Championship manager 01/02 - the Next Generation

  • 16 360
  • 299

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
The Risalts:
Unckles, Unckles!!!
 

luistimet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Darlington FC
Pohjolan Sanomat 4.2

Armoton kuume on pakottanut FC Jatkoajan luistimet vuoteen omaksi ja harjoitukset ovat arvatenkin jääneet viimeaikoina vähiin. Mies pyrkii välttämään haastatteluja, mutta antoi tilanteestaan itse lyhyen lausunnon.

- En ole harjoitellut kovaa kolmeen päivään, mutta en vain voi pysyä erossa pallosta. Niinpä olenkin kehittänyt henkilökohtaista taitoani kikkailemalla pallon kanssa. Paranimiseni kannaltahan tämä ei välttämättä ole paras ratkaisu, mutta jalkapallisti, mikä jalkapallisti. Pallo on minulle hyvin rakas esine.

- Tällä hetkellä tilanne näyttää kuitenkin hyvältä ja uskoisin olevani täydessä iskussa, kun sarja pyörähtää käyntiin. Onneksi materiaalimme on kuitenkin hyvin laaja ja vaihtopelaajistakin jokainen osaa pelata maailmanluokan jalkapalloa maailmanluokan joukkueita vastaan.

Mies siis näyttää olevan erittäin optimistinen paranemisestaan ja uhkuu itseluottamusta. Aika näyttää, mitä tuleman pitää ja kuinka nuorukainen sopeutuu Englantiin.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Kiitän vastuusta ja tämän jälkeen jokaisen pelaajan on syytä sitten vetää viimeiset donitsit naamariin, koska harjoituskauden alussa ei syöpetellä, vaan harjoitellaan niin kovaa että juostaan vastustajalta jalat alta. Niin tai jos ei juosta, niin rapataan, mutta kuitenkin.
 

oldcoach

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Chicago Black Hawks
oldcoach lähtee myöskin jo tänään matkalle, mutta tekee ensin parin päivän mittaisen tripin Norjaan, Lillehammeriin, jossa haluamme erään jääkiekkoilevan ystäväni kanssa nauttia itse tehtyjä hampurilaisia mielin määrin.

Kotioloissa onkin jo tullut tehtyä tyhjennys- ja vetoharjoituksia riittämiin.

Uskon pystyväni nousemaan liigan maalintekijälistan kärkipaikalle, vaikka tulenkin todennäköisesti pelaamaan ainoastaan pelien loppuminuuteilla.

Muistelen lämmöllä esikuvaani Jari " Niisku" Niinimäkeä, joka aikoinaan jaksoi pelata vain 20 minuuttia pelissä, mutta silti ehti tekemään pari maalia ja parikymmentä paitsiota sekä katselemaan keltaista.

Vähän huolestuneena tuosta Vilpertin kielikurssista kyselenkin, etteikö enklannissa muka pärjää mansen murteella?
 

StevieY

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos mukaan mahtuu

Niin StevieY on valmis taistoon.

Profiili:

Pelipaikka: SC

Sellainen Jostein Flo tyylinen target pelaaja, joka on loistava pääpelissä ja kehno jaloilla.

Numero: Tietysti 19, jos ei ole mennyt. Tietysti Stevien kokemuksella pitäisi olla itsestään selvää kantaa numeroa 19. Muuten ei ole mitään väliä.

Syntymäaika: 3.3. 73

Pituus: 194 cm

Paino: 92 kg

Kokenut pelaaja, jolla ei puntit tutise missään paikassa.

StevieY
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Bisnesman pyytää anteeksi.

ILTALEHTI 4.2.2002
Jalkapallotähti pyytää anteeksi
Team Jatkoajassa pelaava bisnesman pyytää yhteistyökumppaneiltaan anteeksi typerää käyttäytymistään.

"Pahoittelen sitä, että aloin tappelemaan Barflyssä torstaina. Minun olisi pitänyt tietää että en saa Jasminilta kuitenkaan. Nyt joudun vastaamaan syytteisiin käräjäoikeudessa. Uskon tämän kuitenkin kasvattaneen minua ihmisenä, enää en luota naisiin", bisnesman tilitti sunnuntai-iltana järjestetyssä tiedoitustilaisuudessa.

