Uutis-Ankka 4.2.2002:
Pikasähkeet:
Puskaradion haastattelussa Fc Jatkoajan toivo Clark Kent myönsi, että bisnesman:in toilailut yöelämässä ovat aiheuttaneet hieman hämmennystä joukkueen sisällä.
"Ymmärrän hyvin, että joskus täytyy hieman tuuletella muuallakin kuin pelikentällä, mutta tehdään se sitten joukkueen johdon luvalla." "Olenhan minäkin nuorempana sekoillut baareissa, mutta kyllä siinä hieman jotain oppii kun koutsi pistää juoksemaan tunnin treenien jälkeen. Uskokaa pois ne juoksut olen jo tehnyt urallani, ei niitä enää." Hän jatkoi, ja toivoi myös bisnesman:in oppineen.
"Ja jos ei mies opi niin tehköön uralleen mitä tahtoo, tällaiset tapaukset eivät ainakaan johda mihinkään hyvään, varsinkaan jos ei edes Jasmin anna..."
Joukkueen tavoitteista CK mainitsi, että vähintään kymmenen parhaan joukkueen joukkoon olisi mahdollisuudet. Varsinkin kun joukkue on lahjakkuuksia täynnä. "Valmennukselta vaaditaan tosin paljon, että saadaan joukkueen potentiaali houkuteltua esiin parhaimmalla tavalla. Maajoukkuepaikka on henkilökohtainen tavoitteeni, ja sitä edistää seurajoukkueen menestyminen."
"Minä lähden nyt kalj... siis fysion hoidettavaksi, vilpertin liuku jaloille yllätti treeneissä. Ei tullut enää sitä kuuluisaa "NILKOILLE!" -huutoa vaan jotain soperrusta englanniksi." "Minä kun luulin, että treenejä oli tullut katsomaan hänen sedät, pieni väärin käsitys. Heh heh."
Näin siis Clark Kent Puskaradion haastattelussa, jonka löytää myös Uutis-Ankan sekä Puskaradion nettisivuilta.