cobol kirjoitti:Jantunenhan kritisoi voimakkaasti tätä pelaajien reaktiota ja mielestäni Jarna oli aivan oikeassa.
Minulta on tämä Jantusen kritiikki mennyt ohi. Voisitko tarkentaa mitä tarkoitat.
cobol kirjoitti:Jantunenhan kritisoi voimakkaasti tätä pelaajien reaktiota ja mielestäni Jarna oli aivan oikeassa.
Vakio kirjoitti:Minulta on tämä Jantusen kritiikki mennyt ohi. Voisitko tarkentaa mitä tarkoitat.
cobol kirjoitti:Tietääkseni kritiikki on ollut myös julkisuudessa. Mutta jos ei ole, niin Jantunen kritoisoi pelaajien asennetta tai pikemminkin sen puuttumista.
Vakio kirjoitti:Anteeksi, että intän, mutta missä tällainen kritiikki on julkaistu? Olen itse kyllä katsellut jonkun Canal+-lähetyksen, jossa Jarna pelin erätauolla kritisoi Jokerien peliä, kuten aihetta olikin. Suoraan pelaajiin kohdistuvaa kritiikkiä en häneltä ole kuullut/nähnyt. Siksi kiinnostaisi tietää, miten hän on asian muotoillut.
PeteX kirjoitti:Naurettavaa. Täysin samaa mantraa jauhoivat pelaajat useammalla suulla kun Wade tuli kehiin. Jortikan aikana ilmapiiri oli kireämpi, nyt kaverit vetävät hymyissä suin jne.
cobol kirjoitti:Tietääkseni kritiikki on ollut myös julkisuudessa. Mutta jos ei ole, niin Jantunen kritoisoi pelaajien asennetta tai pikemminkin sen puuttumista.
No mietippä sitä jos Masa kyllästyy Gööringiin eikä sopivaa korvaajaa enää löydy. Kuka sitten luisteelee maalin suulle...en viitsi edes miettiä....liigajyrä kirjoitti:Kakkosvalmentaja Matti Virmanen vie itseni täysin sanattomaksi. Heitän tähän vain sen mitä jos Jokerit ei kuitenkaan tällä kaudella menesty ja Virmanen on tj ja kakkoskoutsi? Jos sen jälkeen hän on vielä Tj ja ...jotain seuranaan Jokerit niin sanat eivät enää itselläni riitä .
PeteX kirjoitti:Naurettavaa. Täysin samaa mantraa jauhoivat pelaajat useammalla suulla kun Wade tuli kehiin. Jortikan aikana ilmapiiri oli kireämpi, nyt kaverit vetävät hymyissä suin jne.
Pitäisiköhän Sarasvuo vielä tuoda koppiin jauhamaan paskaa pojille. Alkaa jo pikkuisen hävettämään.
Senior kirjoitti:niin voi tietysti vielä aavistuksen kyseenalaistaa, että onko ollut mahdollista vetää, ensimmäisten treenien perusteella, noinkin pitkällemeneviä johtopäätöksiä.
No, vastaus tuli sitten nopeammin kuin arvasinkaan. Onneksi ei käynyt niinkuin pelkäsin...JjZz kirjoitti:No mietippä sitä jos Masa kyllästyy Gööringiin eikä sopivaa korvaajaa enää löydy. Kuka sitten luisteelee maalin suulle...en viitsi edes miettiä....
Panzerfaust kirjoitti:Joten miten niin pitkälle meneviä johtopäätöksiä?
Senior kirjoitti:Tarkoitin cobolin vetämiä "johtopäätöksiä". Koska tunnen kaverin, kirjoitustyylinsä ja rivienvälinsä, sain käsityksen, että hän tulkitsee "laivan kurssin jo kääntyneen" yksien treenien perusteella.
Senior kirjoitti:- maanantaina: aamupäivällä kevyt kävely luontopolulla: kuunnelkaa luonnon hiljaisuutta. Iltapäivällä kevyt jää, sekin virvoitusjuomalasissa
- tiistai: aamupäivällä jää, mailat jätetään koppiin ja ollaan hippaa, se lähentää jengiä. Iltapäivä vapaa, sillä illalla on teatteri
- keskiviikko: aamujää, mailat messiin, mutta kiekot piilossa. Keppijumppaa. Iltapäivä on vapaa, sillä illalla on Vermossa ravit. Jokainen saa kympin verran panosrahaa (omat rahat mukaan). Kukahan on etevin? Ei Currea peittoa kukaan, kait
- torstaina: aamulla mennään jäälle, mailat ja kiekot mukana. Ei lämitä, ettei satu ketään. Illalla pelataan pukuhuoneessa Kimbleä. Hassu peli. Juokkueina pakit vastaan hyökkääjät, sillä uudet veskarit eivät ole vielä tulleet. Masa tuomaroi saadakseen kokemusta siitäkin, sillä kukaties joskus tekee sitäkin hommaa.
