MvG on ihan itse asentanut Duzzan ihonsa alle. Duzza toki on hitaamman pään pelaaja eikä tuhlaa energiaansa mihinkään turhaan. Ei se silti tee hänestä tylsää pelaajaa. No, ei kaikkien tartte tykätä tillilihasta. En silti arvosta tollasia kommentteja, jos on tosissaan laukaistu. Gerwyn Price sen sijaan on asentanut itsensä Gary Andersonin ihon alle. Muuten tuota eilistä tulosta ei voi oikein selittää. Anderson on ihan takuulla paremmassa kondiksessa tällä hetkellä.
Menin lankaan, koska siinä oli sen perään Duzzan "MvG ei oikein arvosta mua pelaajana" -kommentti. Pitäisihän nuo brittitoimittajat tietää. Mua itteänikin joskus vitutti Duzzan grindaaminen yhdistettynä tietynlaiseen värittömyyteen, mutta olen lämmennyt kyllä aika paljon sen jälkeen. On vaan niin timantinkova kilpailija, ettei oikein voi olla tykkäämättä.MVG:n tylsyys-kommentit oli irrotettu kontekstistaan. Koko lyhyen haastattelun kuuntelemalla selviää, että MVG pitää Duzzaa todella hyvänä pelaajana, mutta se hitaus ja tyyli imee kaiken energian vastustajasta. Eihän siinä, hitaamman pään pelaajia juu, mutta äärettömän hyvä heittäjä ja varmasti koko PDC:n vaarallisimpia pelaajia kun ollaan alta 200:n. Duzza sanoi myös eilen matsin jälkeen, että ei tässä oikeasti mitään rivalrya ole, että tämä oli nyt tällainen sideshow ja muiden keksimä homma.
Toissailtana identtinen suoritus 8. tikkaan asti. Nyt 9. meni hiukan paremmin. Aplodeja.Hieno 9-tikkainen Wrightilta. Gurney antaa ansaitut aplodit ja onnittelee.
Jee, se karkasi aika paljon alemmas kuin tupla. Heti heiton jälkeen näyttikin eleillään että karkasi hieman.Toissailtana identtinen suoritus 8. tikkaan asti. Nyt 9. meni hiukan paremmin. Aplodeja.
Ensimmäisen kerran ikinä näin telkussa livenä.Hieno 9-tikkainen Wrightilta. Gurney antaa ansaitut aplodit ja onnittelee.
Ensimmäisen kerran ikinä näin telkussa livenä.
6 – 8 |
Gary Anderson 101.36 | |
6 – 8 |
Gerwyn Price 106.83 | |
8 – 5 |
Michael Smith 99.75 | |
8 – 3 |
Daryl Gurney 97.72 | |
Night's Average: 101.96[a] | ||
Highest Checkout: Michael Smith 145 | ||
Most 180s: Gary Anderson 6 | ||
Night's 180s: 36 |
...
Andersonilla on kyllä vaikeaa, ero hyvällä ja huonolla pelillä on käsittämättömän suuri....