Länsiväylä haastattelee Espoon omaa poikaa Kuningasta, juuri Englannin valioliigakauden kynnyksellä:
"Niin, kuningas, mitkä ovat kauden tavoitteet? Itsesi ja joukkueen?"
"Noh, ilmeisesti vaihtopenkiltä lähdetään, mutta paikasta auringossa taistellaan viimeiseen asti. Toivottavasti ei käy kuin Litmasen Jarille Liverpoolissa, että joutuis taktiikan uhriksi. Piilokärkenähän mä oon hyvä. "
"Joukkueena varmasti lähdetään yhtenäisellä joukkuehengellä taistelemaan sarjapaikkamme puolesta, mutta me voidaan jopa yllättääkin. Sinäänsä olen huolissani, että näillä meidän isopalkkaisilla "tähtösillä" vilpertillä, M@rko77:lla ja Juzella mene se kuuluisa keltainen neste päähän näistä jättipalkoista. Eivät ole meinaa jätkät tollasiin summiin Suomessa tottuneet. "
:D
"Kerrohan vielä meille parhaista puolistasi ja missä on vielä parantamisen varaa?"
"No pelisilmä, tekniikka ja laukaus ovat mun valtteja. Omaan myös hyvän maalivainun ja kyvyn olla oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Ja isosta koostakin on varmasti kurasilla brittikentillä paljon hyötyä.
theLockille vaan pieni vinkki, että oman kaverin jalka löytyy kyllä kovalla prosentilla!"
"Puutteita ovat varmasti pieni flegmaattisuus, mutta siitä pyrin pääsemään eroon. Myös pääpelissä näkisin olevan parantamisen varaa."
"Kysytään vielä kuninkaan junnuaikojen valmentajalta Jakke Härältä mielipiteet tästä huippulupauksesta?"
"No kunkku, kuten nimi kertoo, on aika kingi jätkä. Junioreissa kaveri oli todellinen johtaja, niin kentällä kuin kentän ulkopuolella. Veikkaan kaverille ruusuista ja rahakasta tulevaisuutta!"
"Jäämme täällä Länsiväylän toimituksessa jännittämään FC Jatkoajan ja kuninkaan menestystä"