Jos huhuttu toisen kierroksen vuoro ja Subban on vastine Lehneristä, niin olen ihan tyytyväinen.
Jotenkin tuota vastinetta osasi odottaa kuluneen kauden näytöillä.
Jos huhuttu toisen kierroksen vuoro ja Subban on vastine Lehneristä, niin olen ihan tyytyväinen.
Ihan uskomatonta miten Bowmania viedään joka kerta kuin litran mittaa. Gustafssonista joku kämänen 3 kiekka ja samaan aikaa Skejstä revitään ykköskiekkaa... ja mitä helvettiä me tehdään Subbanilla.
Olen vahvasti eri mieltä siitä, että Skjei on parempi pelaaja kuin Gustafsson. Tämän lisäksi paremman korvauksen sai sellaisista staroista kun Dillon, Scandella ja Martinez. Lehnerin kohdalla odotin vain parempaa vastinetta kuin kakkoskiekka ja tusinaprospecti.Skjeillä on sopimusta jäljellä ja on parempi puolustaja. Ykköskierroksen vuoro on liikaa hänestä, mutta tosissako odotat samaa vastinetta Gustafssonista?
Blackhawksilla ei Lehnerin kauppaamisen jälkeen ole selkeää kakkosmaalivahtia. Nyt on ainakin yksi - Delia eikä Lankinen ole todistanut vielä mitään. Ja no, sopimuksia tuossa siirrettiin. En ymmärrä miten tuosta voi vetää herneen nenään.
Olen vahvasti eri mieltä siitä, että Skjei on parempi pelaaja kuin Gustafsson. Tämän lisäksi paremman korvauksen sai sellaisista staroista kun Dillon, Scandella ja Martinez. Lehnerin kohdalla odotin vain parempaa vastinetta kuin kakkoskiekka ja tusinaprospecti.
Noh minä en ole nähnyt Skjeissä yhtään mitään erikoista. On totta, että Gustafsson ei ole ollut niin hyvä, kuin viime kaudella, mutta mun mielestä hän on pelannut ihan ok. Mitä tulee näihin muihin tusinapakkeihin mitä ei voi edes kuvitella laittavansa yv:llä kentälle tai mihinkään kiekolliseen rooliin, niin en näe näille millään korkeampaa arvoa. Mitä rooleihin tulee niin esimerkiksi juuri Galgarylle Gustafsson on näistä kaikista juuri sopivin palikka.Skjei nyt on kevyesti parempi puolustamaan kuin Gustafsson, tehnyt selkeästi pienemmällä ylivoima-ajalla lähes yhtä paljon pisteitä kuin Gustafsson ja on signattu kohtalaiseen sopimukseen seuraaviksi vuosiksi. En mä Rangersin pelejä katsele erityisesti, mutta tämän kauden Gustafsson? Virheherkkä, kiekollinen ylivoiman pyörittäjä ilman kunnollista laukausta. Skjei on palannut lähes omalle tasolleen toissa kaudelta ja ollut paljon parempi versus viime vuosi. Mulla oli Skjei toissa kesänä listalla pelaajista, joita olisin halunnut nähdä Blackhawksin hankkivan. Tämän kauden Skjei olisi ykkösparin puolustaja Chicagossa.
Jos miettii viime kevättä ja mitä Blues teki, niin en ole yhtään yllättynyt, että fyysisesti paremmat pelaajat sekä nimenomaan paremmat puolustajat keräsivät paremman vastineen kauppaajilleen. Kaikki mainitut ovat parempia puolustajia kuin Erik Gustafsson ja istuvat rooleihinsa paremmin mitä Gustafsson olisi tehnyt.
Vastine Gustafssonille on Flamesin aikaisempi kolmannen kierroksen varausvuoro tulevalle kesälle. En löytänyt nopealla googletuksella, että minkä joukkueen varausvuoro tuo toinen on, kun CapFriendly näyttää vain Flamesin omaa vuoroa tulevalle kesälle.
@Uniquewn auttanee.
Oli joskus aikoinaan NHL top-5 mv joukossa. Eli kova luu. Krediitit Crawfordille.Kaksi kertaa kyseisen videon katsottuani, on pakko myöntää että ihan ei nyt valjennut tämä arvoitus minulle.
Skjeillä on sopimusta jäljellä ja on parempi puolustaja. Ykköskierroksen vuoro on liikaa hänestä, mutta tosissako odotat samaa vastinetta Gustafssonista?
Itse näen Subbanin vaan kauppatavarana joka piti ottaa vaihdossa. Eikös hänenkin sopparinsa pääty tähän kauteen. Ensi kauden molaripaketti on täysin auki.Taitaa Lankisen lukupiiri jatkua tulevaisuudessa jossain muualla, kuin Chicagon organisaatiossa. Hänen isku oli selkeästi suunnattu ensi kesään ja kahteen katkolla (toinen kirjaimellisestikin) olevaan veskariin. En ole tarpeeksi nähnyt Subbania, jotta voisin muodostaa näkemäni perusteella edes mielipidettä, mutta ei näillä ATK palstoilla kaveria ihan minään huippuna pidetä. Itse olisin mielelläni antanut Lankiselle reilun mahdollisuuden vaikka vuoden jatkopaperilla, muistissa on niin hyvin vika kausi IFK:ssa ja pytty Skoda cupista. Jos tähän vielä lisää Secordin arvion (mikä aika usein on fakta), että Delia voisi olla jopa askeleen Lankista edellä, niin aika kova pitää Subbanin olla, että nämä syrjäyttää. Subban joukon vanhin (nuori mv toki hänkin), mutta ei tämäkään mikään + ole näiden kolmen vertailussa. Näillähän se nyt on pakko mennä, kun ei muutakaan ole.
Itse näen Subbanin vaan kauppatavarana joka piti ottaa vaihdossa. Eikös hänenkin sopparinsa pääty tähän kauteen. Ensi kauden molaripaketti on täysin auki.
Ben Pope twittasi:
FWIW, Blackhawks are not practicing today in St. Louis. Stan Bowman is with the team in St. Louis but will speak to media via conference call sometime after 2pm CT.
Pitääkö nyt puheen vain mitä tapahtui vai sanoisiko jopa näkemiin ?
Pääseekö joku muuten Chicago Chronicle sivuille yhä ? Mut sivusto on blokannut jo pidemmän aikaa.
Pääseekö joku muuten Chicago Chronicle sivuille yhä ? Mut sivusto on blokannut jo pidemmän aikaa.