Näiden kaikkien loukkaantumisten ja edelleen joukkueen mukana kulkevan flunssan avulla Andrew Laddin peliaika ja vastuu on kasvanut huomattavasti. Nyt peliaikaa alkaa tulemaan jo yli 15 min/ottelu. Lisäksi seitsemässä viime ottelussa 3 maalia ja 5 syöttöä. Ladd taklaa innokkaasti ja seisoo maskimiehenä, eli juuri sitä mitä 'Canesiltä on puuttunut. Ehkä Laddista vielä joskus kasvaa se pelaaja, jollaista miehestä varaustilanteessa toivottiin. Kunhan vielä pääsisi pois loukkaantumiskierteestään.
Niinpä. JR meni sitten kauppaamaan viime aikojen yhden parhaimmista hyökkääjistään Chicagoon. Viimeiset kaksi vuotta olen tätä pelännyt (poislukien viimeiset viikot) ja tietenkin se tapahtui nyt. Eipä sitten tarvitse enää toivoa Laddista mitään. Olen aina pitänyt T.Ruudun pelityylistä ja olen kyllä tyytyväinen, että Tuomo on nyt 'Canes, mutta millä hinnalla. Ladd on kuitenkin nuorempi, halvempi ja potentiaalia löytyy jopa Ruutua enemmän. Ja lisäksi Ladd on ollut tällä kaudella parempi pelaaja. Loukkaantumiset ovat myös sotkeneet molempien uria, se tilanne tuskin tulee muuttumaan. Suurin osa suomalaisista pitää varmaan Carolinaa voittajana, mutta kyllä Chicago vei tämän kaupan. Toivottavasti Ruutu osoittaa tämän vääräksi, mutta epäilen. Ettei vaan JR innostunut liikaa Samsonovin ja Corvon onnistuneista hankinnoista?
Kiitos ja näkemiin!
Patrick Eaves saattaa jopa tehdä ensiesiintymisensä joukkueessa Devilsejä vastaan, lisäksi Ruutukin saattaa ehtiä paikalle...