Onneksi tämän joukkueen menestys ei ole enää yksinomaan Bennin ketjun pisteiden varassa, joten sinäkin voit nukkua yösi rauhassa. Urheilussa puhutaan usein esimerkillä johtamisesta ja siinä aspektissa pidän Jamie Benniä edelleen yhtenä jääkiekon parhaista nykykapteeneista. Kun Benn ärähtää, muut seuraa kun kapteeni käskee (ks. Arizona-peli).
Hetkinen, ensimmäinen lause jo karautti luistimet hiekkaan. En meinaa omaa nukkumista vaan heti alku.
Mielipiteitä on jokaisella, sinun mielestä Benn on tuollainen kun kuvailit. Minun mielipide:
Jamie Benn ei omalla esimerkillä ole missään nimessä hyvä kapteeni, ei keskinkertainen vaan huono. C pois rinnasta on mun mielipide.
Se että olen tota mieltä oikeasti niin tarkoittaa Jamie Bennin etua, ja siitä suorana jatkumona koko joukkueen etua. Benn ei viihdy valokeilassa, ei todellakaan. Eikä varmasti haluaisi olla kapteeni kun joukkue sukeltaa kun syksyllä kävi, tuskin muutenkaan. Valokeilassa ja keskipisteenä olemisen sietämättömyydestä Jamie kertoo itse haastattelussa.
Ei aivan tuoreessa jutussa mutta silloin jo kun C- koristeli rintaa.
Jos runkosarjan mukava pisteputki laittaa ylistämään kaikkea maan ja taivaan välillä, sekä varsinkin pahimmillaan pistään pään pensaaseen ettei halua nähdä ja hyväksyä epäkohtaa, mikä hiertää pahasti kenkää. autz saatana.
Jos joku sellaisesta kirjoittaa niin hyökätään takaisin raivokkaasti. Järjetöntä itsensä huijaamista!
Millään muulla ei ole väliä kun mestaruudella. Kannu on se tärkein asia, mulle ainakin. Siihen tarvitaan Benn 100% iskussa, jos ja toivottavasti kun niin tapahtuu..Voi laskea yhden käden sormet aluksi pelaajista jotka saavat heti suoran hyödyn Bennin otteista pisteiden muodossa, sitten hyvin pian koko joukkue. Tärkeintä kaikessa voittaa otteluita myös keväällä, painaa nyt tappiin asati!
Se että Benn tykkää ja pysyy vihreässä nutussa on todellakin fantsua.