Championship manager 01/02 - the Next Generation

  • 16 167
  • 299

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiss FM:n pilapuhelu

Tänään soitamme pilapuhelun eräälle potkupalloilijalle jota mukamas kositaan pelaamaan Jokereihin...

- hmmm...bisnesman..

"Hei, oletko sinä SE bisnesman joka pelaa FC jatkoajassa?"
- Kyllä olen joo, jatkoajan listoilla ollaan tosin pelaamisesta en tiedä.
"juu, no mä oon FC Allianssin uusi omistaja ja ajattelin pyytää sinua pelaamaan meille muutamaksi otteluksi että saat pidettyä pelituntuman"
- Hmm...no mikäs siinä, milloin olisitte tarvineet minua?
"jos voisit lentää suomeen jo huomenna niin voisimme treenauttaa sinua hieman. Jokereiden kanssa meillä on sopimus, siis lätkäjokereiden, että voit pelata lämmittelymatseja siellä, nyt kun playoffpaikka on varma ja runkosarjan sijoituksella ei ole väliä kun voitto on mahdoton".
- Juu, emmä minnekkään jokereihin mee, haista vaan vittu sinäkin!
"no mutta mutta, älä nyt vedä herneitä nenään, Timpe täällä KissFm:ltä moi"
- Moi, mä jo luulin että joutuisin pelaamaan sinne Hjalliksen huor..huolettomien poikien sekaan. HAHAHAH, mitäs asiaa sulla oli..
"niin, sulle tilasi pilapuhelun ystäväsi Wallu Valpio, joka on myös linjoilla..."
- Moi Jani ja kiitti vitusti tästä, heräsin just, ja hei, tais jäädä treenitkin väliin...
"moi b-man, kuis roikuu"
- Hyvinhän tässä, mutta nyt pitää mennä, treenit ovat jo menossa, kiitti kun herätit.




Tommosta siis Kiss FM:n aamussa.
Miten käy bisnesmanin kun treenitkin tais jäädä välistä...
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
ILTALEHTI 12.03.20002

Jaska85 kävi suomessa.

Syy miksi hän suomeen tuli oli matematiikan uusintatehtävä jonka vuoksi hän joutui tulemaan pietarsaareen asti kauppikseen tekemään tehtävää. "No hyvin uusinta meni, yhteen jäi vastaamatta mutta nelosen saan varmasti" totesi Jaska heti kokeen jälkeen.

Mitäs tämän jälkeen?

No jään tänne vielä katsomaan sport-tuto ottelua joka siis pelataan huomenna.

Mitä veikkaat lopputulokseksi?

Uskon että tulee tasainen vääntö. Toivon tietenkin että Sport ottaa voiton.

Oletko menossa Veikkausliigan gaalaan tänä iltana?

No sinne se tie vie. Pitäisi käydä morjenstamassa vanhoja tuttuja muutenkin. Meripelastus on illan sana jonka jälkeen luen huomisiin Globaalien talousalueiden kokeeseen. Huomenna on kuitenkin sen verran jännä päivä edessä.


Kiitos Jaska ja onnea!

Ole hyvä!
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Viestin lähetti Jaska85
HIIOP! HIIOP! HIIOP! HIIOP

Huh kylläpä tämä ketjun hilaaminen ylöspäin väsyttää... Nyt nukkumaan.
MÄ EN TAHDO TEHDÄ TÄTÄ UUDELLEEN!
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Älä hätäile Jaska85, mä voin hoitaa sen tällä kertaa, HIIOP HIIIOP!!! Se on siellä!
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
*YLÖS*

Piru periköön kaikenlaiset ISP:t. Kotiin piti tulla netti jo viime viikolla. Nyt väittävät vielä vierähtävän ainakin viikko.

Joten se on hieman aikaa nyt kuivaharjoittelua vaan. Raportti maajoukkuematseista tulee sunnuntaina.
 

liverpool

Jäsen
Suosikkijoukkue
EspooBlues & Liverpool
the Lock!
Sitten kun heität maajoukkue jutut laita myös seuraava liigapeli näkyviin
Kiitos

Samalla UPUUPUPUP
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Tässä tehdään kohta painonnoston maailmanennätystä!
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Viestin lähetti liverpool
Ei ole pitään aikaan kuulunut mitään meidän huippujengistä...

Hiljaa hyvä tulee..:p
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Ylöspäin huusi duunari mäessä...
 

