Voi, voi. Koheloa tulee näkymään koko talvi telkusta. Suomalaisia sarjoja ei välttämättä, otetaanko skumpat sille?
Kyllä on mennyt katkeraksi kirjoitteluksi itse kullakini, ei voi muuta sanoa.
Toisaalta jos KHL-kupla vuotaa jatkossakin jo nähdyn laidesti, niin Jokereita ei paljon sieltä telkusta tule näkymään, ellei sitten koko joukkue muuta Venäjälle asustelemaan, missä voi koronasta huolimatta pelata. Tietysti joku voi sitä skumppaa litkiä, kun Helsingin Jokerit muuttuu lopullisesti Pietarin Jokereiksi.
Katkeruutta sarjaa kohtaa minulla ei ole, mutta syvä pettymys siitäkin huolimatta viranomaisia sekä KHL:ää kohtaan, että annettiin erikoislupia. Koko KHL-kupla on aivan vitsi, eikä alunperinkään tänne olisi pitänyt roudata ensimmäistäkään venäläistä joukkuetta pelaamaan. Toivottavasti nämä erikoisjärjestelyt evätään kokonaan.
Ei tarvinnut olla edes hääppöinen ennustaja, että tiesi tämän tapahtuvan. Nyt se kävi sitten heti ensimmäisessä kotipelissä.
Edit. Lisätään vielä, että sama mielipide minulla on myös CHL-kautta kohtaan, että sitä ei missään nimessä pitäisi pelata. Todellakin toivon, että Lukko omasta paikastaan luopuisi, vaikka niitä on tässä vuosia vaihteeksi odottanut. Ei ole sellainen hetki, että ulkomaalaisia joukkueita pitää tänne raahata taikka joukkueena käydä pelaamassa ulkomailla.