bozik
Jep bozik, asiaa toki ajatuksesi, ja samankaltaista ajatusten "kehittymistä" myönnän hieman itsellänikin olevan. Mutta pääpointti oli silti Herra Virmanen, jota ei kait voine ihan vitsiksi lukea, kuten olen uskaliaimpien analyytikoiden kuullut väittämän.
Henkilökemia ja Joukkuekemia ovat niin ihmeellisiä asioita, ettei moisten syntymiseen/synnyttämiseen ole mitään järjellisiä selityksiä.
Se on totta että vähintään tuhat jääkiekkoa seurannutta ihmistä on kauden aikana sanonut, että itsekkin luotsaisi Jokereita menestyksekkäämmin kuin on tapahtunut. Tokkopa se asia ihan kaikkien kohdalla niin olisi ollut =). Vaan asiallisesti ottaen uskon Virmasen olevan tarpeeksi perillä apuvalmentajan tehtävistä ollakseen myös sillä saralla avuksi Jokereille. Vaan aika näyttää sen kaiken, ja sitten olemme viisaampia.
bozik kirjoitti:Pakko vastata ja nyt. Onko mies vienyt minun ajatukseni ajalta ennen kauden alkua ;) Tuo oli vitsi, mutta se taas ei ole, että ajattelin täysin samalla tavalla kanssasi. Tämä siis ennen kauden alkua.
Sitten alkoi kausi ja jouduin tarkentamaan käsityksiäni. Kyllä se perkele niin vain on, että suomalainen joukkue tarvitsee käskijän. Siellä ei auta Variksen Peten tai muidenkaan mukavat treenit, mua hävettää sanoa, että eivät nuo "lapset" mitään itse tee. Kyllä me tarvitaan joku isompi auktoriteetti sanomaan jätkille mitä tehdä.
Tässä menin itse ennen kautta metsään ja rehellisesti sanoen mua edelleen vituttaa. Turpaan pitäisi vetää jokaista Jokerien pelaajaa, Peteä kun ei kipparina saa lyödä, niin sille voisi huutaa läl-läl-lää ja antaa banaanin! Saatana, katsoisivat peiliin !
Jep bozik, asiaa toki ajatuksesi, ja samankaltaista ajatusten "kehittymistä" myönnän hieman itsellänikin olevan. Mutta pääpointti oli silti Herra Virmanen, jota ei kait voine ihan vitsiksi lukea, kuten olen uskaliaimpien analyytikoiden kuullut väittämän.
Henkilökemia ja Joukkuekemia ovat niin ihmeellisiä asioita, ettei moisten syntymiseen/synnyttämiseen ole mitään järjellisiä selityksiä.
Se on totta että vähintään tuhat jääkiekkoa seurannutta ihmistä on kauden aikana sanonut, että itsekkin luotsaisi Jokereita menestyksekkäämmin kuin on tapahtunut. Tokkopa se asia ihan kaikkien kohdalla niin olisi ollut =). Vaan asiallisesti ottaen uskon Virmasen olevan tarpeeksi perillä apuvalmentajan tehtävistä ollakseen myös sillä saralla avuksi Jokereille. Vaan aika näyttää sen kaiken, ja sitten olemme viisaampia.