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
On tainnut theLock tehdä Flazorit. Ei pitäs aloittaa mitään sellasta, jos tietää ettei pysty viemään loppuun asti.
 

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Viestin lähetti teemu_s
On tainnut theLock tehdä Flazorit. Ei pitäs aloittaa mitään sellasta, jos tietää ettei pysty viemään loppuun asti.
Toivottavasti ei tehnyt "Flazorit". Varmaankin kiireet vaivaavat manageriamme...

Mutta kahtellaan ja ootelaan.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Alan kyllästymään!

The Lock?!? Onko managerimme into mennyt? miksei kuulu mitään? Mä alan kyllästymään tähän jatkuvaan ketjun ylösnostamiseen, joku muu saa ottaa homman hoitaakseen! Viimeisen keraan: YLÖS!!!
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Pohjallinen 28.03.2002

Jaska85 on ruvennut miettimään jatkoaan.

Mitä seurassa tapahtuu Jaska85?

En tiedä. Managerimme on ollut poissa kuvioista jo monta viikkoa ja seurajohto ei tiedä missä hän on.

Koska olet viimeksi nähnyt TheLockin?

Jaa-a tais olla pari viikkoa sitten kun hän tuli pukukopista hakemaan lenkkareita todeten että kaikki kääntyy vielä parhain päin.

Miten oma jatkosi?

Viihdyn hyvin kaupungissa, mutta eihän näissä olosuhteissa pelaamisesta tule mitään.

Entä muut joukkuetoverit?

No nehän pyörii täällä joka päivä. Yritetään harjoitella omia juttuja ja sillä tavalla.

Eikö sinua yhtään ihmetytä tämä tilanne seurassa?

Tottakai ihmetyttää. Pelätään kaikki työpaikkamme puolesta ja tottakai jokaisella on käynyt mielessä että onko managerimme tehnyt Flazorit. Flazorihan jätti seuransa ja pelaajansa nuolemaan näppejään.

Kiitos Jaska85.
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Arvaatteko miksi kirjoitan...
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
:mad: *tahtoo pelaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamaaaaaaaaaan*
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Jos Thelock oikeasti lopettaa niin meikäläinen on valmis astumaan suuriin saappaisiin. Odotellaan tämä viikko ja sen jälkeen mä rakennan viikonlopussa joukkueen uudelleen...samat pelaajat ja samat arvot. Mutta minä siirryn pelaajasta manageriksi. Tehdään sitten niin, että aloitetaan kausi alusta.
 

Kemulator

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
No jos TheLock lyö hanskat naulaan, niin varmaan voisit jaskalle sen savetuksen lähettää, niin ei tarvitse alusta aloittaa?
 

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
Viestin lähetti Jaska85
Jos Thelock oikeasti lopettaa niin meikäläinen on valmis astumaan suuriin saappaisiin. Odotellaan tämä viikko ja sen jälkeen mä rakennan viikonlopussa joukkueen uudelleen...samat pelaajat ja samat arvot. Mutta minä siirryn pelaajasta manageriksi. Tehdään sitten niin, että aloitetaan kausi alusta.

HABS #11 on mukana uudessakin jengissä. Tietenkin jos managerimme Thelock kurvaa porchellaan kentälle niin sekin sopii, mutta jos vaan saadaan homma pyörimään!
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Pohjallinen 01.04.2002

TheLock heitettiin pihalle

FC Jatkoajan toimitusjohtaja Pertti Peruskämmäri, mitä tapahtui?

"pelaajat kyllästyivät thelockin tapaan höyhentää silakat voisulassa"

Siis ruuastako on kyse?

"joo no siitähän se"

Kiitos P.P

"ole hyvä vaan".


Mä aloitan ton joukkueen kokoamisen tänään ja sen verran, että pelipäivät on valioliigan tapaan viikonloppuisin, mutta myös viikolla saattaa tapahtua. Tarkoitus olisi että kausi saatettaisiin loppuun mahdollisimman nopealla aikavälillä. En jaksa enää tätä odotusta. Mikäli Thelock palaa ruotuun, niin katsotaan tilannetta sitten.

Nyt jätkät olis semmonen juttu, että meidän pitäisi keksiä jatkoajana radiokanavalle ja lehdelle nimi. Eli nämä lehdet ja radiot jotka puhuu paskaa meistä koko kauden ajan...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös