Meillä on erilaiset arvot. Luulen, että tämä selittää näkemyserot. Minusta vasemmistoa on syytä arvostella aina kun se toimii epärationaalisesti. Ja näitä toimia riittää. Myös oikeistoa on syytä arvioida samoin kriteerein. Pyrin asiallisesti dokumentoimaan (tilasto, ennuste, tutkija jne) näkemykseni. En koe tätä vastakkainasettelun lisäämisenä vaan ihan puhtaasti vasemmistonäkemysten ja -toimien tai vastaavien oikeistotoimien kritiikkinä.
Luulen, että osa kokee näkemykseni vittuiluna vasemmalle. Näin ei ole, sillä pidän vasemmistoa tärkeänä laajemmassa mielessä. Juuri siksi olen huolissani suomalaisen vasemmiston tilasta. Kuten myös amerikkalaisen ja eurooppalaisen. Suomessa tilanne on mielestäni pahin kaikista johtuen mm. Venäjän tuomasta uhasta ja siihen vastaamattomuudesta.
Tämä ketju ei kuitenkaan ole laajemman analyysin paikka.
En mielenosoittamisesta tiedä, mutta eilen telegrammissa sopivat tänään menevänsä saunomaan muistaakseni klo 15.00 ja kokous on telegrammissa joka ilta klo 20.00.Onko siellä vielä tänään luvassa jotain mielenosoittamista?
Nyt Convoy Finland kiihtyvällä valonnopeudella kohti Savonlinnaa ennen kuin hinta pompsahtaa. Käykää Anon luona siinä samalla.Ehkäpä mielenosoittajat ovat tyytyväisiä vaatimusten osittaisesta toteutumisesta. Savonlinnassa on bensiinin hinta laskenut noin kymmenen senttiä viikonlopun jälkeen, enkä näe tälle mitään muuta syytä kuin jämäkät vaatimukset mielenosoittajilta.
Täällä Hämeessä hinta laskee aina kun on tankannut itse täyden tankin. Eikä se oo kuin 70 litraa!Ehkäpä mielenosoittajat ovat tyytyväisiä vaatimusten osittaisesta toteutumisesta. Savonlinnassa on bensiinin hinta laskenut noin kymmenen senttiä viikonlopun jälkeen, enkä näe tälle mitään muuta syytä kuin jämäkät vaatimukset mielenosoittajilta.
Mikähän Convoyn ryhmistä siellä mahtaa edustaa?Siellä on vahva edustus nyt eduskuntatalolla: Pantse Huuhtanen, Kavonius ja pari kristallipuolueen hörhöä.
Mikähän Convoyn ryhmistä siellä mahtaa edustaa?
-Convoy 1.0
- Convoy 2.0
- vai tämä Idän ihmeiden uusi ryhmä (jolla ei vielä ole nimeä)
Taisipa vielä Convoy 3.0 olla tulilla.
Nyt näiden jotain alaosaston alaosaston alaosastoa (organisaatiokaavio muuten pirun haastava) kiinnostaisi suunnata sairaalaan.
Tätä on taidettu winkata poliisille enemmänkin. Onneksi.
Ehdottaisin rynnäkköä poliisiasemalle, ei olisi pitkä matka putkaan.
Ei perhana, vieläkö ne siellä seilaa?
Menisivät töihin.
Ei perhana, vieläkö ne siellä seilaa?
Menisivät töihin.
Ei kuulu elämäntapaluusereiden kikkakirjaan. Paljon helpompi maata lattialla ja miettiä, ”mikä vittu tätä yhteiskuntaa vaivaa”, samalla kun nostaa Kelan ja sossun sun muiden tukia.Tai hankkisivat opiskelupaikan.
Yhden uuden ryhmän nimi on Freedom Convoy Finland ja heillä kokous menossa.
Sekavaa on.