Habardinho
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves
Salmelasta on tulossa yksi suosikki pelaajistani, asenne on todella kohdallaan ja taitoakin löytyy. Väänäsen jäähyistä ainakin pari oli aika heppoisesti vihellettyjä, enpä noista juuri kritisoisi Ossia.
Sama! Salmela pelaa kovaa ja rohkeasti, lisäksi kaveri oli ainoa, joka "suojeli" kunnolla omaa maalivahtia. Vituttaa sellainen "mene pois siitä tai kerron valkulle" asenne. Kunnolla äijä helvettiin siitä maalin edestä, vaikka sitten jäähyn arvoisesti. Hyvä Anssi!!
Mun mielestä Rämö pelas hyvin, ehkä viimeinen rankkari oli vähän väärin sijoittunut, mutta muuten aika hyvä suoritus. Varsinkin kun mies pelasi ensimmäisen pelin pitkään aikaan isommassa kaukalossa. (en tiedä, mutta olen kuullut, että sillä on aika iso merkitys)
Leino ei yllättänyt. Olihan se tiedossa, että tuollaisella pyörimisellä ei pärjää maajoukkueessa, saatika sitten NHL:ssä. Juuh, Ville on helvetin taitava ja kaikkee, mutta se kulmissa pyöriminen toimii suomessa, ei kapeassa kaukalossa. Tästä kommentista kaikki "Ville Leino forever fanit" varmasti ovat toista mieltä, mutta itse olen sitä mieltä, että kaveri ei NHL:ssä pelaa 20 peliä enempää.
Tästä on KAI hyvä jatkaa...