Olipahan tasokkaat semit. Smithiä lukuunottamatta kaikki viskoivat n. 98 keskarilla. Ekassa semissä ei juuri tuplien kanssa tuhrailtu. Jos missasit, kaveri pisti poikki, noin kärjistetysti. Andersonin noinkin kova vire oli mulle pieni ylläri. Käsivaivat ilmeisesti selätetty. Kuriositeettina matsista mainittakoon, että mun laskujen mukaan pelissä heitettiin tai ylipäänsä edes yritettiin tasan kerran D16 lopetus. Sen pisti Anderson 33, legissä, kun oli 44 alla. En mene vannomaan enkä jaksa tarkistaa. Toinen semi meni aika lailla käsikirjoituksen mukaan. Tulosta taidettiin pistää pikkuisen ekaa semiä kovempa, mutta tuplia haettiin sitten vastaavasti aavistuksen enemmän. Odotinkin VdB:n menevän hienoisessa johdossa, kunnes jossain 25 legin paikkeilla Duzza tapojensa mukaan tulee rinnalle ja ohi. Mutta edelleen mulle pienoisena yllärinä VdB löysi vielä kirivaihteen ja otti hallitun voiton. Mun ennakossa VdB on hienoinen ennakkosuosikki finaalissa. Oisko 18-14 belgille? No, ei silti lähdetä vetoa lyömään.