Tätä just kelasin, että Turco/Smith tai Belfour/Turek olivat ehkä samalla tasolla.Olisiko tässä paras veskatandem moneen vuoteen?
Tätä just kelasin, että Turco/Smith tai Belfour/Turek olivat ehkä samalla tasolla.Olisiko tässä paras veskatandem moneen vuoteen?
Nitshuskin on muuten näyttänyt hyvältä viime peleissä vaikka ei tehoja ole tullutkaan.
Aivan samaa mieltä Hongasta, viime yönä taas menetys viivalla ja Duclair pääsee läpi sen takia ja monta huonoa avausta jotka menee pitkäksi. Lisäksi se kun pitäisi nopeasti lähteä hyökkäykseen niin jäädään omalle alueelle pyörimään kiekon kanssa.Mä alan olemaan kypsä tuohon Honkaan. Ei vaan ole pelaaja minun makuuni. Tyhmää pelaamista viime yönäkin kun piti laittaa kiekkoa liikkeelle lopussa niin jotain potkulautaa yritti viivassa ja kärkikarvaaja pääsi tökkäämään ja hyvä tilanne kuivui käsiin.
Nyt jotain secondary scoringia kehiin treidillä, ja Starsilta poispäin joku tyyliin Honka, Nitshuskin ja NIIN nähty Ritchie.
Aivan samaa mieltä Hongasta, viime yönä taas menetys viivalla ja Duclair pääsee läpi sen takia ja monta huonoa avausta jotka menee pitkäksi. Lisäksi se kun pitäisi nopeasti lähteä hyökkäykseen niin jäädään omalle alueelle pyörimään kiekon kanssa.
Nichuskin on myös ollut pettymys, odotin että mies osaisi jotain mutta liikaa yrittää ja siten tekee ketjustaan huonomman. Ritchie vielä menee alaketjuissa.
Heiskasellakin ylivoimalla näkyy että vähän on liikaa yritystä eikä homma toimi niin kuin Klingbergin ollessa ylivoimalla on toiminut. Kyllähän Klingberg on tärkeä palanen ylivoimaan ja tulee vaikeat ajat hänen ollessa poissa.
Hongasta on päästävä eroon jotenkin ja jos laittaisi Nichuskinin päälle niin saattaisi saada edes kelvollisen pelaajan tilalle.
Mä alan olemaan kypsä tuohon Honkaan. Ei vaan ole pelaaja minun makuuni. Tyhmää pelaamista viime yönäkin kun piti laittaa kiekkoa liikkeelle lopussa niin jotain potkulautaa yritti viivassa ja kärkikarvaaja pääsi tökkäämään ja hyvä tilanne kuivui käsiin.
Faktana en uskalla huudella, mutta itse luulen että Honka on yksinkertaisesti pudonnut rotaatiosta eikä mahdu enää pelaavaan kokoonpanoon edes loukkaantumisesta huolimatta. Valitettavaa toki Juliuksen kannalta.Onko Honka tippunut Dallasissa pelaavan kokoonpanon ulkopuolelle vai loukkaantunut? Ei ole viime peleissä ollut kokoonpanossa loukkaantumissumasta huolimatta.
Faktana en uskalla huudella, mutta itse luulen että Honka on yksinkertaisesti pudonnut rotaatiosta eikä mahdu enää pelaavaan kokoonpanoon edes loukkaantumisesta huolimatta.
Esa Lindellista on kyllä kasvanut melkoinen kultakimpale Dallasille. Pari edellistä kautta on olleet positiivisia yllätyksiä ja solidia pelaamista isoilla minuuteilla, mutta tällä kaudella Lindell on ottanut vielä ison harppauksen eteenpäin. Väitän, että Lindell on tällä hetkellä NHL:n top-20 puolustaja. En vaan löydä mitään syytä miksi ei olisi, niin jäätävällä tasolla mies pelaa molemmissa päissä. Virheettömästi ja fiksusti.
Mikä ilahduttavinta, Lindell on ottanut fyysisessä pelissä ison harppauksen eteenpäin. Mies käyttää 191cm / 98kg kroppaa hienosti hyväkseen ja voittaa kaksinkamppailut lähes järjestäen. Viime yön pelissä Oilersia vastaan Lindell kolasi Draisaitlin ja Nursen kovalla taklauksella jäänpintaan. Molemmissa tilanteissa olisi voinut jättää ajamattakin, mutta Lindellillä on selvästi tullut halukkuutta tuohon fyysisyyteen koska pärjää niissä niin hyvin. Varsinkin yläkroppa on vahvistunut paljon.
Lindell - Klingberg on kyllä erittäin hyvä ykköspakkipari moneksi vuodeksi eteenpäin.
Viime yönä hyvä rutiinivoitto mcdavidttomasta Oilersista. Oli kyllä aseeton jengi ilman tuota supertalenttia. Draisaitl on silti kyllä hieno pelaaja, jonka ottaisin kiljuen Dallasiin.
EDIT: Jaa näköjään Heika kirjoittanut hyvän artikkelin täsmälleen samasta aiheesta mistä yllä kirjoitin
No challenge too tough, Lindell 'becoming the man' for Stars
Eipä jäänyt ei. Odotin Heiskasen maalin jälkeen että Stars pommittaisi loppuun asti mutta laihaksi jäi tasoituksen hakeminen.Eipä jäänyt kertomista pelistä Sharksiakaan vastaan. Ykkösketju loistaa tehottomuudellaan. Suomalaisittain ilonaihe oli tietysti Miro Heiskasen 7. maali tällä kaudella.