Kiss FM:n pilapuhelu
Tänään soitamme pilapuhelun eräälle potkupalloilijalle jota mukamas kositaan pelaamaan Jokereihin...
- hmmm...bisnesman..
"Hei, oletko sinä SE bisnesman joka pelaa FC jatkoajassa?"
- Kyllä olen joo, jatkoajan listoilla ollaan tosin pelaamisesta en tiedä.
"juu, no mä oon FC Allianssin uusi omistaja ja ajattelin pyytää sinua pelaamaan meille muutamaksi otteluksi että saat pidettyä pelituntuman"
- Hmm...no mikäs siinä, milloin olisitte tarvineet minua?
"jos voisit lentää suomeen jo huomenna niin voisimme treenauttaa sinua hieman. Jokereiden kanssa meillä on sopimus, siis lätkäjokereiden, että voit pelata lämmittelymatseja siellä, nyt kun playoffpaikka on varma ja runkosarjan sijoituksella ei ole väliä kun voitto on mahdoton".
- Juu, emmä minnekkään jokereihin mee, haista vaan vittu sinäkin!
"no mutta mutta, älä nyt vedä herneitä nenään, Timpe täällä KissFm:ltä moi"
- Moi, mä jo luulin että joutuisin pelaamaan sinne Hjalliksen huor..huolettomien poikien sekaan. HAHAHAH, mitäs asiaa sulla oli..
"niin, sulle tilasi pilapuhelun ystäväsi Wallu Valpio, joka on myös linjoilla..."
- Moi Jani ja kiitti vitusti tästä, heräsin just, ja hei, tais jäädä treenitkin väliin...
"moi b-man, kuis roikuu"
- Hyvinhän tässä, mutta nyt pitää mennä, treenit ovat jo menossa, kiitti kun herätit.
Tommosta siis Kiss FM:n aamussa.
Miten käy bisnesmanin kun treenitkin tais jäädä välistä...
Tänään soitamme pilapuhelun eräälle potkupalloilijalle jota mukamas kositaan pelaamaan Jokereihin...
- hmmm...bisnesman..
"Hei, oletko sinä SE bisnesman joka pelaa FC jatkoajassa?"
- Kyllä olen joo, jatkoajan listoilla ollaan tosin pelaamisesta en tiedä.
"juu, no mä oon FC Allianssin uusi omistaja ja ajattelin pyytää sinua pelaamaan meille muutamaksi otteluksi että saat pidettyä pelituntuman"
- Hmm...no mikäs siinä, milloin olisitte tarvineet minua?
"jos voisit lentää suomeen jo huomenna niin voisimme treenauttaa sinua hieman. Jokereiden kanssa meillä on sopimus, siis lätkäjokereiden, että voit pelata lämmittelymatseja siellä, nyt kun playoffpaikka on varma ja runkosarjan sijoituksella ei ole väliä kun voitto on mahdoton".
- Juu, emmä minnekkään jokereihin mee, haista vaan vittu sinäkin!
"no mutta mutta, älä nyt vedä herneitä nenään, Timpe täällä KissFm:ltä moi"
- Moi, mä jo luulin että joutuisin pelaamaan sinne Hjalliksen huor..huolettomien poikien sekaan. HAHAHAH, mitäs asiaa sulla oli..
"niin, sulle tilasi pilapuhelun ystäväsi Wallu Valpio, joka on myös linjoilla..."
- Moi Jani ja kiitti vitusti tästä, heräsin just, ja hei, tais jäädä treenitkin väliin...
"moi b-man, kuis roikuu"
- Hyvinhän tässä, mutta nyt pitää mennä, treenit ovat jo menossa, kiitti kun herätit.
Tommosta siis Kiss FM:n aamussa.
Miten käy bisnesmanin kun treenitkin tais jäädä välistä...