Corona effect – Venäjän narri(ksiko)?

  • 271 614
  • 1 541

Mennäänkö väliaikaisesti Venäjälle?

  • Ei mennä

    Ääniä: 299 82,1%
  • Mennään, jos se on ainoa vaihtoehto pelaamiselle

    Ääniä: 65 17,9%

  • Äänestäjiä
    364
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Ihmettelen edelleen, miksi tähtäimessäsi on Ville, eikä itse asia.

Eiköhän itse asiasta ole väännetty ja kaikki taitaa olla siitä samaa mieltä. Vai menikö jonkun mielestä tämä homma niinkuin piti? (kysymys ei koskea Villeä)

Tämä on käsittääkseni keskustelupalsta ja otin osaa keskusteluun, kommentoimalla Villen viestiä, joka oli asiaton. Mikä tarve sulla on puolustella tällaista asiattomuutta?
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Eiköhän itse asiasta ole väännetty ja kaikki taitaa olla siitä samaa mieltä. Vai menikö jonkun mielestä tämä homma niinkuin piti? (kysymys ei koskea Villeä)

Ei mennyt.

Tämä on käsittääkseni keskustelupalsta ja otin osaa keskusteluun, kommentoimalla Villen viestiä, joka oli asiaton. Mikä tarve sulla on puolustella tällaista asiattomuutta?

Kommentoin syyni yllä ja jo sitä ennen.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kaveri kertoo ottavansa skumpat esiin sen seurauksena, että Jokerien pelaajia on mahdollisesti sairastunut. Ihan ok?

Eihän sano, vaan sen seurauksena että KHL:ää ei pelata Suomessa. Miksi vääristelet?

Tähän vielä lainauksena alkuperäinen viesti:

Eli ei KHL-pelejä Suomen maaperällä ihan hetkeen? Nyt se skumppa esiin!
 

thnninen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon jääkiekkojoukkue, millä nimellä milloinkin
Eihän sano, vaan sen seurauksena että KHL:ää ei pelata Suomessa. Miksi vääristelet?

Koska täytyy rakentaa olkiukko mihin vihan voi suunnata, jotta saa käännettyä huomion pois itse asiasta.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Eihän sano, vaan sen seurauksena että KHL:ää ei pelata Suomessa. Miksi vääristelet?

Tähän vielä lainauksena alkuperäinen viesti:

Kuten sanoin, asia on vakava, eikä sillä tulisi mielestäni ilakoida. Jos Jokerivihanne aiheuttaa tällaista moraalista sokeutta, niin suosittelen hoitoa.

Kukaan ei ole väittänyt, että KHL olisi hoitanut asian asiallisesti, mitä se ei tehnyt. Pitäisikö silti antaa "hiljainen hyväksyntä" em. ilakoinnille?
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kuten sanoin, asia on vakava, eikä sillä tulisi mielestäni ilakoida. Jos Jokerivihanne aiheuttaa tällaista moraalista sokeutta, niin suosittelen hoitoa.

Kukaan ei ole väittänyt, että KHL olisi hoitanut asian asiallisesti, mitä se ei tehnyt. Pitäisikö silti antaa "hiljainen hyväksyntä" em. ilakoinnille?

Asian vakavuudesta lienee moniakin eri mielipiteitä - itse veikkaan koronan olevan nuorehkolle jääkiekkoilijalle jotakuinkin yhtä vaarallinen kuin influenssa - mutta on asiasta mitä mieltä hyvänsä, fakta on silti se, että -Ville- ei ilakoinut väittämälläsi asialla. Jokereissa ei myöskään ole yhtään todettua koronavirustartuntaa, joten on aika erikoista vetää tuohon yhtäläisyydet.
 

-Ville-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadin Jokerit 1967-2014 & 2023> | Leijonat | Nato
Mä oon kattonut näitä sun avautumisia sormien välistä aika pitkään, mutta nyt menee kyllä alta kaiken arvostelun. Ilakoit sillä, että joku suomalainen jääkiekkoilija on saattanut saada potentiaalisesti jopa tappavan tartuntataudin ja joutuu pahimmillaan olemaan perheestään ja lähimmäisistään erossa parikin viikkoa. Nyt vittu oikeesti herätys.