Ristiriitaiseksi asian tekee miehen puheet virallisen osuuden jälkeen.
"Seuraavaksi aion alkaa piirittämään Jenni Dahlmania, saisi sekin tulla järkiinsä ja lopettaa roikkumisensa siinä räkänokassa", kuultiin miehen sanoneen taksissa olutpullo kourassa.
 

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Uutis-Ankka 4.2.2002:

Pikasähkeet:
Puskaradion haastattelussa Fc Jatkoajan toivo Clark Kent myönsi, että bisnesman:in toilailut yöelämässä ovat aiheuttaneet hieman hämmennystä joukkueen sisällä.
"Ymmärrän hyvin, että joskus täytyy hieman tuuletella muuallakin kuin pelikentällä, mutta tehdään se sitten joukkueen johdon luvalla." "Olenhan minäkin nuorempana sekoillut baareissa, mutta kyllä siinä hieman jotain oppii kun koutsi pistää juoksemaan tunnin treenien jälkeen. Uskokaa pois ne juoksut olen jo tehnyt urallani, ei niitä enää." Hän jatkoi, ja toivoi myös bisnesman:in oppineen.
"Ja jos ei mies opi niin tehköön uralleen mitä tahtoo, tällaiset tapaukset eivät ainakaan johda mihinkään hyvään, varsinkaan jos ei edes Jasmin anna..."

Joukkueen tavoitteista CK mainitsi, että vähintään kymmenen parhaan joukkueen joukkoon olisi mahdollisuudet. Varsinkin kun joukkue on lahjakkuuksia täynnä. "Valmennukselta vaaditaan tosin paljon, että saadaan joukkueen potentiaali houkuteltua esiin parhaimmalla tavalla. Maajoukkuepaikka on henkilökohtainen tavoitteeni, ja sitä edistää seurajoukkueen menestyminen."

"Minä lähden nyt kalj... siis fysion hoidettavaksi, vilpertin liuku jaloille yllätti treeneissä. Ei tullut enää sitä kuuluisaa "NILKOILLE!" -huutoa vaan jotain soperrusta englanniksi." "Minä kun luulin, että treenejä oli tullut katsomaan hänen sedät, pieni väärin käsitys. Heh heh."

Näin siis Clark Kent Puskaradion haastattelussa, jonka löytää myös Uutis-Ankan sekä Puskaradion nettisivuilta.
 
Viimeksi muokattu:

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
Lehdistötiedoite

Lähdistötiedoite.

Vapaa julkaistavaksi 5. 2. 2002 Klo 3.00

FC Jatkoajan manageri theLock on antanut joukkueen kurinpidolliset asiat pelaaja managerin HABS #11 tehtäväksi.
HABS #11 pitää joukkueen kurinpidollisia asioita erittäin vastuullisena ja haastavana tehtävänä. HABS #11 aikoo olla rangaistusten suhteen oikeudenmukainen ja tasapuolinen kaikkia pelaajia kohtaan.
Rangaistu käytäntöinä ovat palkan pidättäminen ja siirto reservi joukkueeseen. esimerkiksi pelaaja joka saa suoraan punaisen kortin menettää ensimmäisellä kerralla viikon palkan. 2 keltaisen kortin vuoksi ulosajetun pelaajan tilanne käsitellään tapauskohtaisesti.
Joukkeessamme on annettu ensimmäiset rangaistukset bisnesmanille ja uskon että bisnesman aikoo vastaisuudessa keskittyä enemmän oman uran luomiseen kuin seikkailuihin yökerhoissa.

HABS #11
FC Jatkoaika
 
Viimeksi muokattu:

Juze

Jäsen
Englannin valioliiga alkaa muutaman viikon kuluttua, ja joukkueilla on menossa kova treenikausi. Seurasimme KUT:n kasvatin Juzen valmistautumista tulevaan rankkaan kauteen.

