinta ja Jokerit.
 

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
bozik kirjoitti:
Veli hyvä, anna mulle samaa mitä sä vedät! Mä diggaan, on vain pohdinta ja Jokerit.

Velj huva, sekosin aivan täysin, kun huomasin Turengin aseman olemisen mahdottomuuden. Aloin ajattelemaan, onko Turenki unelmaa, vai pelottavaa todellisuutta. Asemaa siellä tuskin on.

Pohdinta ja Jokerit. Siinä onkin tällä hetkellä tekemistä. Eiköhän tää tästä taas alka valkenemaan kauden mittaan.

-duud-

ps. vedän flunssaan rommi-totia ja lämmintä guinnesia. se auttaa.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
duud kirjoitti:
ps. vedän flunssaan rommi-totia ja lämmintä guinnesia. se auttaa.
Jep, mullakin on flunssa, vain rommi ja guinness puuttuu. Yhden siiderin tuosta vielä tempaisen ja jos ei kolise sopivasti niin "Aspirine a la France" vesilasiin. Ainakin se tekee poreita.

ps. Poreita=hyvää
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös