Tiiättekö sellaisen ihmistyypin, joka vaikuttaa alkuun päällisin puolin ihan fiksulta, ihan vain vähän oudolta (no kukapa ei olisi) ja kovin miellyttävältä ihmiseltä, kunnes yhtäkkiä flippaa ihan täysin ja imee anoturtiaisenkokoisen trollin suoraan hanuriinsa? No niin minäkin. Tällainen löytyy yhdestä kaveripiiristä, jossa moni muukin on vähän outoja, myös minä. Olin järkkäämässä tuossa loppusyksystä sellaista kokoontumista, jossa tarjosin oman kämppäni tälle 15-päiselle ihmislaumalle viikonlopuksi käyttöön, kunhan vain käytännön asiat, kuten aikataulut ja ruoat sovitaan etukäteen. Kaikki meni tosi hyvin ja saatiin jengiä aktivoitua ihan hyvin, kunnes paikalle tuli tämä ihmistyyppi. Siis keskusteluun. ”Hei mä en sit syö sitä tätä ja tota, ja mun salaattiin ei saa laittaa mitään jäävuorisalaattia tai muuta paskaa, mut kaikki versot ja muut käy. Ja sit pitää olla gluteenitonta, maidotonta, soijatonta, munatonta ja mautonta kaikin puolin. Mä voin ite tuoda punajuuria ja ituja.” Niin että mitä että? Ja siis oli ihan tosissaan. Ja sitten jatkui jonkin päivän päästä, että ”mä sit tuun ihan eri aikaan ku muut ja lähen aina välillä jonnekin muualle, mutta muistakaa, että mun ruoka pitää olla edellä mainittua.” Veli 444, läpeensä pasifisti ja lunki tyyppi, veti idut ja herneenversot pitkin hengitystiehyitä ja perui koko paskan lopulta. Okei, olin myös miesflunssassa, ehkä koronassa, en tiedä, mikä edesauttoi päätöstä. Ja liittyy ketjun aiheeseen? No tämä sama tyyppi alkoi spämmätä facessa ensin perus antivaxx-paskaa lähes päivittäin. Kyl te tiiätte, just sitä samaa paskaa, jossa lähdekritiikki on 0 ja pohjamudan alta on saatu tongittua jotain vielä haisevampaa paskaa mausteeksi. Olin jo blokannut ko. sankarin päivitykset, mutta en vielä potkinut pihalle. Sitten tuli kutsu tähän vitun nissenassepolkkakonvoihin ja mä vaan tiiättekö luovutin. Tajusin, että tuota tyyppiä ei voi parantaa. Asenne sama kuin sillä Ellalla. Helvetti, korkeasti koulutettu tyyppi, jätti aivan kaiken ja jäi lattialle makaamaan ja miettimään, että mikä vittu tätä ihmiskuntaa vaivaa. En kans tiiä. Voisin sanoa, että sinä ja sinunlaisesi vaivaavat, mutta en jaksa. Kuluu äänijänteet ja puhelimen näyttö liikaa. Tollaset vitun kusiluikut saa mut rehellisesti voimaan pahoin. Ja mikä pahinta, tämä yksilö on jo mennyt lisääntymään.
Mutta en kyllä aidosti malta odottaa, minkälainen spektaakkeli perjantaina saadaan kasaan. Meemit ei ainakaan lopu kesken.