8.00 Saavumme sovittuun aikaan haastatteluun OT Groundille. Pelaajaa ei näy, ei kuulu. On varmasti treenaamassa jo.
8.30 Soitamme Juzelle. Hänen äitinsä vastaa puhelimeen. "Tuollahan se vielä nukkuu"
9.15 Saavumme Juzen kotiin. Hänen äitinsä keittää meille kahvit, kun odotamme futissankarin heräävän.
9.34 Jalkapallisti kääntää kylkeään
11.30 Syömme maittavan lounaan. Tähteä ei saa herättää, ettei herkkä unirytmi mene vallan sekaisin.
12.30 Juze nousee krapulaisena sängystä, krapsuttaa napaansa ja syö aamupalaksi kaksi suolakeksiä.
13.30 Aamutoimet on suoritettu. Joko nyt alkaa treenaaminen?
13.31 Stara käynnistää tietokoneen ja aloittaa CM3:sen.
.
.
.
16.30 Terveellinen, ravitseva päivällinen: rasvaisia, suolaisia ranskalaisia, pätkä lenkkiä ja ruokajuomana olut
17.00 Päivän fyysinen ponnistus: kioskille palauttamaan pitkävetorivi. Matkaa suuntaansa on n. 100 m. Kävellessään futaaja potkii kiviä, joita hän kuvittelee vastustajan nilkoiksi.
17.30 CM3 jatkuu...
18.30 CM3:sta edelleen. Nyt myös jännitetään Tapparan menestystä nettiradion kautta.
21.45 Iltajuoman aika. Pari kylmää olutta.
22.00 Väsynyt, mutta onnellinen stara painuu pehkuihin.

Hirmukunnossa oli Valioliigan keltanokkamme. Voimme odotella Muurisen soittavan Juzelle EM-kisakarsintoja ajatellen.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
V1tun kova hiki tuli reeneissä, oikein sattu kun hikipisarat vieri otsalla. Missäs se Juze oli?
 

kimmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, FC Barcelona
Tulen jos mahtuu!!

Nimi: kimmo
Ikä: 19
Pituus: 179
Paino: 76
Pelinumero: 7/10/14/44
Pelipaikka: AMC

Vahvuudet: Hyvät syötöt, erinomainen pelisilmä, vapaapotkut, harhautukset

Heikkoudet: Puolustuspeli, tunteiden purkaukset

CM Pelikokemus: CM 97/98, CM 3, CM 99/00, 00/01, 01/02 Muutaman kerran olen nostanut seuran pohjamudista Eurooppaan...

Eli jos vielä mahtuu?
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Baarinews 7.2.

Baarireportterinne Juoma Tuoppi tavoitti Fc Jatkoajan puolustajan Arnoldin porilaisesta baarista viime viikon perjantaina ja kysyi muutaman kysymyksen.


Juoma Tuoppi: Terve! Jaahas, sitä on nyt tipaton tammikuu takanapäin ja olet juhlimassa. Oletko juhlimassa nimenomaan paikkaasi Fc Jatkoajan riveissä?

Arnold: Hä? No tota joo, kylhän se niinkin vois sanoa..

Miten aioitko ottaa tänään kunnon humalat sen kunniaksi, että pääsit Jatkoajan riveihin? Sehän on erittäin kovatasoinen joukkue?

No joo... mulla on ollu tapana kommentoida asioita sit vasta, kun mää ny ekaks nään millanen joukkue toi on. Odotin kyllä, et Fc Jazz ottais ekaksi jotain yhteyttä, mut ei sieltä päin mitään kuulunut. Ei se kyl mikää ihme ollutkaan..

Ihme? Mitä tuolla tarkoitit? Oliko sinulla kenties jotain yhteyksiä porilaiseen huippuseuraan Fc Jazziin päin? Miksei sopimusta tullut?

No en mielellään nyt puhuis siitä asiasta. Ja miten niin huippuseura? Yhtä paska se on kuin se jääkiekkojoukkue!

Niin no, miten sen haluaa ottaa. Entä mitkä ovat tavoitteesi Fc Jatkoajan rivissä?

Nii no, emmää sitä sillai oo miettinyt. Päivä kerrallaan vaa kato... Hei mää käyn kyllä nyt tuolla vessan puolella, kun änkee toi alkoholi ulos alakautta.

Selvä, odotan tässä.

Kuluu 20 minuuttia ja mitään ei kuulu.

Arnold! Oletko siellä vessan puolella?

Paikalle tulee tyyppi, joka väittää olevansa Fc Jatkoajan Arnoldin kaveri.

Hei äijä, se lähti jo ajat sitten.. heh, ei sun kysymyksiis jaksanut vastailla. Sanoi menevänsä grillille.


Baarireportterinne Juoma Tuoppi päättää täten jutuntekonsa Fc Jatkoajan Arnoldista ja päättää itse mennä ottamaan pari isoa tuoppia. Ensi kertaan. Kuulemiin.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Hyvä vilpertti, niin sitä pitääkin tuntea harjoitusten jälkeen. Mutta kun muilla tuntuu olevan vielä tuota juomispuolta turhasti, niin reenaus vaan kovenee. Pitänee harjoituskauden virallisen alkamisen jälkeen alkaa säätelemään juomistakin pelaajilla.
 

Juze

Jäsen
Vilpertti: Enhän mä niitä yhteistreenejä muistanut, kun tv:stä tuli Kokkisota.

Sitäpaitsi, eikö joka joukkueessa pidä olla oma Gascoigne, joka ryyppää, kun muut treenaa? En tosin ole yhtä "lihaksikas" ja vanha kuin Gascoigne, joten kutsukaa minua lempinimellä Gazza jr.
 

Kemulator

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
CM-gurut, oi kertokaa

Pikkusen menee aiheen vierestä, mutta ajattelen, että ehkä täältä apua saa, kun CM:n pelaajia on paljon paikalla.

Tänään nimittäin rupesi tuo peli hyppimään silmille. Eilen kaikki toimi täydellisesti, tallennus sujui normaalisti. Tänään pelin lataus jämähtää aina samaan kohtaan, Loading Game Data vaan lukee ja palkki ei liiku mihinkään, eikä kovalevy rouskuta. Muut kampanjani latautuivat loppuun saakka, mutta nekin samoin kuin täysin uusi ura tyssää yleensä kahden ensimmäisen päivän sisään. Itse ohjelmaan en ole koskenut, versiokin on uusin mahdollinen 3.9.65, ja koneella ei tapahtunut mitään muuta edellisen illan tallennuksen ja pelin ensimmäisen latausyrityksen jälkeen. Missähän mahtaa olla vika, kylmä hiki nousee jo otsalle, kun ei pääse pelaamaan... :(

edit: sen verran vielä, että kyseessä ei ole mitään warez-sontaa, vaan ihan kaupasta ostettu versio, joten vastaukseksi on turha tarjota "Älä wareta"-kommenttia.
 
Viimeksi muokattu:

belenos

Jäsen
Suosikkijoukkue
RAUMAN LUKKO
Sama tapahtui minullekkin joten kertokaapas että missä vika..
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Toimittaja Pasi Känni tapasi FC Jatkoajan keskikenttäpelaaja Ikijokerin Lauantaina Helsingissä, toimittaja haastatteli Ikijokeria ja sai tämän verran irti:

Toimittaja: Sinut on valittu varsin nuorena pelaajana FC Jatkoajan joukkueeseen, miten koet tämän?

Ikijokeri: No kyllähän se vähän yllätti, että näin nuorena(vasta 17v)valittiin joukkueeseen. Positiivisesti otettiin tietysti valinta vastaan!

Toimittaja: Mitkä ovat tulevan kauden tavoitteesi?

Ikijokeri: Tavoitteeni on vakiinnuttaa pelipaikka FC Jatkoajassa, ja tietysti auttaa joukkuetta mahdollisimman paljon!

Toimittaja: Luuletko saavasi peliaikaa jo tällä kaudella?

Ikijokeri: Ehkä ei vielä tällä kaudella kaikissa peleissä kentälle päästä, sehän on tietenkin yksi tavoite.

Toimittaja: Voitatteko tällä kaudella mestaruuden valioliigassa?

Ikijokeri: Siihenhän me pyritään, meillä on hyvä jengi kasassa, kaikki mahdollisuudet on!

Toimittaja: Kiitoksia haastattelusta ja onnea kaudelle

Ikijokeri: Kiitos paljon!


Tässä siis FC Jatkoajan Ikijokerin haastattelu viime lauantailta
 

Hamraan

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ottawa Senators, Edmonton
taitaa olla jo liikaa CM ketjuja tuolla joten laitan tämän tänne:
ladatessani kautta tulee virheilmoitus:
3.9.65 stadium..cpp 261

eli missä on mahdollisesti vika?
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Manageri huutaa salamajastaan

Johtuen "pienimuotoisesta flunssasta" (puolet keuhkosoluista yhä yrittää itsemurhaa) on pelin luominen hieman hidastunut. Tällä hetkellä on puolet hemmoista pelissä, joukkue luotu ja stadionit muokattu.

Tämän viikonlopun aikana herrat, tämän viikonlopun aikana.

Ja Juze perkele, treeneihin siitä. Kauden alussa mitataan joka jannulta rasvaprosentit.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
M@rko77 lähettää managerille pikaiset paranemisterveiset ja lähtee joka-aamuiselle juoksulenkilleen..:)
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Pohjalaisen sunnuntaisuomalainen 10.02.2002

Jaska85. Nuoren miehen maailma.


Lähdit Jarosta, mutta miksi valitsit seuraavaksi etapiksesi FC Jatkoajan?

Minusta tämä paikka on nuorelle miehelle paras paikka kehittyä. Italiassa ne eivät paljon katsele perään ja minä rakastan Valioliigan futista, aina lauantait ja sunnuntait meni Canal+:ssalla.
Jarossa mulla oli paljon hyviä hetkiä ja tulen aina muistamaan heitä.

Tulevaisuutesi?

Toivottavasti hyvä. Pari vuotta menee vielä Youth Teamissa sekä reserveissä mutta sen jälkeen toivoisin saavani peliaikaa myös edustuksessa.

Uraasi eniten vaikuttanut henkilö?

Anssi Kela (naurua)

Miksi juuri hän? eihän hänellä ole mitään tekemistä futiksen kanssa

Silloin huomasin että laulajaa minusta ei tule kun hänen laulutaitonsa on miltei sama kuin minulla. Oikeasti uraani on eniten vaikuttanut henkilö on Mölli Möikkä (nimi väärennetty) joka pisti koulujen välisissä mut Liberoksi ja siellä mä sitten luudin alakertaa.

Vahvuutesi?

Vasemman jalanhevosenpotku.

Heikkoutesi?

Pääpeli.

Lempimusiikkisi?

Laidasta laitaan, mutta leeviä,klamydiaa ja semmosia

Lempibiisi

Klamydia: perseeseen, Bryan Adams: We gonna win.

Olet oikeudessa joukkueen baari-illan jälkeen tapahtuneen tappelun jälkeen, miksi sinä olit baarissa?

Mee vittuun. Mä lähden nyt ja teidän lehti on muuten aivan perseestä.

Tästä tunnekuohahduksesta huomasi että hän on selvästi pietarsaarelainen väkivaltaisesti käyttäytyvä nuori griminaali. Tässä saattaa olla hänen uransa suurin ongelma että vaikka pää kestää kentällä loistavasti, ei se kestä mitään kentän ulkopuolella.

Voinko muuten ladata teidän rossut jostain?
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Viestin lähetti Hamraan
taitaa olla jo liikaa CM ketjuja tuolla joten laitan tämän tänne:
ladatessani kautta tulee virheilmoitus:
3.9.65 stadium..cpp 261

eli missä on mahdollisesti vika?

Onnea vaan, save paskana. Kultaiset ohjeet:

* Älä editoi. Millään, koskaan. Se on varma tapa rikkoa save. Ei ehkä tänään, mutta joskus.
* Pidä CM-levyllä runsaasti tilaa. CM ei itse välttämättä tajua, että kovolta loppuu tila ja save menee rikki.
* Defraggaa CM-levy säännöllisesti
* Pidä varmuuskopiot savestasi

Nimim. 5 savea paskaksi. Koskaan en ole editoinut, ne vaan hajosivat. Viimeistä peliä olin vääntänyt (pelissä) vasta 12 vuotta, joten eipä paljon harmittanut...
 

Voittaja

Jäsen
Koska kohta saatan olla ylikunnossa, niin ajattelinpas kysäistä, että koska ne harjoitus pelit olivatkaan?? Alkaa pääpallot jo himottamaan..
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Semmonen juttu ihan vinkiksi että nytkin pelaan ManCityllä sarjaa niin meikäläinen tallentaa ne aina kolmeen eri paikkaan kun tallennan niin ainakin yksi toimii.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös