Corey Elkins HIFK:hon

  • 538 146
  • 1 375

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Kyllä Elkins ja Aaltonen ainakin aikaisemmin kaudella pelasivat hyvin samassa ketjussa. Ja Partanenkin sai siinä muutamia onnistumisia rinnalla. Elkins on vaan varmaan vielä keskenkuntoinen, niin joudutaan Aaltoselle etsimään parempaa kaveria.
Ovat silti aivan erityyppisiä pelaajia, Kari on "pimentäjä" ja Stadi-Matti on "ratkaisija".
Menevät hukkaan samassa ketjussa.
Jengin edun kannalta on parempi, että vetävät eri ketjuissa.
 

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
Sihvonen - Caloun; Lajunen - Kuusisto; jne. Kyllä ne pimentäjät ja ratkaisijat on ennenkin saatu hyvään yhteistyöhön toisiaan täydentäen. Mutta ei tietenkään kannata hakata loputtomasti päätä seinään, jos jollain tutkapariksi kaavaillulla duolla ei homma ala pelittämään. Onneksi HIFK:lla löytyy vaihtoehtoja, varsinkin kun kauden ketjurumban aikana melkein kaikki on pelanneet kaikkien kanssa.
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
@WPK kyllä, kyllä. Esimerkiksi Lehtisen Jere veti kovilla pisteillä aikanaan, vaikka oli Selke-voittaja. Ei se sulje ketjun toimivuutta automaattisesti, jos eri tyylin äijät samassa ketjussa vetää, joskus, kuten Soosin ja Pubin ketjussa, ne täydentävät toisiaan.
Tarkoitin, juuri kuten sinä sanoitkin, etteivät nämä herrat tämän hetken IFK:ssa ole paras combo matsien voittamisen kannalta. Liekö Ikonen ollut suurin riippakivi, mutta Juhis piristyi eilen silmin nähden kun siirtyi Lennun ja Malisen ketjuun
 

Joona D

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Boston Bruins
Tuo oli meitsille ihan signature Elkinsiä tällaisissa tilanteissa, pienessä tilassa taiturin tilanluontia ja ajoa maalille. Todella nätti syöttö, kyllä Elkins tulee taas.
 

444

Jäsen
Mulla on niin käsittämätön man crush tähän jätkään. Eikä välttämättä edes kovin heterolla tavalla.
Eilen paska, tänään jumala. Toki ainoastaan koska:
A) aloitukset
B) esityö Tuomiston maaliin
 

Rutale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers.
Selkeesti puolikuntoisena tänään 0+3. Pää kestää paineet vaikka pelaamattomuus näkyy. Uskomaton pelaaja!
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Mieletön Äijä! Pelaaja joka johtaa teoilla. Kovimpia liidereitä IFK:ssa koskaan.
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Jos nyt saadaan jatkoa Karille, niin ensi kaudeksi C rintaan. Vaikka Luttinen/Petrell sattuisivatkin jatkamaan täällä.
 

KooJii_#1

Jäsen
Suosikkijoukkue
★ HIFK ★ Detroit Red Wings ★ Dallas Stars ★
Ihana jätkä! Tulis jo se tiedote jatkosta ni oisin enemmän ku tyytyväinen!
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Vittu, jos Karavaanari sössii tämän äijän johonkin toiseen Liiga jengiin niin silloin se on meikäläiselle viimeinen pisara! IFKn pitää nokittaa jokainen mottipäinen tarjous Liigan sisältä maksoi mitä maksoi!
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Vittu, jos Karavaanari sössii tämän äijän johonkin toiseen Liiga jengiin niin silloin se on meikäläiselle viimeinen pisara! IFKn pitää nokittaa jokainen mottipäinen tarjous Liigan sisältä maksoi mitä maksoi!

No ei vittu sössi. Kyllä ELK on meidän mies täällä. Toivottavasti jatko on tehty ja soppari julkistetaan pian. Vitunmoinen pettymys muuten...
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Ihana jätkä! Tulis jo se tiedote jatkosta ni oisin enemmän ku tyytyväinen!
Kun kyseessä THE EL KING, niin The Tiedote tulee luonnollisestikin hieman hitaalla eli välittömästi kahden viikon kuluttua ;-)
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Liitän joka ilta pätkän iltarukoukseeni, että Kari jäisi meille. Laadukas pelaaja niin monella tavalla.
Mä en lue rukouksia, mutta mä oon kertonu Nybbelle telepaattisesti, et Kari on tosi hyvä pelaaja. Ja sille kantsis tehä soppari. Siis jos Nybbe ei oo vaikka sitä ite hogannu ;)
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ai että mä toivon Elkinsille jatkoa, 4 peliä 0+4 ja aloitusprosentti 73.2.

Erittäin esimerkillistä pelaamista Elkinsiltä ja toivotaan että saisi seuraavissa matseissa yhä enemmän tukea muilta kärkistatuksen pelaajilta. Jos HIFK ei tee miehelle jatkosopimusta, joku muu liigaseura tekee ihan varmasti.
 

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
Erittäin esimerkillistä pelaamista Elkinsiltä ja toivotaan että saisi seuraavissa matseissa yhä enemmän tukea muilta kärkistatuksen pelaajilta. Jos HIFK ei tee miehelle jatkosopimusta, joku muu liigaseura tekee ihan varmasti.

Jos Kari ei IFK:ssa jatka, olen satavarma että suunta on ulkomailla. Sveitsiä tai Ruotsia veikkaisin. Taso riittää helposti.

Jos Kari jostain syystä ryssitään toiseen liigaseuraan, lupaan ostaa meille molemmilla jalluflindat. Saatana. Huikea mies!
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos Kari ei IFK:ssa jatka, olen satavarma että suunta on ulkomailla. Sveitsiä tai Ruotsia veikkaisin. Taso riittää helposti.

Jos Kari jostain syystä ryssitään toiseen liigaseuraan, lupaan ostaa meille molemmilla jalluflindat. Saatana. Huikea mies!

Siis sulle ja mulle jalluflindat, niinhän? Toivon että et joudu noita hankkimaan ja tosiaan, jos jatkosopimus on mahdollinen niin ei kahta sanaa asiasta. Voisiko Elkins saada NHL-sopimuksen, vaikka Las Vegasiin?
 

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
Siis sulle ja mulle jalluflindat, niinhän? Toivon että et joudu noita hankkimaan ja tosiaan, jos jatkosopimus on mahdollinen niin ei kahta sanaa asiasta. Voisiko Elkins saada NHL-sopimuksen, vaikka Las Vegasiin?

Kyllä, sulle ja mulle :) Otapa talteen. Juodaan sitten suruumme jos niikseen tulee.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös