Oliko tuolta samasta lähteestä se tietosi, että Kelliä ei kutsuttu hautajaisiin? Enää ei linkistä löydy mitään, niin ei pääse itse katsomaan.
Sori, multa jäi vastaamatta tuohon sinun aiempaan minulle kohdistamaasi viestiin. Minulla ei ole mitään sisäpiiritietoa, eli liikun täysin nettifoorumimutuilulla. Eli "lähteeni" on läjä epämääräisiä viestejä anonyymeille foorumeille.
Näitä foorumispekulaatioita vahvistaa entisestään se, että molemmilla osapuolilla on ollut tarve ruotia asiaa julkisesti sosiaalisessa mediassa ja myöhemmin poistaa sieltä julkaisujaan. Aiemmin Kimberly on poistanut Instagram-päivityksiään niiden julkaisun jälkeen ja nyt lähti tuo Kellin puolta pitäneen blogin julkaisut bittiavaruuteen.
Molemmat osapuolet ovat kärähtäneet vuorotellen valehtelusta tai muusta epämääräisestä. Kimberly väitti jossain ensimmäisistä päivityksistään (taisi olla se poistettu päivitys, jossa tämä kuvasi Alexin kanssa käytyä videopuhelua todisteena lämpimistä väleistä) olevansa enemmän tekemisissä Laihon siskon ja vanhempien kanssa kuin Kelli. Kellin puolella taas ensiksi puhuttiin avioliitosta Alexin kanssa, mutta myöhemmin media penkoi suhteen todellisen statuksen. Outoa oli Kellin puolelta myös ne faneilta kerätyt joukkorahoitukset hautajaiskuluihin, vaikka alkuperäisessä Alexin kuolemasta kertovassa tiedotteessa kerrottiin Alexin Suomen perheen järjestävän hautajaiset.
Taisit edellisessä viestissä kysellä myös ketkä Alexin lähipiirin kaverit ovat asettuneet "Kimberlyn puolelle", niin ainakin Olli Herman oli jossain vaiheessa aktiivinen Kimin Instagram-postauksissa. Nyt myöhemmin niistä päivityksistä Ollikin on käynyt poistamassa tykkäyksiä ja kommentteja, mikä luo entistä sekavamman kuvan kokonaistilanteesta.
Paha sanoa mikä on asioiden todellinen tilanne. Nyt vaaka näyttäisi kallistuneen taas Australian suuntaan, koska Kimberlyä ei mainittu Alexin kuolinilmoituksessa, mutta Kelli lapsineen mainittiin. Sitä taas en tiedä mitä Kimberly tekee tällä hetkellä Suomessa, tämä kun antoi aiemmin ymmärtää osallistuvansa hautajaisiin, mutta liekö tuo ollut edes paikalla.
Jos haluaa sekoittaa päänsä ja menettää järkensä, niin Vauva-foorumilla on käyty tätä Laihon perintöriitaa läpi yli sadan sivun verran.