Flyingbird
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TUTO Hockey, Mestis, SJS
Meiän porukalla kenenkään ukkelit puolivälissäkään. Kohta taas joku kirjoittaa täällä, että meni klikkaamaan 10.07 ja pääsi heti ostaa liput.
Selitit tuossa viestissäsi jo itse, miksi se tikku-ukko ei etene.Rämpyttelin refreshiä 9:45 lähtien että pääsisin jonoon, mutta vasta klo 10:01 lähti ukko kävelemään. Ei vaan etene ja kaveri nappasi jo liput.
Eikös ohjeistus ollut, että päivittele sivua kunnes olet jonossa ja sitten anna olla.Selitit tuossa viestissäsi jo itse, miksi se tikku-ukko ei etene.
Täällä jouduttiin tyytymään istumapaikkoihin. Parempi kun ei mitään.
Juurikin näin. Vaimo tuli jonoon 2min mun jälkeen, mutta pääsi meiän porukasta ekana läpi. Ei silti onni käynyt, että olisi saanut 31.7 kentälle liput. En tiedä miten tuo jonotussysteemi menee, mutta nopeudella ei tunnu olevan mitään merkitystä.Eikös ohjeistus ollut, että päivittele sivua kunnes olet jonossa ja sitten anna olla.
"1️ Kirjaudu ennen myyntiinlähtöä sisään lippu.fi-verkkokauppaan ja katso, että tietosi ovat ajan tasalla.
2️ Lippu.fi-verkkokaupan virtuaalinen jono käynnistyy noin 9.45-10.00 aikavälillä kävijämäärien kasvaessa riittävän suuriksi. Huomioithan, ettei jonoon pääseminen vielä takaa lippujen saantia.
3️ Päivitä sivustoa, kunnes pääset jonoon
4️ Päästessäsi jonoon, älä sulje tai päivitä selainta. Jonon tarkoitus on purkaa kävijöitä tapahtumasivulle porrastetusti, jotta ostot saadaan onnistuneesti läpi."
Ite heitin megaforcel pönttöön, kun ajattelin et kauhee kiire jonoon. Ja paskat!Ehdin käydä paskalla, suihkussa ja kaupassa ennen kuin tuo tikku-ukko on loppusuoralla.
Ehdin käydä paskalla, suihkussa ja kaupassa ennen kuin tuo tikku-ukko on loppusuoralla.
Mä olisin melkein mieluummin leiriytyny viikoks lippukaupan oven taakse, kun rämpänny F5 päivästä toiseen. Siellä olisi ainakin oikea rehellinen jono tällaisen epärehellisen datassa jonottamisen sijaan.No mutta onhan tämä nyt ihan kermaperseiden touhua jonotella tälleen virtuaalisesti. Mieti kun jonottaisit siellä lippukaupan oven takana tuhansien muiden kanssa. Siitä ei lähdettäisi suihkuun ja paskalle kesken kaiken…
Onnittelut!Meillä oli viritettynä 5 läppäriä ja 4 puhelinta. Useita selaimia. Oman koneen kytkin varmuuden vuoksi rj-kaapelilla vasteaikaa lyhentääkseni.
No, 10:02 meni maksutapahtuma läpi (liput mulle, vaimolle ja nuorimmalle). Olen onnekas paskiainen.
Keskimmäinen tytär sai omalla koneellaan vielä 2 lippua itselleen ja kaverilleen.
Kaiken huippu oli, että saatiin lopulta myös mun siskolle ja sen kaverille.
Älytöntä tuuripeliä tämä oli. Tänään kuitenkin aavistuksen järkevämpää kuin tiistaina.
9:52 jonossa ja ilman jäätiin, huhheijaa. Ei kai auta kun jälkikäteen ostaa tuolta fanSALEN puolelta.
Vieläkin niitä saattaa sinne plompsahdella, vähän on nyt siellä liian aikaisin heitetty kirves kaivoon ja luovutettu.Tyär halusi tuonne ja koitin kans mutta 20min kohdalla sähkökatkos ja netti kyykkyyn... Nyt taas pelaa ja ukko köpöttää mutta taitaa olla jo turha toivo...
Meillä oli kolmet eri tunnukset käytössä. Eli oli samoja tunnuksia eri laitteilla ja selaimilla.Onnittelut!
Ihan mielenkiinnosta olivatko kaikki viritykset eri tunnuksilla vai onnistuiko samalla tunnuksella useammalla selaimella / laitteella? Ollut siinä uskossa, että Lippu.fi hoksaa käyttäjätunnuksen kautta, jos yrittää ottaa jonopaikan eri laitteilla / selaimilla.