En ole ottanut virukseen mitään kantaa, enkä mahdollisesti sairastuneisiin henkilöihin. Ainoastaan siihen, ettei sarjaa jossa jaetaan Venäjän jääkiekkomestaruus pelata hetkeen Suomessa. Sille aiheelle minä kohotan maljan heti kun pääsen kotiin tuossa reilun parin tunnin kuluttua. Että jätäppä sanojeni vääristely tähän.
 

McMulligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mä oon kattonut näitä sun avautumisia sormien välistä aika pitkään, mutta nyt menee kyllä alta kaiken arvostelun. Ilakoit sillä, että joku suomalainen jääkiekkoilija on saattanut saada potentiaalisesti jopa tappavan tartuntataudin ja joutuu pahimmillaan olemaan perheestään ja lähimmäisistään erossa parikin viikkoa. Nyt vittu oikeesti herätys.

Ilakointiin en ota kantaa ja tuskin kukaan Jokereitten pelaajille pahaa toivoo. Mutta tässä tapuksessa voi myös osuvasti sanoa, että sitä saa, mitä tilaa. Sokea uunokin näki etukäteen, että venäläinen koronakupla tulee korjaamaan satoaan myös Jokereita myöten. Kukaan ei voi oikeasti olla kovin yllättynyt tästä tilanteesta. Jos on Suomessa vaikea kontrolloida koronatartuntoja, niinkuin on jo Liigasta ja junnuista nähnyt, niin luotto venäläiseen koronakuplaan on jossain kaukana nollan huonommalla puolella.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Voi, voi. Koheloa tulee näkymään koko talvi telkusta. Suomalaisia sarjoja ei välttämättä, otetaanko skumpat sille?

Kyllä on mennyt katkeraksi kirjoitteluksi itse kullakini, ei voi muuta sanoa.

Toisaalta jos KHL-kupla vuotaa jatkossakin jo nähdyn laidesti, niin Jokereita ei paljon sieltä telkusta tule näkymään, ellei sitten koko joukkue muuta Venäjälle asustelemaan, missä voi koronasta huolimatta pelata. Tietysti joku voi sitä skumppaa litkiä, kun Helsingin Jokerit muuttuu lopullisesti Pietarin Jokereiksi.

Katkeruutta sarjaa kohtaa minulla ei ole, mutta syvä pettymys siitäkin huolimatta viranomaisia sekä KHL:ää kohtaan, että annettiin erikoislupia. Koko KHL-kupla on aivan vitsi, eikä alunperinkään tänne olisi pitänyt roudata ensimmäistäkään venäläistä joukkuetta pelaamaan. Toivottavasti nämä erikoisjärjestelyt evätään kokonaan.

Ei tarvinnut olla edes hääppöinen ennustaja, että tiesi tämän tapahtuvan. Nyt se kävi sitten heti ensimmäisessä kotipelissä.

Edit. Lisätään vielä, että sama mielipide minulla on myös CHL-kautta kohtaan, että sitä ei missään nimessä pitäisi pelata. Todellakin toivon, että Lukko omasta paikastaan luopuisi, vaikka niitä on tässä vuosia vaihteeksi odottanut. Ei ole sellainen hetki, että ulkomaalaisia joukkueita pitää tänne raahata taikka joukkueena käydä pelaamassa ulkomailla.
 
Viimeksi muokattu:

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olihan tämä odotettavissa ennemmin tai myöhemmin. Nyt se tuli ennemmin ja toivottavasti tämä toimii herätyksenä. EI TUOLLA NYT VAAN KANNATA PELATA.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
toivottu pahaa Jokereiden pelaajille ja organisaatiolle.
Pelaajille ei, organisaatiolle kyllä. Konkurssi olisi ehdottomasti toiseksi parasta, mitä Jokereiden firmalle voisi tapahtua. Paras olisi tietysti lähteä menemään KHL:stä ilman konkurssia.
 

CreaseMonkey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Aika monesti on tällä palstalla itseasiassa toivottu pahaa Jokereiden pelaajille ja organisaatiolle.

Ensimmäistä en usko, en ainakaan Jokerimielisten toimesta, olipa symppauksen kohteena sitten Liiga- tai KHL-Jokerit.

Muiden joukkueiden kannattajat varmasti ovat ajoittain tällaisiakin toiveita esittänyt, mutta se kertoo paljon toiveen esittäjästä.

Edit.

Paras olisi tietysti lähteä menemään KHL:stä ilman konkurssia.

Onko silläkään nyt niin väliä mikä se jengiä pyörittävän firman Y-tunnus on?
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Red Wings, #65
Konkurssi olisi ehdottomasti toiseksi parasta, mitä Jokereiden firmalle voisi tapahtua. Paras olisi tietysti lähteä menemään KHL:stä ilman konkurssia.

Tämä on sinun mielipide, jokaisella on oikeus omaansa. Ei kannata kuitenkaan väittää sitä faktana.

Veikkaisin, että esimerkiksi Jokereiden pelaajilla sekä asioista päättävällä elimellä (johon et onneksi kuulu), on tästä aika eriävä mielipide.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Aika monesti on tällä palstalla itseasiassa toivottu pahaa Jokereiden pelaajille ja organisaatiolle. Mm. Konkurssia jne. Ja samojen ihmisten toimesta, kun täällä nyt ihannoi sitä, kun KHL:ää ei hetkeen pelata Suomessa.

Minä olen helvetin iloinen, että tautinen KHL ei hetkeen ole Suomessa. Vain jossain x-tyyppisessä maailmassa tämä tarkoittaa pahan toivomista Jokerien pelaajille.

Me normaalit puolestaan näemme, että tautisen KHL:n pysyminen pois hetken aikaa Suomesta on hyväksi Jokereille kuten muillekin. Eiköhän me kaikki olla tästä samaa mieltä, vaikka osa mielipiteensä salaakin ja on puolustusmoodissa.
 

blue line

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Toisaalta jos KHL-kupla vuotaa jatkossakin jo nähdyn laidesti, niin Jokereita ei paljon sieltä telkusta tule näkymään, ellei sitten koko joukkue muuta Venäjälle asustelemaan, missä voi koronasta huolimatta pelata. Tietysti joku voi sitä skumppaa litkiä, kun Helsingin Jokerit muuttuu lopullisesti Pietarin Jokereiksi.

Sullehan Jokerit on varmaan jo ennen tätä tapausta ollut Pietarin Jokerit, kuten monelle muulle katkeroituneelle kirjoittajalle, joten whats the difference? Eiköhän ne kuitenkin Tallinnaan muuta väliaikaisesti, ei lopullisesti. Muuttaako Lukko mahdollisesti minne, vai onko lappu luukulla? Skumpat sille? Mites ensi kaudella, onko paukkuja jatkaa toimintaa, missä muodossa ja millä pelaajilla, skumpat sille?

Katkeruutta sarjaa kohtaa minulla ei ole, mutta syvä pettymys siitäkin huolimatta viranomaisia sekä KHL:ää kohtaan, että annettiin erikoislupia. Koko KHL-kupla on aivan vitsi, eikä alunperinkään tänne olisi pitänyt roudata ensimmäistäkään venäläistä joukkuetta pelaamaan. Toivottavasti nämä erikoisjärjestelyt evätään kokonaan.

Potilaat jäivät kuitenkin kiinni, mutta eivät jääneet Suomessa. Vissiin kuitenkin jokin toimii ulkomaillakin.
 
Tämä on sinun mielipide, jokaisella on oikeus omaansa. Ei kannata kuitenkaan väittää sitä faktana.

Veikkaisin, että esimerkiksi Jokereiden pelaajilla sekä asioista päättävällä elimellä (johon et onneksi kuulu), on tästä aika eriävä mielipide.

PK:lta hyvä kommentti! Mietin itsekin juuri, että moniko oikeasti toivoo KHL:ää pois Suomesta tai Jokereita pois KHL:stä, kun toi adressikin jäi vaisuksi.

Käytännön tasolla Jokereiden pelaamisella Liigassa tai KHL:ssä ei ole mitään väliä. Fanillekin suurin ero on siinä keitä vastaan Jokerit pelaa. Ei muuta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös