Harvoin on näin nuoresta pelaajasta syntynyt antipatioita, mutta itse toivon, että kyseinen heppu ei pelaa peliäkään inkkaripaidassa. Olisi saanut jäädä varaamatta. Mielenkiintoista nähdä, miten nämä "luonnevikaiset" tulevat organisaatiossa pärjäämään.
Krysista en ole lukenut muita kuin positiivisia asioita luonteen suhteen, on kirjoitusten perusteella energiaa tuova pelaaja varmasti tammikuun sateisissa illoissa, jos aikanaan inkkaripaidan pukee päälleen. Meinasitkohan Krysin kohdalla tuota Puljujärveen osunutta lyöntiä siinä välieräottelussa alle 18-vuotiaiden kisoissa vai tarkoititko lainauksellasi Schmaltzia? Krysin kohdalla tuo temppu koko kansan Jesseen oli kyllä todella tökerö eikä sitä voi puolustellakaan, mutta hymiön voisi heittää tähän kohtaan, kun voi verrata pelillisten ominaisuuksien sekä huitomisien perusteella suoraan Keithiin.. :)
Tänään oli myös conventionia eli pelaajat saapuivat morjestamaan mediaa ja ilmeisesti myös kannattajia. Toews ei ollut paikalla eikä venäläiset, muuten oli ihan hyvä edustus. Ilmeisesti Tootoota rakastetaan jo nyt joukkueen sisällä.
Asia, joka meitä etäkannattajia kiinnostaa kuitenkin eniten on se, että Stan Bowman sanoi conventionissa medialle, että joukkue on todennäköisesti tässä. Saattaa lisätä veteraanin jos joku osuva osuu kohdalle, mutta korosti sitä, että nyt on nuorilla iso ja reilu mahdollisuus. Minulla ei ole mitään sitä vastaan kunhan ne oikeat pelaajat ovat järjestäen kentällä ainakin siihen asti, kunnes selkeä kuva tasosta realisoituu eivätkä Mashinterit ja Tootoot ole askissa jokaisessa ottelussa.
Vähän olen kyllä pettynyt tähän uutiseen, mutta toisaalta innolla odotan näkeväni potentiaalisia nuoria kokoonpanossa. Ilmeisesti Hudlerit ja muut ns. isommat kalat ovat ajaneet itsensä pois Blackhawksin saatavilta, jota en toisaalta ihmettelekään. Veseykin on nähtävästi menossa Bostoniin, mutta siihen on vielä kuukausi aikaa, ehkä tilanne muuttuu!
Oma kokoonpanotoive kauden avaukseen:
Richard Panik - Jonathan Toews - Nick Schmaltz
Artemi Panarin - Artem Anisimov - Patrick Kane
Tyler Motte - Tanner Kero - Marian Hossa
Andrew Desjardins - Marcus Krüger - Ryan Hartman
Duncan Keith - Brent Seabrook
Brian Campbell - Niklas Hjalmarsson
Michal Kempny - Trevor van Riemsdyk
Corey Crawford