Sama juttu. Olin klo 8.00 sivuilla pyörimässä ja 9.04 pääsin lippu.fi sivustolle. Eilen olin 8.30 aikaa sivustolla pyörimässä. Huomenna viimeinen mahdollisuus saada liput. Coldplayn Yellow-kappale oli minun ja vaimoni häätanssibiisi, mitä olisi upea päästä näkemään paikanpäälle. Toivottavasti huomenna on parempi tuuri lippujen kanssa.Hyvissä ajoin olin jonossa ja pääsin lippu.fi noin 9.04, mutta tyhjin käsin jäin. Näyttää edelleen satunnaisesti tulevan muutamia lippuja "saataville". Perjantaina jos ei ole yhtään lippua tuolta 56-109€ väliltä saatavilla niin saapi jäädä keikat välistä.
2008 olin isäni kanssa rauman kortelan abc:lla syömässä kun televisiosta tuli Bekingin olympialaisten päättäjäiset.
Yle näytti karvojanostattavan highligh-koosteen kisoista ja Coldplayn Viva La Vida soi montagen taustalla...
...itkin ja runkkasin koko aamun suihkussa.
Eikös noi jälkimarkkinat mene vain fansalen kautta ja siellä ei pysty rahastaa. Ainakin Rammsteinilla ei muuta kautta jälleenmyynti onnistunut. Tai onnistui, mutta ei ostaja niillä lipuilla sisään päässyt.Sehän kuulostaa ihan Coldplaylle.
Aion yrittää vielä perjantaina ite, mutta en kyllä senttiäkään maksa ylimääräistä noille jälkimarkkinoiden rahastajille.
Eikös noi jälkimarkkinat mene vain fansalen kautta ja siellä ei pysty rahastaa. Ainakin Rammsteinilla ei muuta kautta jälleenmyynti onnistunut. Tai onnistui, mutta ei ostaja niillä lipuilla sisään päässyt.
Varmaan tulee iso läjä lippuja vielä jälkimyyntiin, kun hätäisimmät trokarit eivät tätä ole hoksanneet. Huutonetissä oli jo ensimmäinen hätäinen ylihintaa pyytämässä. Esimerkki varmaan jättänyt muut laittamatta ilmoitusta.Menee. Ja hyvä näin.
Kukaan toinen änkyrä ei jaksa jankuttaa omaa tietämättömyyttään määräänsä enempää?Voipi olla minulla, mutta sehän kertookin paljon. Minähän en ole mikään kova Coldplay-fani, mutta tykkään toki yhtyeestä ainakin vähäsen. En tietysti bändin nimeä kirjoituttaisi hautakiveeni kuten Oasiksen voisin kirjoituttaa. Mutta jos tällä saa suurimmat viestimäärät, niin siitä voisi päätellä monenlaista.
Koitin Iltalehdeltä löytää uutista, mutta ei tämä etsivä löydä. Olisiko linkkiä mahdollista saada?Lippu.fi vahvisti Iltalehdelle keskiviikkona, ettei yhtyeeltä ole tulossa enempää lisäkeikkoja Suomeen.
Koitin Iltalehdeltä löytää uutista, mutta ei tämä etsivä löydä. Olisiko linkkiä mahdollista saada?
Olikin jännästi vain päivittänyt eilistä uutista tänään. Enpä tajunnut katsoa.Coldplayn ennakkolipunmyynti teki historiaa Suomessa
Iltalehti tavoitti Lippu.fi:n markkinointipäällikön kommentoimaan yhtyeen lipunmyynnin tilannetta.www.iltalehti.fi
Itsekin ostin näitä ja seuraava teksti sai kuumotuksen aikaan:
"Enhanced Experiences -paketeilla ei ole palautusoikeutta eikä niitä voi siirtää toiselle. Enhanced Experiences -paketit ovat nimettyjä ja henkilökohtaisia, eikä niitä voi siirtää toiselle missään tilanteessa"
Eli jos tuota luetaan kuin piru raamattua, niin sä et saa antaa kavereillesi noita, eikä kaverit pääse noilla sisään.
Näin menee juuri Helsingissäkin, eli:Vaikea uskoa, etteikö pääsisi. Siinä jäisi paljon väkeä ulkopuolelle, kun aika moni ostanut useamman lipun kerralla. Ainakin ennen ollut niin, että kunhan lippujen ostaja völjyssä, niin sisään pääsee. Eiköhän tuolla viitata vain lippujen jälleenmyymiseen.
Sveitsissä oli sama homma noissa VIP-lipuissa ja meiltä kysyttiin vain ostajan henkkarit ja sillä hyvä.
Ei toki, mutta et sä sillä käytetyllä koodilla enää mitään saa.Laittakaapas joku tähän ketjuun se Coldplayn ennakkolipunmyynnin koodi, kiitos!
Myynti oli, kyllä kyllä.
Ei siis livenationin ennakkomyynnin vaan Coldplayn sivujen kautta tullut sähköpostilinkki/koodi. Ei kai niitä enää tarvitse pimittää?
Sama linkki se kai oli kaikilla?Niin, koodi oli henkilökohtainen, joten käytetyllä ei tee mitään. Linkki nyt oli vain Lippu.fi:hin
Sama linkki se kai oli kaikilla?