Tervehdys lajitoverit, sain viimein liityttyä Jatkoaikaan. Olen toki lukenut tätä Blackhawks palstaa jo pitkään. Pikku raapaisu vain omia hajatelmia tähän pintaan, niin saa pään auki. Nyt siis yleisellä tasolla, ei pelkästään viimeaikojen "parantuneista" otteista, vaan alkukautta pakettiin, kevyesti. Boqvist & Nylander niputetaan suoraan osastoon ei riitä ! Määttä ollut mukava yllätys, selkeästi vahvistaa puolustusta. Tähtien loistoa, Toews alkukausi ajattelin, että ei hemmetti, oma suosikki ja ei kiinnosta, ei sitten yhtään. En tiedä oliko taustalla jotain henkilökemia juttuja, mutta oli todella surullista nähdä kapteeni tuossa jamassa. On parantanut huomattavasti ja tällä hetkellä alkaa olla jo viitteitä siitä mihin hän pystyy. Kane, , itse olen oppinut siihen, että jokainen juoksee kovaa myös alaspäin ja blokkaa vetoja. Ei koske tätä miestä ja sen takia ei koskaa ole ollut mun listalla ihan siellä terävimmässä kärjessä. En myöskään ymmärrä miksi toimii moottorina yv:llä, kun ei onnistu. Hautoo kiekkoa ja kaikki pelin pyörittäminen on tuskaisen hidasta, kaverilla on veto, miksi siis ei lapa pystyssä kaarella ? Peli on usein ollut laiskaa ja halutonta, lisäksi yv on jotain surullisen ja heikon välillä (15%). Itse siis yv:n laitan Kanen piikkiin aika paljon, nuori koutsi ei varmaan saa häneltä tätä viittaa pois, joten olisiko se kapun homma ? Tässä siis pikku pinta raapaisua, ehkä hieman Kanen osalta myös pikku provoa :) Toivottavasti syntyy keskustelua. Palataan asiaan.