Edellisen törkytaklauksen suorittaja NHL:ssä, McAvoy sai 4 peliä kakkua. Uhri, Ekman-Larsson pelasi heti seuraavassa ottelussa ja missasi siis 0 peliä.
Marchenko ollut kyllä näkyvä peleissä ja ihyväkin. Kai se kannattaa pitää. En mä nyt tiedä olisko mitään Johnsonia tai Sillingeriä myöskään järkevä kaupata halvalla muualle juuri ennen kuin potentiaali realisoituu.Ketäs onkaan ne nuoret pelaajat joita ajettiin eteenpäin kahden edellisen vuoden aikana? Tyyliin Peeke Boqvist Bean Blankenburg Roslovic Chinakov Marchenko Johnson Sillinger. Onko heistä kukaan nyt tarpeeksi hyvä voittamaan pelejä? Vähän sellainen fiilis että peluutettiin (osin) lahjattomia nuoria pelaajia kun ei yksinkertaisesti ollut muita ja uskoteltiin että tässä on kirkas tulevaisuus. Treidi-Keklu voisi nyt repäistä kun on kuulemma yrittänyt pitkään. Vähän eroon noista turhakkeista (pl tietty ne oikeasti potentiaaliset, kyllä te tunnistatte) niin ei tarvitse Jiricekkiä käyttää farmissa. Pitää saada organisaatioon tilaa seuraavalle aallolle (mateychuk svozil dumais belluz)
Marchenko ollut kyllä näkyvä peleissä ja ihyväkin. Kai se kannattaa pitää. En mä nyt tiedä olisko mitään Johnsonia tai Sillingeriä myöskään järkevä kaupata halvalla muualle juuri ennen kuin potentiaali realisoituu.
Peeke ja Boqvist varmaan sitten sellaisia, jotka voisi tehdä tilaa nuoremmille ja paremmille pakkilupauksille, mutta niillä ei taida mitään megatreidiä vielä saada aikaan.
Siellä taitaa olla vähän kaikkien hinta alhaalla kun häviävässä joukkueessa ei ole helppo näyttää hyvältä. Joten välttämättä nyt ei ole oikea pitää nuorten pelaajien Yard Sale. Parempi antaa peliaikaa ja katsoa mitä niistä tulee. Tosin jatkuva häviäminen ei liene hyväksi kehitykselle, joten vähän vaikea yhtälö.
Se mitä olen peliä nähnyt, niin sanoisin että ailahtelevasti. @Danko tai joku muu varmasti pystyy antamaan paremman analyysin.Miten Provorov on pelannut, ollut hyötyä jengille?
Miten Provorov on pelannut, ollut hyötyä jengille?
Se mitä olen peliä nähnyt, niin sanoisin että ailahtelevasti. @Danko tai joku muu varmasti pystyy antamaan paremman analyysin.
Piti eilen jo kommentoida, että erikoista toimintaa Kekäläiseltä Jiricekin kanssa, kun ensin ilmoittaa, että tämä voi hankkia asunnon itselleen Columbuksesta ja jo seuraavalla viikolla lähetään taas alas. Roslovicin loukkaantumisen takia pomppasi toki melkein heti takaisin, mutta silti. Kiinnitti vaan huomiota, kun luin Aaron Portzilnen artikkelin The Athleticista eilen.