- perjantai on perhepäivä. Ollaan lasten kanssa ja muistetaan, ettei jääkiekko ole koko elämä.
- lauantaina käydään hallillla tekemässä mailat sunnuntain peliin. Illalla sauna Currella, lauletaan kimpassa den glider in ja katsotaan hengen kohottamiseksi MM-95 finaali. Paistetaan makkaraa.
- sunnuntaina on sitten se peli.
Aake kirjoitti:Mitä tulee Curreen ja uutuudenviehätykseen, niin tottakai uusi aina tuntuu hyvältä. Se ensimmäinen koettelemus tulee vasta ensimmäisen synkän jakson aikana. Sopii toivoa että se synkkä jakso ei tule heti Curren valmentajataipaleen alkuun, sillä silloin menee Jokereilta kyllä tämä kausi kokonaan ohitse.
Aake kirjoitti:Mitä tulee valmennushistoriaan niin en oikein ole samma mieltä joidenkin kirjoittajien kanssa jotka pitävät Curren Ilves- ja Latviapestejä epäonnistuneina. Mielestäni molemmat valmennusjaksot olivat selvästi onnistuneita kun katsotaan joukkueiden materiaaleja ja tavoitteita. Vai olisiko Ilveksen porukalla pitänyt voittaa Jokerit puolivälierissä? Ilveksellä oli yksi ketju ja sen jälkeen Turusia ja Heleniuksia. Ei millään.
JHag kirjoitti:Siitä olen samaa mieltä, että Curre on ok joukkueen sytyttäjä kriisitilanteessa. Mutta niin on yleensä kuka tahansa ulkopuolinen. Jopa Alpo sai HIFKin pelaamaan hetken verran paremmin aloituskevänään. Mua huolestuttaa aina kiekkojoukkueen kannalta aika alkuhuuman jälkeen. Curren suhteen suurin dilemmahan piilee nimenomaan siinä, että hänen sytyttäjänroolinsa tukena pitäisi ehdottomasti olla luunkova kakkonen, joka huolehtii ikävistä muodollisuuksista. Kuten itse lajista ja peluuttamisesta. Siksi Curre & Virmanen kimpassa on vähintäänkin arveluttava yhdistelmä. Curre & Surenkin olisi kuulostanut paljon paljon paremmalta. Mutta kyllä tämä maa yhden pullonpohjalasisen hassun valmentajasedän aina kestää! Liigamme kiekkovalmentajien kokonaistaso ei päätä huimaa kuitenkaan. Eli sama tylsä virsi, jota veisaan liigankin suhteen: minkään joukkueen ei tarvitse voittaa Detroitia, Chicagoa tai Canucksia. Saipat ja Pelikaanit riittävät. Jokerien materiaalilla pitäisi olla neljän joukossa runkosarjassa ja jos Curre&Virmnen joukkueen sinne vie, kunniaa heille.
peluri kirjoitti:Melko voimakkaita ja "perusteltuja" kannanottoja Currea vastaan. Saattavat olla oikeita, tai sitten ei! Me jotka käytiin katsomassa paikanpäällä surkeaa alkukauden rämpimistä voimme kuitenkin väittää ettei peli voi mennä huonompaan suuntaan! Jotain oli pakko tehdä, uutta kokematonta valmentajaa ei voitu valita ja parempia ei ollut vapaana
bozik kirjoitti:Pakko vastata ja nyt. Onko mies vienyt minun ajatukseni ajalta ennen kauden alkua ;) Tuo oli vitsi, mutta se taas ei ole, että ajattelin täysin samalla tavalla kanssasi. Tämä siis ennen kauden alkua.
Sitten alkoi kausi ja jouduin tarkentamaan käsityksiäni. Kyllä se perkele niin vain on, että suomalainen joukkue tarvitsee käskijän. Siellä ei auta Variksen Peten tai muidenkaan mukavat treenit, mua hävettää sanoa, että eivät nuo "lapset" mitään itse tee. Kyllä me tarvitaan joku isompi auktoriteetti sanomaan jätkille mitä tehdä.
Tässä menin itse ennen kautta metsään ja rehellisesti sanoen mua edelleen vituttaa. Turpaan pitäisi vetää jokaista Jokerien pelaajaa, Peteä kun ei kipparina saa lyödä, niin sille voisi huutaa läl-läl-lää ja antaa banaanin! Saatana, katsoisivat peiliin !
Eipä Virmasesta ainakaan vielä ole mitään kauhutarinoita korviini kantautunut. Koska Masa on kuitenkin Jokeri, niin tottahan me nyt annamme sitten Currelle ja Masallekin aikaa näyttää kykynsä. Teoreettisesti asiaa katsoen Masahan on todella pätevä kakkoseksi.aragulin kirjoitti:Vaan asiallisesti ottaen uskon Virmasen olevan tarpeeksi perillä apuvalmentajan tehtävistä ollakseen myös sillä saralla avuksi Jokereille. Vaan aika näyttää sen kaiken, ja sitten olemme viisaampia.