Olet ilmeisesti sitä mieltä, että Royn liike ja fysiikka on liigatasoa? Minun mielestäni hän oli aivan hävyttömän hidas, enkä ihmettele yhtään ettei päässyt peliin sisälle. Kaipa se sitten vie suoran luistelun ja teränkäytön taidonkin, jos on pää jumissa.
Pelaajia, joilla ei vain kulkenut on lukuisia. Vaikkapa Palola tai Lyytinen, mutta heillä on kuitenkin fyysiset edellytykset pelata liigatasolla, joten ei ole aivan älytön ihme, jos muualla lähteekin kulkemaan.
Missä mä niin kirjoitin?
Mä kirjoitin, ettei Nordiksella aina näe pelaajan parasta. En mä ole ikinä pelannut. Kattonu vaan, mutta pelaajat itse on sanoneet haastatteluissa, että kun nuti on jumissa, niin tuntuu, ettei jalat liiku eikä ikinä kerkiä mihinkään. Muuta en tiedä.
Sen tiedän, että joskus oon täällä käyny lukemassa, niin Lyytinen ja Palola on kuulemma Mestis-tasoa. Nyt ne skulaa Ruotsissa.
Ei mua kiinnosta joku Roy. Ihan vitun sama. Ehkä sillä oli tajuton lerssi, niin sekä Brynäsin että meidän scoutit halus vaan nähä sen suihkussa ja maksaa siitä. Ihan sama.
Sen mä vaan tiedän, että Nordiksella epäonnistuneita ja sitten paskaksi pelaajaksi tuomittuja on monta. Ja moni niistä onkin sitten pärjännyt muualla.
Muuten tää koko keskustelu ihan yks lysti. Jäbää scoutattiin, katsottiin pelejä, haastateltiin ja kyseltiin entisiltä koutseilta, että mitä mieltä.
Mä vaan veikkaan, että jäbällä on ollu joku tälli kesällä eikä ole hirveästi treenannu. Sitten Brynäsissä alkoi päästä peliin sisään ja Manner vinkannu Salmelaiselle, että jos toi kaveri pääsee kondikseen, niin on pelimies. No, ehkä saatiin halvalla ja toivottiin, että jäbä ehtis kuntoon. Ei sit ehkä ehtinyt. Tai ehkä se ei yrittänyt täysillä. Mutta en vaan usko, että Roy on niin paska kuin täällä luullaan. Mut hutihan se oli. Ehkä ne toivoi, että käy Jolyt, että "ihan paska" muuttuu sarjaa dominoivaksi. Ekat pari peliä näyttikin siltä, että jäbä voi olla uusi Joly.