bozik kirjoitti:Teoreettisesti asiaa katsoen Masahan on todella pätevä kakkoseksi.
Mitä tarkoitat?
bozik kirjoitti:Teoreettisesti asiaa katsoen Masahan on todella pätevä kakkoseksi.
Senior kirjoitti:Mitä tarkoitat?
Panzerfaust kirjoitti:Harkimo voisi keskittyä nyt ensi kauteen ja huippukoutsin etsimisen lisäksi pitämään Santala ja Norton Jokereissa vielä 2006-2007.
Deiw kirjoitti:Norton on tyhmien jäähyjen ottaja. Huomenna taas nähdään kun Norton hyppii kaukalos ja ottaa jäähyjä. Neitilauma!!
Deiw kirjoitti:Norton on tyhmien jäähyjen ottaja. Huomenna taas nähdään kun Norton hyppii kaukalos ja ottaa jäähyjä. Neitilauma!!
Siren kirjoitti:Käsi ylös kuka uskoi oikeasti, että alkukauden katastrofitroikan "työn hedelmät" olisi pyyhitty viikossa pois ja HIFK kaadettu ilman Maraa, Nortonia ja Tommia?
salama#8 kirjoitti:Olisi ehkä ollut viisainta jättää Immonen Curren kaveriksi Virmasen nykyiselle paikalle.
repe_joke kirjoitti:Paitsi, että Wade sanoi canalin lähetyksessä suoraan, että halunnut jäädä kakkoseksi.
Aikailla sanatarkka kommentti oli: "kun päätös tuli, niin minulle oli aivan selvää, että en jää valmennustiimiin."
Muuten ihan hyvä idea.
salama#8 kirjoitti:No sitten. En ole aikaisemmin kuullut tätä Immosen kommenttia. Tuntuihan tuo Immonen jo ennen potkuja olevan täysin lyttyyn lyöty mies kun sen haastatteluja katsoi. Välillä tuntui että se pillahtaa itkuun minähetkenä hyväsä.
conti kirjoitti:So what? Mitä pahaa siinä on? Eikö se kerro ainakin sen että Wade oli sitoutunut duuniinsa täydellä sydämellä? Kasisalamahan tuntuu olevan varsinain kovis. Hah! Mieti vähän.
Tomppa#74 kirjoitti:En mä kyllä allekirjoita niitä Waden pelin jälkeisissä haastatteluissa antamia kommentteja ihan surutta. Jo kauan ennen lähtöpasseja mies oli tappio-otteluiden jälkeen ihan liian pehmeä ja jotenkin tosiaan jo ennen aikojaan antautunut. Tuskin hyvä signaali joukkueelle, joka on muutenkin sekaisin.
Kommentit kuten: "En ainakaan ehtinyt saada fuduja niin, että oltaisiin ilman yhtään voittoa" yms. eivät mielestäni menneet edes kategoriaan huono/hyvä vitsi.
flintstone kirjoitti:Pakko todeta että aika hyvin onnistuttu valmennukselta että saatiin koko joukkueelle paikallistaistoon noin veltto asenne, munatonta pelailua ilman tunteen häivääkään. Ainut tunne taitaa olla vain meidän katsomossa olevien armoton vitutus. Heja Curre!!
flintstone kirjoitti:Waden aikana meillä oli sentään paikallispeleissä yritystä ja niissä taisteltiin voitosta (ja voitettiinkin 2 peliä) nyt Curre ei saanut meidän porukkaan mitään ryhtiä ja asennetta. Pakko todeta että aika hyvin onnistuttu valmennukselta että saatiin koko joukkueelle paikallistaistoon noin veltto asenne, munatonta pelailua ilman tunteen häivääkään. Ainut tunne taitaa olla vain meidän katsomossa olevien armoton vitutus.
Heja Curre!!
Kyynikko kirjoitti:Rauha nyt sinne teidän leiriinne Flintis!! Eilinen oli Curren eka matsi coutsina. Mun mielestä ei ole oikein vaatia että Curre olisi joku poppamies joka avaa henkiset lukot joukkueesta kertaheitolla. Sellaisia kavereita löytyy vain ämerikkalaisista filmeistä!
Uskon että joulutaukoon mennessä ilmeet kirkastuvat kummasti teillä!!
En olisi ikinä uskonut kirjoittavani Jokerit-leiriin toivotuksia paremmasta, mutta näköjään kaikkea sitä elämänsä aikana tulee tehtyä. Pää pystyyn siellä!
cobol kirjoitti:Eiköhän asenne todellisuudessa periytynyt Immonen-Lukkarilan jäljiltä ja erityisesti viimeisistä peleistä, kuten 8-4 tappiosta Kalpalle. Ihan samaan ei asenteellisesti tosin nyt päästy eli siinä suhteessa oli parannusta. Suuri ongelma on se, että Immonen-Lukkarila onnistui hävittämään joukkueen pelitavan ja sitä kautta itseluottamuksen. Molempien palauttamiseen menee aikaa enemmän kuin muutama ottelu.
flintstone kirjoitti:Tänään otetaan turpiin Kerholta ja nämä Waden selkäänpuukottajat varmaan kertoo taas kuinka tuokin tappio oli Waden syytä...
cobol kirjoitti:Itse en tainnut Wadea selkään puukottaa. Samaan en syyllisty Currenkaan kohdalla. Tuska on täälläkin valtaisa, mutta sen verran tässä on vielä aivotoimintaa jäljellä, että en syytä Currea Jokereiden ongelmista yhden pelatun pelin perusteella.
flintstone kirjoitti:Minä en odota että Curre olisi saanut meidän pelilliset ongelmat ratkaistua viikossa mutta minä odotan että Curre saisi edes puhallettua asennetta joukkueeseen.