Coldplay

  • 52 219
  • 416

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Meiän porukalla kenenkään ukkelit puolivälissäkään. Kohta taas joku kirjoittaa täällä, että meni klikkaamaan 10.07 ja pääsi heti ostaa liput.
 

Petri1981

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, NFL, NBA, Valioliiga, UCL
27.7 natsasi kenttäliput, kun aiemmin tällä viikolla pelkkiä epäonnistumisia. Tuuri osui onneksi tällä kertaa kohdalle.
 

Tikiti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Professori Aho, Dortmund ja Arsenal
Rämpyttelin refreshiä 9:45 lähtien että pääsisin jonoon, mutta vasta klo 10:01 lähti ukko kävelemään. Ei vaan etene ja kaveri nappasi jo liput.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
”Valitettavasti prosessia ei voitu viedä loppuun”, no mutta sehän kiva. Ihan uusi juttu!
 

Barney

Jäsen
Rämpyttelin refreshiä 9:45 lähtien että pääsisin jonoon, mutta vasta klo 10:01 lähti ukko kävelemään. Ei vaan etene ja kaveri nappasi jo liput.
Selitit tuossa viestissäsi jo itse, miksi se tikku-ukko ei etene.

Täällä jouduttiin tyytymään istumapaikkoihin. Parempi kun ei mitään.
 

Tikiti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Professori Aho, Dortmund ja Arsenal
Selitit tuossa viestissäsi jo itse, miksi se tikku-ukko ei etene.

Täällä jouduttiin tyytymään istumapaikkoihin. Parempi kun ei mitään.
Eikös ohjeistus ollut, että päivittele sivua kunnes olet jonossa ja sitten anna olla.

"1️ Kirjaudu ennen myyntiinlähtöä sisään lippu.fi-verkkokauppaan ja katso, että tietosi ovat ajan tasalla.
2️ Lippu.fi-verkkokaupan virtuaalinen jono käynnistyy noin 9.45-10.00 aikavälillä kävijämäärien kasvaessa riittävän suuriksi. Huomioithan, ettei jonoon pääseminen vielä takaa lippujen saantia.
3️ Päivitä sivustoa, kunnes pääset jonoon
4️ Päästessäsi jonoon, älä sulje tai päivitä selainta. Jonon tarkoitus on purkaa kävijöitä tapahtumasivulle porrastetusti, jotta ostot saadaan onnistuneesti läpi."
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
9:52 jonossa ja ilman jäätiin, huhheijaa. Ei kai auta kun jälkikäteen ostaa tuolta fanSALEN puolelta.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Eikös ohjeistus ollut, että päivittele sivua kunnes olet jonossa ja sitten anna olla.

"1️ Kirjaudu ennen myyntiinlähtöä sisään lippu.fi-verkkokauppaan ja katso, että tietosi ovat ajan tasalla.
2️ Lippu.fi-verkkokaupan virtuaalinen jono käynnistyy noin 9.45-10.00 aikavälillä kävijämäärien kasvaessa riittävän suuriksi. Huomioithan, ettei jonoon pääseminen vielä takaa lippujen saantia.
3️ Päivitä sivustoa, kunnes pääset jonoon
4️ Päästessäsi jonoon, älä sulje tai päivitä selainta. Jonon tarkoitus on purkaa kävijöitä tapahtumasivulle porrastetusti, jotta ostot saadaan onnistuneesti läpi."
Juurikin näin. Vaimo tuli jonoon 2min mun jälkeen, mutta pääsi meiän porukasta ekana läpi. Ei silti onni käynyt, että olisi saanut 31.7 kentälle liput. En tiedä miten tuo jonotussysteemi menee, mutta nopeudella ei tunnu olevan mitään merkitystä.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
9.56 jonossa ja vieläkin tikku-ukko kävelee. Vaimo pääsi jonoon vasta 9.57 ja pyörinyt lippukaupassa jo 20 minuuttia ilman lippua. Ei taida olla mitään logiikkaa tuossa jonotuksessa.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
2 lippua saatiin nyt katsomosta lauantain keikalle. Se joka eka pääsi jonosta läpi lopulta sai liput, mutta joutu kyllä taas kokeilemaan ja päivittelemään kymmeniä kertoja ennen ku meni läpi.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Lauantaille 4kpl Floris Early Entry Experience -lippuja. Nainen tyytyväinen.

Kiitos seurannasta!
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tyär halusi tuonne ja koitin kans mutta 20min kohdalla sähkökatkos ja netti kyykkyyn... Nyt taas pelaa ja ukko köpöttää mutta taitaa olla jo turha toivo...
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Meillä oli viritettynä 5 läppäriä ja 4 puhelinta. Useita selaimia. Oman koneen kytkin varmuuden vuoksi rj-kaapelilla vasteaikaa lyhentääkseni.

No, 10:02 meni maksutapahtuma läpi (liput mulle, vaimolle ja nuorimmalle). Olen onnekas paskiainen.

Keskimmäinen tytär sai omalla koneellaan vielä 2 lippua itselleen ja kaverilleen.
Kaiken huippu oli, että saatiin lopulta myös mun siskolle ja sen kaverille.

Älytöntä tuuripeliä tämä oli. Tänään kuitenkin aavistuksen järkevämpää kuin tiistaina.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
No mutta onhan tämä nyt ihan kermaperseiden touhua jonotella tälleen virtuaalisesti. Mieti kun jonottaisit siellä lippukaupan oven takana tuhansien muiden kanssa. Siitä ei lähdettäisi suihkuun ja paskalle kesken kaiken…
Mä olisin melkein mieluummin leiriytyny viikoks lippukaupan oven taakse, kun rämpänny F5 päivästä toiseen. Siellä olisi ainakin oikea rehellinen jono tällaisen epärehellisen datassa jonottamisen sijaan.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Philadelphia Flyers
Meillä oli viritettynä 5 läppäriä ja 4 puhelinta. Useita selaimia. Oman koneen kytkin varmuuden vuoksi rj-kaapelilla vasteaikaa lyhentääkseni.

No, 10:02 meni maksutapahtuma läpi (liput mulle, vaimolle ja nuorimmalle). Olen onnekas paskiainen.

Keskimmäinen tytär sai omalla koneellaan vielä 2 lippua itselleen ja kaverilleen.
Kaiken huippu oli, että saatiin lopulta myös mun siskolle ja sen kaverille.

Älytöntä tuuripeliä tämä oli. Tänään kuitenkin aavistuksen järkevämpää kuin tiistaina.
Onnittelut!

Ihan mielenkiinnosta olivatko kaikki viritykset eri tunnuksilla vai onnistuiko samalla tunnuksella useammalla selaimella / laitteella? Ollut siinä uskossa, että Lippu.fi hoksaa käyttäjätunnuksen kautta, jos yrittää ottaa jonopaikan eri laitteilla / selaimilla.
 

Nepi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liikunnan Riemu
Onnistuin saamaan lippuja. Oli tuo aikamoisen työn takana, mutta kova työ palkittiin. Liput oli halvimmasta päästä ja saa nähdä onko "mahdollinen näköeste" kyseisillä paikoilla pahakin.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
9:52 jonossa ja ilman jäätiin, huhheijaa. Ei kai auta kun jälkikäteen ostaa tuolta fanSALEN puolelta.

Tyär halusi tuonne ja koitin kans mutta 20min kohdalla sähkökatkos ja netti kyykkyyn... Nyt taas pelaa ja ukko köpöttää mutta taitaa olla jo turha toivo...
Vieläkin niitä saattaa sinne plompsahdella, vähän on nyt siellä liian aikaisin heitetty kirves kaivoon ja luovutettu.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Onnittelut!

Ihan mielenkiinnosta olivatko kaikki viritykset eri tunnuksilla vai onnistuiko samalla tunnuksella useammalla selaimella / laitteella? Ollut siinä uskossa, että Lippu.fi hoksaa käyttäjätunnuksen kautta, jos yrittää ottaa jonopaikan eri laitteilla / selaimilla.
Meillä oli kolmet eri tunnukset käytössä. Eli oli samoja tunnuksia eri laitteilla ja selaimilla.

Mutta: siskolle kun ostettiin, se tapahtui tyttären koneella. Hän oli omilla tunnuksillaan kirjautuneena. Vielä kassalla saattoi kirjautua ulos ja sitten sisään siskon tunnuksilla.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tuonne arkikeikoille tulee saamaan vielä lippuja, kunhan pöly laskeutuu. Viikonloppukeikat ovat halutumpia ja lauantaikin tuli myyntiin vasta viimeisenä, tietenkin ihan tarkoituksella.

Noin yleisesti taisi olla surkein lipunmyyntisuoritus suomalaisten stadionkeikkojen historiassa. Neljä stadionkeikkaa ja silti hirveä sekoilu ja sotku.
 

Bauer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool
Onnittelut kaikille lipun saaneille. Sain itsekin aika helposti liput tiistaille. Luulen että toi neljäs keikka pelasti aika paljon, ilman sitä olisi voinut olla melkoinen shitshow, kun su-ti-ke lipuista myytiin ennakkoon jo 80% (wtf?).
 

Myrsky74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Real Madrid, Nottingham Forest
Itsellä helvetimoinen tuuri ja kolme kenttälippua lauantaille. Johan tuota on tuhansia kertoja tällä viikolla yritetty. Lopussa vielä onnistuneen maksun suorituksen jälkeen ilmoitti teknisestä virheestä, kun yritti palata lippu.fi -sivustolle. Mutta näkyy onnistuneen. Neljällä laitteella yritettiin ja viimeisenä jonoon mennyt pääsi ensimmäisenä jo osta läpi ja ehkä 20. yritys tuotti tuloksen. Kirjauduin tilille vasta kun oli liput ostoskorissa. Onneksi tuo helvetti on nyt ohi..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös