Jotenkin aika pehmosta, että jos joku koutsi nyt vähän riehaantuu välillä, niin siitä sitten loukkaannutaan ikiajoiksi. Arvostan tuota Tortsin rehellisyyttä, vähän Jortikkamaisesti, että tuu nyt Tukio itte kertomaan kaikille.
Olisi ihan eri juttu, jos se olisi selän takan koko ajan puhunut. Mulla oli aikanaan koutsi, joka ei uskaltanut tulla itse puhumaan mulle, vaikka kysyin suoraan, että mikä mättää. Pisti aina apukoutsin asialle, vitutti suunnattomasti tuollainen väistely.
Tietysti meitä on moneen junaan, mutta aina parempi, jos koutsi uskaltaa sanoa "Että vituttaa toi sun touhus nyt huolella". Siinä on joku alku, mistä lähteä kehittelemään uutta nousua. Jos saisin päättää itse kenen alaisuudessa pelaisin, niin joku Tortsi olisi varmaan ihan ok. En jaksaisi itse hetkeäkään mitään pehmeitä joo joo, kivaa kivaa, moti moti moti lässyttäjiä.
Dubois kuitenkin teki aika keljusti koko jengille, koska oli organisaation lupaus ja paljon olisi pitänyt rakentaa ykkössentterin varaan. Toki hänellä siihen oikeus siinä, kuin Laineellakin. Mutta ei kannata hämmästyä, jos GM, koutsi ja jengikaverit eivät ihan innoissaan olleet siirtopyynnön jälkeen. Laineen Case mielestäni aika erilainen, koska merkit viittaavat siihen, että hänelle annettiin seuran puolesta hiukan ota tai jätä henkinen tilanne tuon pelipaikan suhteen.