Fancy Jasper
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- IceHearts
HIFK ja Lukko saivat kovia vastustajia. Luulajan ois toivonut erityisesti Kärpille paikallishegemonia kannalta. No, eipä noilla nyt niin merkitystä ole. Samaa EU:ta edustavat.
Mä näin arvonnasta vain alun, jossa selitettiin, että kolmoskori on jaettu kahteen osaan myöhemmin selitettävästä syystä. Kertoisiko joku, millä perusteella ne lohkot kovimmille kolmoskorilaisille valikoitui?Enkä tykännyt tuosta systeemistäkään, kun Tappara kakkoslohkoon arvottuna ei saanut edes mahdollisuutta saada niitä exoottisempia maita vastaansa, kun rupesivat lykkäämään niitä C-korin hurreja ja sveduja ja ruotsalaisia suoraan ykköslohkosta alaspäin. En tykkää, en yhtään.
Mä näin arvonnasta vain alun, jossa selitettiin, että kolmoskori on jaettu kahteen osaan myöhemmin selitettävästä syystä. Kertoisiko joku, millä perusteella ne lohkot kovimmille kolmoskorilaisille valikoitui?
Kun se C1 kori saatiin arvottua, ei ollut enää national clashin vaaraa, en tiedä olisiko sen kanssa voinut tulla ongelmia, eli valmiita lohkoja olisi jouduttu muuttamaan tms. Sillä lailla noita C2-joukkueita koitettiin hajauttaa, että C1-joukkueita ei laitettu clashien takia vajaiksi jääneisiin lohkoihin vaan aina seuraavaan vapaaseen. Vaikea selittää.Mä näin arvonnasta vain alun, jossa selitettiin, että kolmoskori on jaettu kahteen osaan myöhemmin selitettävästä syystä. Kertoisiko joku, millä perusteella ne lohkot kovimmille kolmoskorilaisille valikoitui?
Ihmettelen, jos samalla systeemillä jatketaan myös seuraavalla kaudella.
Koko tarkoitushan taitaa ollakin siinä että niitä heikompia seuroja pääsisi myös pudotuspeleihin. Viimekaudella 16 joukossa taisi suurin osa olla suomalaisia ja ruotsalaisia seuroja.
Myös se että viimekaudella oli ehkä liikaa pelejä alkulohkossa ennenkuin "tosipelit" alkoi.
Olihan se varmasti näin, tuon ensimmäisen kauden osalta, mutta uskoisin, että jos tästä kilpailusta saadaan missään vaiheessa merkittävä tulonlähde osallistujilleen, niin palataan tuohon neljän joukkueen lohkoihin tai voitaisiinko mennä jopa kahdeksaan kuuden joukkueen lohkoihin? Tarkoittaisi osallistujilleen 10 lohkopeliä kaudessa ja mahdollisesti enintään 9 pudotuspeliä, jos tällä samalla pudotuspelimallilla mentäisiin.
Laitoin viestin Jyp-osioon kanssa, onko tarkempaa tietoa kellään, EIHL, eli britannian liigan Sheffieldin joukkueesta?
Itse yhdistän EIHL paljon tappeluita, b-luokan kanukkeja, vähän pelitaitoa.
Saa korjata ennakkoluuloni :-)
Tulevan kauden Continental Cup kilpailun lohkot on julkaistu CHL:n sivuilla ja jos ensi vuonnakin mestareiden liigaan jaetaan villit kortit samalla tavalla, kuin tänäkin vuonna, niin peräti 25 maasta voi karsia kauden 2016-17 mestareiden liigaan. Pääosa maista löytyy Euroopasta, mutta on siellä myös Turkki, Kazakstan ja jopa Israel.
Israelin joukkue kun pääsisi mukaan niin voisi tulla eksoottinen fanimatka sinne :)
Onko jollakin tietoa kuka näitä 2015-2016 CHL kauden matseja televisioi täällä Suomessa? Soneralla oli CHL kanava viime kaudella, mutta nyt Soneralta ei löydy mitään tietoa tästä kaudesta