Blackhawks pelaajien virstanpylväitä listattu tulevalle kaudelle.
Nää listaukset on kyllä aina mun makuun mutta hieman mielenkiintonen toi toimittaja. Vaikuttaisi fanittavan Kanea eikä ihan täysillä pidä Lehneristä. Itse luulen että Lehner saa tuon 100 voiton rikki (3 voittoa tarvitaan) jo lokakuussa ennen kuin Kane tekee ne 18 pistettä.Blackhawks pelaajien virstanpylväitä listattu tulevalle kaudelle.
Brendan Perlinille vuoden jatkosopimus. Jay Zawaskin twitteristä info, että 874,125 dollarin caphit.
No nyt on kyll jopa mun mielestä mielenkiintoisia ketjuja ja pakkipareja. Osaatko sanoa näkyykö jostain ilmasena?Tänään Detroitin kaatoon seuraavalla kokoonpanolla:
Nylander - Toews - Kane
Saad - Kampf - Kubalik
D. Sikura - Highmore - Saarela
Hakkarainen - T. Sikura - Hagel
Keith - Boqvist
Maatta - Seabrook
Gilbert - Holm
Crawford
Gravel
Kyllähän tuossa isosti annetaan Nylanderilla mahdollisuutta onnistua. Yhteispeli Kanen kanssa voi olla aikamoista taiteilua ja varsinkin, kun veto lähtee räväkästi.
Scott Powersin hahmotelmassa heikoimmalta lenkiltä näyttää Kämpf kolmosen keskellä. Ei tuo tilanne nyt ainakaan äkikseltään parantunut Anisimovin pakkotreidillä, mutta katotaan mitä aika tuo tullessaan ja kuka kolmosta lopulta kipparoi. Smithin pelaamista pitää tarkkailla mitä kaikkea hän tuo mukanaan.