UnenNukkuja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Aika moni, kunhan on turkulainen
Voisin lähteä junan tuomaksi turistiksi.
Tuo on juuri mitä Kremlin trolli sanoisi. Lisäksi Kremlin trolli laittaisi ansiokkaan trollijahdin lekkeriksi juuri tällaisella kommentilla...Ihan jokaisessa asiassa Kreml ei ole takana, vaan kyse on muista organisoijista.
Totta. Kremlin trollit pyrkivät väheksymään Venäjän sekaantumista ja kyseenalaistamaan sekaantumisen mm. juuri sillä, että Venäjä ei nyt kaikessa mukana ole. Oma epäilevä kommenttini ennen kuin tiesin taustoista ja erityisesti Janus Putkosen olevan mukana. Jonka jälkeen korjasin näkemykseni muutamassa minuutissa.Tuo on juuri mitä Kremlin trolli sanoisi. Lisäksi Kremlin trolli laittaisi ansiokkaan trollijahdin lekkeriksi juuri tällaisella kommentilla...
Prosentti = 10 promillea. Käänsin tämän vain sellaiseen muotoon, jota Jere (lääkärin luvalla, tietenkin) ymmärtää paremmin.Eiköhän se meidän Karalahtikin tuolla soihtujen kanssa heilu jos on edes prosentin verran sanojensa mittainen mies. Tosin ei kyllä yllättyisi yhtään jos ei saapuisi paikalle ja öyhötys jäisi vain instagramiin.
Tässä ollaan todennäköisesti asian ytimessä.
Voiton Päivän paraatiin ideoita heti kun Jokerit voittaa Gagarin Cupin. Mannerheimintie päästä päähän.Asuista ja väreistä päätellen myös koheli-Jokerit voisivat mobilisoitua.
Voi sentään. Tajuavatkohan nuo tuohon osallistuvat reppanat osamaksupaskakasoissaan, että heillä on tiukasti Kremlin hapankaalin ja paskan makuinen pippeli suussaan?
Voisin lähteä junan tuomaksi turistiksi.
Itse olen aika pihalla tästä koko aiheesta, mitä nyt eilen TikTok tarjosi muutaman pätkän Yhdysvalloista jostain vastaavista kulkueista. Onko tässä siis jotain ihan vinhaa perää, että maailmalla yleistyvät koronarajoitusten vastaiset mielenilmaukset olisivat Venäjältä johdettuja?
Itse olen aika pihalla tästä koko aiheesta, mitä nyt eilen TikTok tarjosi muutaman pätkän Yhdysvalloista jostain vastaavista kulkueista. Onko tässä siis jotain ihan vinhaa perää, että maailmalla yleistyvät koronarajoitusten vastaiset mielenilmaukset olisivat Venäjältä johdettuja?
Mitenkäs yksi henkilö saa muodostettua rivin?Alkaa kyllä, mutta lähteäkö huutamaan sitä Mannerheimintielle, jos samassa rivissä on Kremlin juoksupoika, chemtrailsiin uskova, rokotekriittinen, 5G-mastojen kaataja ja ISKTR, niin minä en ainakaan. Tuku tuku vaan, olen lampas.
Seitsemän on ilmoittanut tulevansa traktorilla. Jos lähtee tietä tukkimaan traktorilla, jonka tankissa on pinkkiä polttoainetta, niin pitää muistaa maksaa joku vero tms. juttu kun lähtee tieliikenteeseen. Ettei tule sakkoa... Jos sillä nyt niin nöpönuukaa on.
Eivät kaikki tietenkään ole Venäjältä johdettuja. Jos aiempaan vertaan (vassariaikaani), lännen mielenosoitukset eivät olleet Neuvostoliitosta johdettuja. Mutta tukea tuli poliittisesti ja taloudellisesti valitusti projekteihin, joiden venäläiset näkivät edistävän päämääriään. Tuki myös ohjasi toimintaa tyyliin: "jos tuomitsette amerikkalaisten ydinasesiirrot Eurooppaan, ehkäpä on mahdollista keskustella taloudellisen tuen lisäämisestä..." Tuki maksettiin pimeänä, suoraan salkusta, tai ylisuurina ilmoituskuluina.Itse olen aika pihalla tästä koko aiheesta, mitä nyt eilen TikTok tarjosi muutaman pätkän Yhdysvalloista jostain vastaavista kulkueista. Onko tässä siis jotain ihan vinhaa perää, että maailmalla yleistyvät koronarajoitusten vastaiset mielenilmaukset olisivat Venäjältä johdettuja?
Lietsottuja, ei johdettuja. Netissä se on halpaa ja suhteellisen tehokasta - lisäävät vaan kierroksia kaikkeen tähän ihan sisäsyntyiseen tyytymättömyyteen, kansallisradikalismiin ja "koronakriittisyyteen". Mikä nimenomaan juuri velloo somen ja netin kautta. Avoin kysymys on miten olennainen lisä tämä on, mutta varmasti kuitenkin auttaa sanoman levitystä (eli myrkynkylvöä) nämä itäisen vaalipiirin botti- ja trolliarmeijat. Ahkeraa myyräntyötä.Onko tässä siis jotain ihan vinhaa perää, että maailmalla yleistyvät koronarajoitusten vastaiset mielenilmaukset olisivat Venäjältä johdettuja?
Ei voi olla totta! Jos perustelet, niin älä käytä oikeiston äläkä työnantajien linkkejä!Silloin aiemmin vasemmisto katsoi kadehtien näitä mielenosoituksia, kunnes sai ne soluttautumalla käsiinsä.
Keinot on sallittu, jos on oikeaa mieltä. Muuten toiminta on ihan tyhmää.Miten tämä toimintapa nyt eroaa Elokapinasta?
Jaa, muutama kymmenen idealistista nuorta pysäköi reput ja makuupussit ja naistutkimuksen klassikkoteokset Mannerheimintielle - verrattuna siihen, että tuhannet raavaat koronakriitikot ja kansallisradikaalit vyöryttävät satoja rekkoja Helsingin keskustaan ja pakottavat laittoman diktatuurihallituksen eroamaan muutamassa tunnissa? Onhan tuossa nyt pientä eroa... Hymiö.Miten tämä toimintapa nyt eroaa Elokapinasta?